Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

haaa kera nostalgija :) ah ja, retro ?pili... obupna grafika, sound, framerate, n? save game file-ov, trailer za ?pil ni mel nobene veze s ?pilom in je bla zmer loterija kaj dejansko dobi?, nobenih popravkov za bug-e...

A radia ?tudent se spomne kdo s tistih cajtov? ''no fantje zdej pa kasete v roke'' je reku majstr in se je veselo snemal ?pile za spectruma :) Nalagal je pa 100 let tiste ?pile. Commodore je mel ?e nek turbo boost, sam ti je pa ful hitr kaseto zjebu... :)

Napisano

Nekdo si je "izposodil" mobilni radar iz Ljubljanske obvoznice :) ...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zato sem pa navedel, naj peljejo k Vene avtoplin mojstru, ker tale podjetje je sel k hudicu in se mi smilijo nategnjene stranke! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ko se ne vetrnici za pridobivanje elektrike kaj pokvari, sicer ni fajn biti nekje v blizini... izgleda pa zelo zanimivo :) ...

 

http://sploid.gizmodo.com/a-malfunctioning-flaming-wind-turbine-is-actually-quit-1784760987

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ha! Fiat na Mx-5 naredu nov model 124 za 2017 :)

 

Pa to je stara zgodba (fiat =alfa).... Itak je pa zanimiv samo abarth

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pr' Hostar prihaja na velika platna ... :)

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Haha, spet ene FDV cvetka.

 

Gre za po?ivali??e Plitvice na AC mimo Zagreba pri Savi in ne za Plitvi?ka jezera. Da dol pade? kako so to povezali. :jupiii:

 

http://www.zurnal24.si/iz-avtomobila-resili-dveletnico-clanek-275970

 

Ni mi pa jasno kateri avto ti samodejno zaklene vrata, ko ma? klju?e notri. To je bedasto?a brez primere, razen ?e je ta izjava spet plod nepravilnega prevoda.

33112_1.png

Napisano

Ni mi pa jasno kateri avto ti samodejno zaklene vrata, ko ma? klju?e notri. To je bedasto?a brez primere, razen ?e je ta izjava spet plod nepravilnega prevoda.

Zloglasni "fauve" je ze en tak, ki se zna nazaj zaklenit, ko ga odklenes, ceprav vmes odpres zadnja vrata... Nevem kako je ce odpres voznikova.. Vem pa da si je mamin partner v Polotu tako zaklenil kljuce v avto ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja ce odpres voznikova ali katerakolinod stirih je ok se ne aktivira, s prtljaznimi pa ne dela.

 

Meni se je prav to zgodilo na exeotu, pred stacuno posebej odklenil samo prtljaznik, dal not gajbo nevedoc da sem se kljuce pograbil, zaprl se zaklepetal in ?kljoc...

 

Oce pripeljal rezervo.

Ne razumem samo tega kako 2 letnik lahko najde kljuce, ki so morali biti v prtlkazniku, ne zna pa vrat odpret s kljuko oz z gumbom spredaj (po navodilih cez okno seveda)?

 

Ni pa vag najhujsi, fiat ima se slabse, vag ima vsaj kljuko na havbi zadaj, punto na primer ni imel nic, zgolj gumb na armaturi in kljucih. Tako da tam ni tiste casovne opcije takoj ko zapres je gotovo.

 

Vag ma cca 40s do samozaklenitve vkolikor ne odpres vrat.

Se en problemcek je, ce je avto zaklenjen pa spustim sipe s kljucem se bo tudi sam nazaj zaklenil (ce ne odpres vrat) in potem tuli alarm...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ce odpres voznikova ali katerakolinod stirih je ok se ne aktivira, s prtljaznimi pa ne dela.

 

 

Ni slo za prtljazna... ampak zadnja vrata za potnike za voznikovimi :) ... 

 

 

Ne razumem samo tega kako 2 letnik lahko najde kljuce, ki so morali biti v prtlkazniku, ne zna pa vrat odpret s kljuko oz z gumbom spredaj (po navodilih cez okno seveda)?

 

 

 

Ce je dvojno zaklepanje... ne mores odznotraj odpret na noben nacin... Edino z daljincem ali pa s kljucem od zunaj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni se z zadnjimi odaktivkra. In se mi zdi da ne gre drugace, spet cudna zgodba

 

A z dvojnim se pol ne mores resiti z avta?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vag ma cca 40s do samozaklenitve vkolikor ne odpres vrat.

Se en problemcek je, ce je avto zaklenjen pa spustim sipe s kljucem se bo tudi sam nazaj zaklenil (ce ne odpres vrat) in potem tuli alarm...

Moja Mazda ima enako samo brez alarma.

 

Nekako mi ni jasno... enga otroka ti??i lulat, potniki stopijo ven, klju? ostane notri in avto se zaklene al kako? Pri Mazdi je edina mo?nost, da klju?e takole zaklene? samo v primeru, da je avto zaklenjen in samo s klju?em odpre? pritlja?na vrata, da? klju?e v prtlja?nik in ga nato zapre?. Druge opcije dejansko ni.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.