Skoči na vsebino

generalna na motorju


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni vsi skupaj,

 

Sem bolj ali manj ?alosten :( lastnik mazde 6 (2.0 dizel, 136km) letnik 2002, katero po?asi a ustrajno zapu??a motor (pije nenormalno veliko olja in ena ?oba je ?e bolj boga). Avto ima prevo?enega 230k kilometrov. Zanima me, koliko bi pri?el generalni servis motorja oz. koliko bi se lahko iztr?ilo za avto v tak?nem stanju?

 

Hvala za odgovore...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni vsi skupaj,

 

Sem bolj ali manj ?alosten :( lastnik mazde 6 (2.0 dizel, 136km) letnik 2002, katero po?asi a ustrajno zapu??a motor (pije nenormalno veliko olja in ena ?oba je ?e bolj boga). Avto ima prevo?enega 230k kilometrov. Zanima me, koliko bi pri?el generalni servis motorja oz. koliko bi se lahko iztr?ilo za avto v tak?nem stanju?

 

Hvala za odgovore...

 

LAbi jo je prodal ravno za 4.000 (ve? km, izpravna)

 

Ni nujno da ima? velik problem, razen ?e ni kaj s turbino - zadnji servis?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a si ze zamenjal podlozke injektorjev?

 

tole si preberi

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry153976

drugace sem jaz mojo prodal z 42.000km vec, in ne 4000 :P

 

evri bu?man

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na tvojem mestu bi se oglasil do mehankarja Pelka v Medvode, pa naj realno pove kako in kaj naprej (mazde dizilce vsakodnevno ?ravfa)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

LAbi jo je prodal ravno za 4.000 (ve? km, izpravna)

 

Ni nujno da ima? velik problem, razen ?e ni kaj s turbino - zadnji servis?

 

Zadnji servis je bil pred 10k kilometri. Pred 5k pa sem menjal turbino...dal gor obnovljeno + vse, kar je potrebno zamenjati zraven

 

a si ze zamenjal podlozke injektorjev?

 

tole si preberi

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...mp;#entry153976

drugace sem jaz mojo prodal z 42.000km vec, in ne 4000 :P

 

Ne, nisem menjal...me je prej mehanik klical in rekel, da nima smisla, da je motor fu?. Bom detajlno opisal moj problem:

 

Zadnje 14 dni opa?am, da mi je avto za?el ful kaditi bel dim ob zagonu, v prostem teku in pri speljevanju. Med vo?njo tega ni, razen recimo v kri?i??ih, ko je potrebno menjati. Cca. 1 teden nazaj se mi je v ovinku pri?gala lu?ka za olje (sem pa po servisu sigurno ?e dvakrat dolil olje). Sem takoj ustavil, ugasnil avto, preveril olje in je bil res na minimumu in sem ga zopet dolil. V?eraj se je zadeva z lu?ko ponovila in avto je ?el takoj k serviserju.

 

Druga?e se pa avto normalno obna?a med vo?njo...pospe?ki normalni, zvok motorja normalen. Razen pri speljevanju se sli?i nabijanje kot pri ?ivalnem stroju, za kar pa je verjetno problem v pokvarjeni ?obi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Logi?no razmisli. Motor je dal ?e nekaj za sabo, ?eprav ni nujno, da je ravno za v smeti.

 

Ta zvok je skoraj 100% od ?obe. Kadi lahko tudi zaradi ?obe ve? kot obi?ajno..zdej al je mo?no bel dim al ne..lahko da, to ne vem ravno.

 

?e ti kuri olje..Turbina pravi? da je ok. Zamenjal bi podlo?ke, to je par 10? material pa potem videl. ?e bi ?e potem kuril olje...

 

Aja, katero olje ma? notri?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovore, sem prec malo bolj optimisti?en :D Se pa res ne bom branil ?e kak?nega predloga :D

 

Obvezno zamenjaj podlo?ke,ker ti bo ma?ina druga?e zaribala.Pa mehanika zamenjaj,?e pravi,da nima smisla jih zamenjat. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lep pozdrav, nekaj ?asa ?e berem forum no in sedaj je ?as da dodam tudi kak komentar :D . Glede te mazde jaz bi ti predlagal enako kot Alex zamenjaj podlo?ke. Na na?i slu?beni mazdi 6 CD 120KM 2004 (210000km) je tudi olje pila in smo zamenjali podlo?ke sedaj pa je mir ( glede dima nwm bi pa bilo logi?no da je dim ?e se izteka olje skozi izpu?ni ventil v izpuh), zamenjali smo tudi turbino nedolgo nazaj, IMV ventil ( pri ar?onu se dobi za 195? plus DDV) in nakoncu ?e kompresor klime.

Bel dim- ponavadi je povezan z vodo ali z gorivom

?rn dim- olje

Probaj menjat podlo?ke, ?e nisi za?ni razmi?ljat o UV ?i??enju diz (?ob)

Kaj to nabijanje kao klenkanje?

Kaj to se je pojavilo po servisu, in ?e se je kak?na dela so opravljali na avtu?

Druga?e pa, vse se da popravit kar se ni samo sestavilo oziroma naredilo, sploh ?e avto normalno vle?e in ima kompresijo.

Aja pa ?e nekaj probaj zamenjati avtomehanika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probaj menjat podlo?ke, ?e nisi za?ni razmi?ljat o UV ?i??enju diz (?ob)

 

kdo to dela, kje, kolk stane in ali kaj koristi ? :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Delajo: Andrej Puconja Maribor, al pa v Ren?ah servis AR?ON oboje je bosch servis.

Cena pred dvema letoma za alfa romeo nekje je bilo ?i??enje 20?/kos, menjava vlo?kov pa 80?/kos (menjava ni nujna) pri enem privatniku ne original Bosch servisu. Najbolj?e da pokli?e? pa vpra?a? to?no za ker avto. Pomaga pa da avto ne trese, ima bolj?o mo? pa kadi bistveno manj ob pospe?evanju. ?e ?e menja? podlo?ke ko ima? vse podrto lahko opravi? tudi to ampak po ?elji. Npr. na? mercedes 200 CDI ima 170000km in ?e ni potrebe po ?i??enju kr ne kadi veliko ob pospe?evanju, s tem ko pa na Ford mondeju in Alfi romeo je bilo to storjeno na 150000 kr je lepo kadilo pa treslo, mo?i pa ni bilo od nikoder.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Madona, avto normalno vle?e, mehankar pa pravi, da je fu? motor. :whatever:

 

?e ima? realne kilometre bi ti moral motor ?e najmanj 100-150kkm zdr?at, ?e bo? upo?teval nasvete foruma?ov poleg tega pa naj ti spuca kak?en drug mehankar ?e sito za olje v karterju.

 

Scania malo te bom popravil - ?e kuri olje bo kadilo modro, ?rno pa takrat, ko je zgorevanje nafte slabo in se dela veliko saj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lep pozdrav, nekaj ?asa ?e berem forum no in sedaj je ?as da dodam tudi kak komentar :D . Glede te mazde jaz bi ti predlagal enako kot Alex zamenjaj podlo?ke. Na na?i slu?beni mazdi 6 CD 120KM 2004 (210000km) je tudi olje pila in smo zamenjali podlo?ke sedaj pa je mir ( glede dima nwm bi pa bilo logi?no da je dim ?e se izteka olje skozi izpu?ni ventil v izpuh), zamenjali smo tudi turbino nedolgo nazaj, IMV ventil ( pri ar?onu se dobi za 195? plus DDV) in nakoncu ?e kompresor klime.

Bel dim- ponavadi je povezan z vodo ali z gorivom

?rn dim- olje

Probaj menjat podlo?ke, ?e nisi za?ni razmi?ljat o UV ?i??enju diz (?ob)

Kaj to nabijanje kao klenkanje?

Kaj to se je pojavilo po servisu, in ?e se je kak?na dela so opravljali na avtu?

Druga?e pa, vse se da popravit kar se ni samo sestavilo oziroma naredilo, sploh ?e avto normalno vle?e in ima kompresijo.

Aja pa ?e nekaj probaj zamenjati avtomehanika.

 

Kje pa ste delali servis?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej najprej zamenjaj podlo?ke, stro?ek minimalen, ?e kadi belo je lahko tudi samo tesnilo v turbini(ki se ga ne da zamenjat in se menja komplet turbina), lahko potem demontira? turbino in jo da? testirat, stro?ek spet minimalen, ptredno jo demontira? preveri kompresijo, ?e je ql, pol ne pipaj motorja, razen cedila v karterju in cevke po kateri te?e olje na turbino.

 

Lepo pojdi po vrsti, na kocu se bo? smejal in ne jokal ko bo? videl kolk lahko prihrani?.

 

 

 

PS. Kako vem ? Zato ker je pri kolegu blo zelo podobno, in na kocu so mu nardil celo sranje, ker niso ?li lepo po vrsti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nam je mazdo rihtal avtomehanik privat doma, druga?e pa dela ?e 15 let samo na mazdah pri uradnem mazda servisu. Danes je debata napeljala da sva se pogovarjala o simptomih tvoje mazde. Pravi da menjaj podlo?ke kr je imel primer ko je enaka mazda kot tvoja pila 3 litre olja na 5000km in samo zaradi podlo?k. Pravega plavega dima ta mazad ne poka?e zaradi mo?nega katalizatorja in bi naj bil zato dim bel oziroma rahlo siv. Zdaj pa navodila kako preveri? ?e so podlo?ke obrabljene: avto za?ene? in v prostem teku odpre? pokrov kjer doliva? olje, nato ?e gredo ven pare in ?e se sli?i kot kak?en prehod podtlak nadtlak so definitivno podlo?ke in ti pije olje zato. Ko bo? pa podiral injektorje pa jih daj s?istit in ma? nadaljnih 150000km mir.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.