Skoči na vsebino

Mazda 6 servis na 120k km...


Priporočeno sporočilo

Jaz sm reku da vse komplet z jermeni in sponarji za mazdo 6 2004 disel in mi je tako reku zde upam da me ni nalagal ce ne sm pa dal cifro pa preverte.

 

Evo tkole mi je po telefoni povedu Arho Avtodeli

 

Jermeni +sponarji komplet z vodno pumpo 200?

 

Filter goriva 20,73?

 

Filter olja 5,75?

 

Semerin na glavni gredi 15?

 

SKUPAJ:241,48?

 

 

Evo se v eni trgovini sem bil GMT.

 

Mikro jermen 25,20?

 

Natezalci(sponarji) 63,60?

 

Zobati jermen 112?

 

Semering 15?

 

 

 

SKUPAJ:215.80? Sam brez vodne pumpe in filtru!

 

 

 

V kratkem bom narocu pa bom lahko vec povedal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja 'vsi ?ponarji' ?e ne pomeni tudi hidravli?nega napenjalca. Vem, sem jaz tudi spra?eval. Ko sem pa vpra?al, a je hidravli?ni napenjalec tudi zraven, je pa vsak rekel..aja to pa ni. To je pa ?e 150? z ddv zraven..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja 'vsi ?ponarji' ?e ne pomeni tudi hidravli?nega napenjalca. Vem, sem jaz tudi spra?eval. Ko sem pa vpra?al, a je hidravli?ni napenjalec tudi zraven, je pa vsak rekel..aja to pa ni. To je pa ?e 150? z ddv zraven..

 

 

 

Jaz ne vem bom pa se enkrat vprasu pa bom sporocu :ne vem:

 

 

 

Sm pozanimal se

 

?ef v te trgovini je reku da je sprasvov za garnituro komplet z jermeni pa sponarji bo pa v ponedeljek vprasal kaj ta set vsebuje.

 

Je pa reku da je vrjetno vse notri ker za druge avte so taki seti menj kot 90? se mu zdi da je ta set kr drag zato misle da je vse v njemu tut hidravlicn sponar?

 

Vec pa v ponedeljek ali v torek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ne vem bom pa se enkrat vprasu pa bom sporocu :ne vem:

Sm pozanimal se

 

?ef v te trgovini je reku da je sprasvov za garnituro komplet z jermeni pa sponarji bo pa v ponedeljek vprasal kaj ta set vsebuje.

 

Je pa reku da je vrjetno vse notri ker za druge avte so taki seti menj kot 90? se mu zdi da je ta set kr drag zato misle da je vse v njemu tut hidravlicn sponar?

 

Vec pa v ponedeljek ali v torek.

 

ta sponar ni tak kot drugi, ziher ni v kompletu (v kompletu je ponavadi le?aj)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja,ta hidravli?ni je drag maderfaker,je pa fajn da se ga zamenja ker ?e ne lahko povzro?i preskok zobatega jermena ali nekaj takega koliko mi je znano.

lp.

 

kje to najdem na svojem avtu ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden?

Kaj zde a majo hidravlicn sponar al ne :ne vem: ?zmeden?

 

Traktorji ja. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 leti kasneje...

Sem malo prebiral te teme okrog menjave jermena. Za?el mi je cvilit mikrojermen pri 184kkm, zato sem odlo?am da bom naredil kar velik servis ?e zobatega jermena, ker nisem ravno prepri?an da je bilo to zamenjano pri 120kkm.

Kot sem razbral, ima Mazda dva jermena, glavni in mikro jermen. ?e razdelimo seznam rezervnih delov za oba sklopa:

1. Mikrojermesnki del

-mikrojermen

-napenjalec

-kole??ke

 

2. Zobati del

-zobati jermen

- hidravli?ni napenjalec

-eno ali dve kole??ki

-vodna pompa

 

Prosim ?e me popravite ?e je kaj narobe.

V glavnem, pri mikrojermenskem delu ni potrebno zamenjali komplet napenjalca ?e ta ni uni?en, se zamenja samo le?aj kole??ka, kateri je na napenjalcu?

Pri zobatem delu pa je iz preventive potrebno zamenjati tudi hidravli?ni napenjalec?

To pomeni da je v tem kitu vse razen hidravli?nega napenjalca?

http://www.avtomarkovic.si/izdelek/FAITBK5...-mazda-6-diesel

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri zobatem jermenu je ?e neka plasti?na podlo?ka, bila v?asih potrebna iz servisa. Preveri ali ima kit to ?e noter.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prosim ?e me popravite ?e je kaj narobe in ?e je ?e kaj za dodati setu za zobati jermen -set

1. Set zobati jermen

http://www.as-cars.co.uk/full-timing-belt-...parts-844-p.asp

2. Vodna pompa

http://www.as-cars.co.uk/water-pump-20-tur...-new-1118-p.asp

3. ?e kaj? Tkma je omenil ?e neko plasti?no podlo?ko ki pride kam?

 

Pri mikrojermenskem delu pa lahko menjam samo jermen ter le?aje v kole??kih in napenjalcu? Kak?na se vam zdi cena teh rezervnih delov?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Peba pejt do Pelkota ker ma najcnej material pa vse kar nucas bo ti zrihtu... Komplet kuplo pa vztrajnik pa vse ma ded 250? cnej ko kirkoli euroton, gmt,... ko ti ze popust dajo pa je tolk cnej... :) poklic vsaj...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Peba pejt do Pelkota ker ma najcnej material pa vse kar nucas bo ti zrihtu... Komplet kuplo pa vztrajnik pa vse ma ded 250? cnej ko kirkoli euroton, gmt,... ko ti ze popust dajo pa je tolk cnej... :) poklic vsaj...

 

se strinjam, gledam malo po netu, potem bom ?el do loka?nih trgovin po SLO in ITA, pa poklical Pelkota in tako naprej. Cene zelo varijrajo, predvsem zaradi poizkusov polgoljufij, ko napi?ejo komplet kit, in potem manjka ali pompa ali hidravli?ni. Tukaj je SKF-fov kit z vsem kar pripada zobatemu jermenu.

http://www.mister-auto.co.uk/en/timing-bel...33;94920-1.html

Ti ne po?iljajo v SLO, ?e ne bi bila kar vredu cena.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Ve kdo kodo plasti?ne podlo?ke za Napenjalec? Ali se res dobi samo na servisu?

 

To bi naj bil, http://www.schausberger.net/distanzscheibe-f-r-hydr-spannelement sedaj je pa vpra?anje ali ga je potrebno dati ali ne ?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.