V osnovi bo pod sprednjim pokrovom 2,5-litrski štirivaljni bencinski motor, ki ga kombinirajo z dodatno električno pogonsko enoto, kot tak pa bo pripravljen na emisijske standarde Euro7
Škoda, da bodo ponudili zastarel dino motor in ne vrhunsko dovršenega X motorja.
Lepa poraba 6,1l. Kar pa je še bolje pri tem motorju je občutek vožnje in uglajenost motorja. S tem g140 je Mazda res zadela v piko. Ce motorju dodajo še neko hibridni elektro zadevo za dodaten navor pa še kakšen liter manj porabe so zmagali.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.