Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prej?ni vikend smo imeli en manj?i izlet po na?ih hribih (kjer se da z avtom :P ) in mi je prijatelj opazil da mi iz izpu?ne cevi pokadi moder dim. Jaz sicer vozim v tretji prestavi z obrati do 3500-4000 po klancu brez gasa in ko smo pri?li na ravnino je pokadil potem pa ni? ve? pa tudi ?e sem prostem teku pohodil gas in tudi kasneje med vo?njo ni bilo ni?...

 

Vzrok? :(

 

Hvala za odgovore :blush:

Napisano

Podoben primer sem mel tudi jaz, samo ne z mazdo ampak na ?kodilaku, k sm prav tako po klancu navzdol nekje v drugi prestavi imel isti simptom,k sm pr?u na ravnino,da je nekaj ?asa modro kadil,poj je blo pa vredu...lai?na logika: verjetno se v ventilni glavi pri vo?nji navzdol nabere olje na prednji strani motorja in ko 1x pripelje? na ravno se ta znivelira nazaj a ga nekaj posrka skozi ventile v delovni prostor...aj ges

 

Sej probaj ?e vsaj 1x ali 2x vozit po klancu navzdol,pa bo? videl, da se bo po vsej verjetnosti spet kadil :D

Napisano

Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu.

 

Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha.

 

A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek :blush:

33112_1.png

Napisano

Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu.

 

Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha.

 

A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek :blush:

 

 

Avto ima prevo?enih 212-342.km in mi ni nikoli zakuhal imam ga pa ?e 8 let tako da vem kako in kaj je bilo z njim...

Napisano

Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu.

 

Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha.

 

A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek :blush:

 

 

Res pa je da sem tudi opazil porabo olja saj ga vsak vikend pregledam <_<

Napisano
Napisano

pol so 99% tefloni

 

?e si kaj ?aral z olji (jih menjaval) potem so lahko res tefloni

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A obro?i pa mislite da ne al kaj? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A obro?i pa mislite da ne al kaj? :ne vem:

 

Pa to je mazda motor to se ne znuca kar tak

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Imel sem mazdo BGF GT (BP motor), letnik 93, pa ko smo menjal telfon?ke se zadeva ni bistveno izbolj?ala, moral bi potem menjati ?e obro?ke, kar pa jih nisem je ?la prej od hi?e! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pa sploh tefloni so??? :( In koliko to sploh ko?ta???? :(

 

Tefloni so tesnila na steblu ventilov in prepre?ujejo vstop olja (iz zgornjega dela glave kjer mazejo odmi?no gred in ostale stvari) v zgorevalni prostor.

 

 

ebay cca 50 ?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Z delom vred te ne sme dra?je pridet kokr kak?nih 150 ?, odvisno pa? za kak?no ceno bo? mehankarja dobu! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tefloni so tesnila na steblu ventilov in prepre?ujejo vstop olja (iz zgornjega dela glave kjer mazejo odmi?no gred in ostale stvari) v zgorevalni prostor.

ebay cca 50 ?

 

 

Hvala :bravo:

 

Z delom vred te ne sme dra?je pridet kokr kak?nih 150 ?, odvisno pa? za kak?no ceno bo? mehankarja dobu! :ne vem:

 

 

?e bi ?el bi ?el do Simona..... :bravo: ta je vsaj po?ten...

Napisano

@StepskiVolk - kako je pa s streho za kolega Dragca (zdej bi jo res nucu), pa te ne upa ve? klicat (ker si reku da ga bo? ti, pa iz tega ?e ni blo ni?)? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@StepskiVolk - kako je pa s streho za kolega Dragca (zdej bi jo res nucu), pa te ne upa ve? klicat (ker si reku da ga bo? ti, pa iz tega ?e ni blo ni?)? :blush:

 

 

Zve?er ga 100% pokli?em sem pred kratkim zrihtal streho...

Napisano

Okej, te dr?im za besedo, upam d se tokrat res uspeta zmenit! :danzoman:

 

Mej se fajn ?e nprej!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Z delom vred te ne sme dra?je pridet kokr kak?nih 150 ?, odvisno pa? za kak?no ceno bo? mehankarja dobu! :ne vem:

 

Ja,malo morgen;za tako ceno te bo sam grdo pogledu pa reku,da zastonj pa nm delu...pri tem je pa ?e uredu,da ni 16v al pa?...k tefloni za tako ma?inerijo so kar blizu 100?+ ?e jih stakne? seveda kje...poj ma? pa ?e dva na?ina menjave: konkretno menjavo,k razstav ventilno glavo na prafaktorrje ali bolj simpl s specialnim orodjem za teflone,sam takih je mal <_<

Napisano

Ja,malo morgen;za tako ceno te bo sam grdo pogledu pa reku,da zastonj pa nm delu...pri tem je pa ?e uredu,da ni 16v al pa?...k tefloni za tako ma?inerijo so kar blizu 100?+ ?e jih stakne? seveda kje...poj ma? pa ?e dva na?ina menjave: konkretno menjavo,k razstav ventilno glavo na prafaktorrje ali bolj simpl s specialnim orodjem za teflone,sam takih je mal <_<

 

 

Ne me stra?it :(:(:(

Napisano

Sej te ne :D Malo se ?e pozanimaj,naokol mal pokli? poj se pa odlo? kaj bo? storil v tej smeri! sam sem namre? to misel opustil,ko sem mel v mislih tudi menjavo teflonskih tesnil! A mam to smolo, da mam 16v glavo in enostavno ne dam tok denarja za popravilo,ki se ga nekateri izogibajo na velko! It's your call :danzoman:

 

Prav tako sem tudi opustil idejo o tistem famoznem motorju, k ga ma rendy zdej...ker pa? ne poznam nobenega tazga ?vouka, da bi to naredu za male pare in za svoj veselje, so se cene menjave motorja (+vse teko?ine in mazila,k pa?ejo not) gibale med 250 (poga?ar,vrhpolje)-400? (pelko) in v to ceno ni v?teta menjava jermenov in ostale ?are,?e se ?e glih podira vse skup ane? In plus kaka sklopka poj ?e za zraven <_< tko da za tak dinar si grem pa raj?i drugo ubost kokr da sem zme?em evr?ke :whatever:

 

Edit: tesnila za Z5 motor pridejo ca 90?

EDIT2: Nekaj je bilo ?e tukaj govora

Napisano

Sej te ne :D Malo se ?e pozanimaj,naokol mal pokli? poj se pa odlo? kaj bo? storil v tej smeri! sam sem namre? to misel opustil,ko sem mel v mislih tudi menjavo teflonskih tesnil! A mam to smolo, da mam 16v glavo in enostavno ne dam tok denarja za popravilo,ki se ga nekateri izogibajo na velko! It's your call :danzoman:

 

Prav tako sem tudi opustil idejo o tistem famoznem motorju, k ga ma rendy zdej...ker pa? ne poznam nobenega tazga ?vouka, da bi to naredu za male pare in za svoj veselje, so se cene menjave motorja (+vse teko?ine in mazila,k pa?ejo not) gibale med 250 (poga?ar,vrhpolje)-400? (pelko) in v to ceno ni v?teta menjava jermenov in ostale ?are,?e se ?e glih podira vse skup ane? In plus kaka sklopka poj ?e za zraven <_< tko da za tak dinar si grem pa raj?i drugo ubost kokr da sem zme?em evr?ke :whatever:

 

Edit: tesnila za Z5 motor pridejo ca 90?

EDIT2: Nekaj je bilo ?e tukaj govora

 

 

Ja saj moja je in mislim da so vse 16V kar se mx5 ti?e. Jah moje se zdi ?koda ker ni niti pikice rijaste,saj kadar je jo takoj po?timam in sem ?e prej dosti vlo?il vanjo. Bom pa povpra?al kaj se da najcenje naredit...

 

Hvala za odgovore :bravo:

Napisano

Ja saj moja je in mislim da so vse 16V kar se mx5 ti?e. Jah moje se zdi ?koda ker ni niti pikice rijaste,saj kadar je jo takoj po?timam in sem ?e prej dosti vlo?il vanjo. Bom pa povpra?al kaj se da najcenje naredit...

 

Hvala za odgovore :bravo:

 

Ti samo menjaj saj ne bo tako hudo.

 

Avto ni tak kot stare 323f kjer vsako vlaganje vanjo pomeni podvjitev cene

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ma ne komplicirajte, najprej probaj zamenjat samo olje z drugo znamko pa bo mogo?e bolje.

Da ti pokadi ko se nekaj ?asa pelje? brez gasa(da motor zavira) ni ni? takega, ?e ti ni treba dolivat olja pa sploh ni panike, samo teraj in BTK za dim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

eo sa nebom odperu nove teme kr kle povem... men tut kadi bel (u?as modr) sam mi vode ni? ne zmankuje. olje pa pije enmal ja sam pomoje bo krivo to da mam not v 19 let starem autu z 230.000 prevo?enih 5W-40 olje. :blush:

al mislte da bo to kej druzga krivo? :unsure:

concept.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.