Skoči na vsebino

Letne gume_2011


Jest

Priporočeno sporočilo

Wooohooo, tudi v moji glupi 205/50/17 dimenziji so tele GY....bomo vidli drugo leto, ?e bodo Dunlopke ?e za zamenjati....zgleda so v GY za?eli ve?dimenzionalno gledati :bravo: ...tudi mene zanima kak?na bo cena, upajmo da bo kaj ni?je kot tele sedaj, ker bo en konkurent v teh dimenzijah ve? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 154
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

A pozna kdo te Toyo pnevmatike, pa izku?nje z njimi.

 

http://www.mojegume.si/toyo/proxes-cf-1-225-45-zr17-94w-xl

 

Pozdravljen

 

Ja jaz sem jih imel na prej?njem avtu sicer v dimenziji 195/50 r15.

Prvo sezono je bla guma ok, minus je bila samo obraba, polovica profila adijo (kot radirka)

 

Drugo sezono pa sem imel ob?utek kot da se vozim s plastiko (trda guma), res pa je tudi da ni bilo ve? veliko profila na njej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V kateri dimenziji jih ima?,pa kolko km si ?e naredil z njimi.

Me zanima kolk zdr?ijo, ker glede lege na cesti so baje super.

 

205/55/16.Z njimi sem naredil okoli 5000 km.Po de?ju dr?ijo kot po suhem.So izredno tihe in ?e ?parovne z nafto.Najbolj?e gume,ki sem jih imel do sedaj.Lani spomladi sem dal 70? za eno preko neta. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gume so gor http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=209267

 

Ve? vtisov bom dal po 1000km + ko truga ne bo gor, da vidim glasnost.

 

Druga?e je pa sam ob?utek prehoda iz 16 na 18 :rispekt: - cesto ?utim na roki + servotronic al kaj ?e deluje veliko bolje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni pa ?akajo Uniroyal Rainexpert na monta?o v na?i lepi 195 65 r15 dimenziji,dobo za 45? kos!

Kolko so dobre nevem vem pa da se bom z njimi glih tako peljal,hehehehe,.

http://www.uniroyal-tyres.co.uk/generator/...rainexpert.html

l.p.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po leto?njih testih so me malo zamikale Bridgestone ecopia 150. Rabim mero 205/55/16 91V.

 

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...rcePageId=31821

 

So 10 ? dra?je od P7 sa opasa?em ali Potenze Re 050. Malo me samo moti sredinski kanal, namesto polne ?rte. Ne vem, ?e je to najbolj?e za po mokrem (take so bile neko? Continental eco contact - najbolj?e ocenjene na testu - v resnici pa ne tako dobre). Pa ?e eco so, se pravi bolj trde, kar pomeni slab?i koeficient trenja.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po 1500km lahko re?em, da sem dobro kupil, avto je seveda tr?i, gre povsem naravnost, dr?i se ceste 1A, in tudi prej?nji moker teden je ?lo po ovinkih brez problema tr?e.

 

Good buy!!!

 

Sedaj bo vpra?anje kaj bo po kilometrih, ampak tudi ?e se znucajo staneta 2 kompleta 4-ih toliko kot 1 komplet novih bridgestonk...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po 1500km lahko re?em, da sem dobro kupil, avto je seveda tr?i, gre povsem naravnost, dr?i se ceste 1A, in tudi prej?nji moker teden je ?lo po ovinkih brez problema tr?e.

 

Good buy!!!

 

Sedaj bo vpra?anje kaj bo po kilometrih, ampak tudi ?e se znucajo staneta 2 kompleta 4-ih toliko kot 1 komplet novih bridgestonk...:)

 

Kaj za ene gume ma? to ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam so res pocen ko sto mater. 50% cenej od premium znamk. :) ...Jures pa jih kdaj tudi pretera??ali izku?nje zgolj na podlagi upo?tevanja prometnih predpisov :)

 

Prvih 1500 sem peljal lepo, po tem sem jih pa steral ?ez ovinke, ter v de?ju testiral speljevanje, dolge hitre ovinke in bremzanje + manever (z absom)

 

Vse ok - dr?ijo, najbolj me je skrbel de?, ker edina slaba to?ka vseh testov je bila ta, ampak profil dela svoje v vodi :)

 

P.S. ?e bolj me pa je skrbel kur?ev pesek ki ga nih?e ne pospravi, tega je toliko na cesti da je samo hre??alo izpod gum, na ovinkih v malo bolj hribovitem delu ga je toliko ob strani da bi lahko doma ?karpo zbetoniral....motoristi zo ?e zunaj in ?e koga odnese na pesku v ovinku bo itak neprilagojena hitrost

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super...bom imel v glavi tele gume, drugo leto jih bom moral kar zamenjati kot ka?e...tako da tale pride 75 eur po komadu, Dunlopka pa 150 eur :whatever:

 

To mi deli ?paranje pri gumah in bremzah. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To mi deli ?paranje pri gumah in bremzah. :blush:

 

Kdo pravi da ?para, jaz samo pravim (?e od nekdaj) da ime ni vse

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo pravi da ?para, jaz samo pravim (?e od nekdaj) da ime ni vse

 

To pravim tudi jaz, me pa zanima kako bo naslednje leto oziroma 2 sezono uporabe.

Prej sem uporabljal vse ?ivo, Toyo obvezno skurit v 1 sezoni, Dunlop do 2 sezoni pol v kanto, Goodyear isto, Michelin pa bom ?e vidu. Pol ko ?rto potegne? si na istem, oziroma pri?para? 1 monta?o 1 letanje in 1 leto skrbi. :ne vem:

 

To je na mojo uporabo, pri drugih je ziher druga?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se pa trenutno sekiram ker so Michelin Pilot Sport 3 tako prekleto drage. :( Ampak nekako ne dvomim, da se bo avto dr?al kot klop pa ?e obraba naj bi bila bolj?a kot trenutne. Treadwear na trenutnih je 240, na Pilot Sport je 320 (ve?ja ?tevilka pomeni, da trajajo dlje) obenem ko gledam teste je guma prva liga. ?e je za prvogradnjo v avtu z oznako AMG to ?e nekaj pomeni. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se pa trenutno sekiram ker so Michelin Pilot Sport 3 tako prekleto drage. :(

 

Mene ?e ?akajo, pa niso ble drage. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.