Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Ena re? mi ne gre v ra?un. 

 

?e ve?krat opa?am, da so v prometu tovarni?ko narejena (ne-predelana) vozila, ki so v nasprotju z zakonom o varnosti v cestnem prometu. Kdo sploh opravlja nadzor, kaj se najde na cesti? Na primer: zakon prepoveduje vo?njo z meglenkami, kadar megle ni. Sploh pa je prepovedana vo?nja z meglenkami, kadar pada de?. Vse ve? vozil (predvsem nem?kih proizvajalcev in tistih, ko so v njihovih skupinah) pa imajo tovarni?ko narejeno tako, da avto sam pri?ge meglenko in sicer tisto, kamor zavija?. Pa? v smislu, da ti bolje osvetli notranjo stran ovinka. Imam tudi primer avtomobila, ki je tovarni?ko registriran za 5 oseb, ima 5 varnostnih pasov, a samo ?tiri vzglavnike... Takih vozil, pri katerih najdem kak?ne take pomanjkljivosti, je veliko. In tudi ta primer, ki ga je tu navedel Jest: kadar bo tovornjak vozil sam, mu bodo spredaj utripale modre LEDice. ?akaj malo, kaj ni po Slovenskih (pa tudi drugih) cestah prepovedana uporaba modre utripajo?e lu?i razen na intervencijskih vozilih? Mislim, da v Sloveniji sploh ne sme? imeti modrih lu?i - niti parkirne ?arnice. Ali pa je to v Italiji... Kakorkoli, ?e jaz naredim doma prikolico, je ne bom mogel spraviti skozi homologacijo, pa ?e se na pol pretrgam. ?e pa naredi tovarna vozil, je pa lahko karkoli, pa bo vse homologirano...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a to je prihodnost?... sej kamionarji to ?e danes po?nejo, dremajo za volanom, tapkajo tablice, jejo in po?nejo ?e 100 drugih re?i - vo?nja je pa? tisto zadnje. Tempomat ON pa gasa.

 

Sicer pa v film?ku nisem ?ist dojel kdo je bolj robotski a kamion ali ?ofer... sem najprej pomislil, da je to reklama za robotske ?oferje. ?!?!

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Hja v Ljubljanici so tunkal tudi tiste, ki so lagali in zavajali (predvsem peke) in tele navedbe na sliki niso vse resni?ne ampak precej v stilu manipulacije. Pa mi gre AB, ker precej na organ sploh, ker jo zanima samo ona sama in ne ostali pa vseeno ne smemo nasedat manipulaciji, ker ?e nekaj ni res pa? ni pa ne glede kako lahko nekoga sovra?imo.

 

pa dejmo tiste, ki pa? ne veljajo

- vi?je vinjete gredo za DARS in ta ?e celo preve? pridno obnavlja ceste zato pa imamo zastoje, ker se vsepovsod neki dela.

- nepremi?ninski davek je zaenkrat padel

- se pa na vsakih 160min odpre nov predvsem zato, ker ?edalje ve? delodajalcev ne zaposljuje ampak mora? imeti s.p., da lte nekdo "zaposli".

- ko je prevzela vlado je bilo registriranih brezposelnih 121.000, ko je zaklju?ila je bilo brezposelnih 114.000 - to je cca 7.000 manj in ne 45.000 ve?.

- zadol?evanje je bilo v veliki meri reprogramacija starih dolgov ... se pravi to ni pove?anje za 16 milijard, ker je bio treba pokriti kredite, ki so imeli klauzulo zapadlosti.

- pokojnine se nominalno niso zmanj?ale

- cene osnovnih ?ivil se niso pove?ale za 7,8 % ampak za manj kot procent (vir: statisi?ni urad RS)

- tudi realna pla?a se ni zni?ala za 14.7% ampak se je celo zvi?ala nominalno za 0,9% in realno za 0,4% (vir: statisti?ni urad RS in UMAR)

 

Pa da ne bo kdo ven padel, da jo zagovarjam ampak pa? la? je pa le samo la? pa ne glede proti komu je uperjena.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za ostalo se ne grem zdaj boriti, a tole o vi?ini pla?e pa ne bo dr?alo. Mo?ek dela v bolnici, torej javni sektor. Ko je pred dvemi leti dal vlogo za o?etovski dopust za tretjega otroka, je bila njegova povpre?na neto pla?a za okoli 120? vi?ja kot pred enim mesecem, ko je dal vlogo za o?etovski dopust za ?etrtega otroka. Pa dela pri istem delodajalcu na istem delovnem mestu isto delo, le da ima zdaj dve leti delovne dobe ve?... 

 

To, da pa se je povpre?na pla?a zvi?ala... Hja, verjamem. ?e se zapre podjetje s 100 delavci, ki dobijo po 600? pla?e, ostane pa 90 posrancev, ki dobijo po 2500? pla?e, se povpre?na pla?a dvigne. Ni biti druga?e...

 

Bratu?kova pa v Bruslju mora uspeti. Pa ne da bi jo podpirala kot ?enska ?ensko ali kaj podobnega ampak... Glej, kaj bo pa po?ela, ?e ji tam ne uspe? Bo ?ivala? V vsej zgodovini samostojne Republike Slovenije se ?e noben predsednik dr?ave ali predsednik vlade ni vrnil v svojo stroko po kon?anem mandatu - dobro, poleg skrbi in dela z otroci sem mogo?e koga zgre?ila, tako da me kar popravi, ?e se motim. Torej, kaj bo Alenka Bratu?ek po?ela, ?e ne bo v Bruslju? Enostavno mora uspeti. ?eprav je niti malo ne maram, cipe egocentri?ne...

Sem poročena že petnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ups kak?ne mo?ne besede, a ?e bi bil namesto nje mo?ki bi bil pa cipek al kaj podobnega?

 

Sicer je delovnih mest ?ivilj vse manj, ampak so. Nebi se dalo kaj tazga re?i za obramboslovje. Itak je pa vsakemu jasno da je pri nas ve?ina tistih ljudi politikov (ne glede na farbo), ki niso za nobeno drugo rabo.

 

Javni sektor ni finan?no nevzdr?en zaradi tam zaposlenih ljudi, pa? pa zaradi politikov ki so v zadnjih dveh desetletjih dr?avo spravil na kolena. Vse politi?ne opcije so se trudile javnost basat, da so za finan?no nevzdr?nost krivi zaposleni, ena od politi?nih opcij je pri tem ?e posebej prednja?ila.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Javni sektor ni finan?no nevzdr?en zaradi tam zaposlenih ljudi, pa? pa zaradi politikov ki so v zadnjih dveh desetletjih dr?avo spravil na kolena. Vse politi?ne opcije so se trudile javnost basat, da so za finan?no nevzdr?nost krivi zaposleni, ena od politi?nih opcij je pri tem ?e posebej prednja?ila.

aleluja

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za ostalo se ne grem zdaj boriti, a tole o vi?ini pla?e pa ne bo dr?alo. Mo?ek dela v bolnici, torej javni sektor. Ko je pred dvemi leti dal vlogo za o?etovski dopust za tretjega otroka, je bila njegova povpre?na neto pla?a za okoli 120? vi?ja kot pred enim mesecem, ko je dal vlogo za o?etovski dopust za ?etrtega otroka. Pa dela pri istem delodajalcu na istem delovnem mestu isto delo, le da ima zdaj dve leti delovne dobe ve?...

Hmmm, na osnovi ene pla?e si posplo?ila za celo Slovenijo? Ne vem kak?no ima situacijo tvoj mo?ek ampak mi je pa vseeno hecno, da je ravno on gore? zagovornik tistega mojstra, ki je hotel (in jih nekaj tudi naredil) narediti najhuj?e reze v JS. Ta mojster je ven prihajal s takimi izjavami in manipulacijami, da ?e danes cel kup ljudi, ki niso v JS izjavljajo, da so v JS sami voluharji in lenuhi in da je treba vse na cesto vre?t.

 

Ja res so ?udna pota v razmi?ljanju, da navija? za nekoga, ki te mlati po hrbtu in te zani?uje kot zadnjega neboditreba.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lada Niva, ki gre preko vsake NJIVE:

 

http://www.top10viral.com/video/bmw-x6-niva-3d-road/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To mi je jasno, da na desno parkirajo invalidi. Kdo pa parkira na levo?

Ja levo se pa gre u tri pizde materne. Saj ti pa lepo pi?e.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne bo kdo trdil, da so samo pri nas taki, ki prehitevajo do zadnjega...

 

 

 

Ufff... tale je pa tole verjetno pocel zadnjic ...  :ninja:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se dela na nasi obvoznici zjutraj sem ravno teden nazaj napisal. Zavijanje na izvoz z levega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja? O?itno ti Focusi niso tako slabi. Mislim, ker tole je pa bil mlin: z desne tovornjak, z leve tovornjak, njo pa tovornjak napi?il na polno. Saj jo je gotovo kar lep ?as rinil pred seboj, saj avta ni imelo kam odriniti. A da je pre?ivela? No, ja. Vsekakor se mi zdi, da je to po?ela zadnji?, tudi, ?e je pre?ivela...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.