Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh


Boss

Priporočeno sporočilo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 13,6k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

takim bi blo treba prepovedat se v avto sploh usest, mislm sj razumm slabe dni pa tko naprej al pa nou avto ampak da zapel? na 2 avta in se pol odpel? k da ni n?, pa da 3 dni obra?a? avto k bi ga loh skor na mestu obrnu je pa mal preve?.

 

loh bi se pa od tega kj nau?il =)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako se v?iga YUGO

 

 

http://translate.google.com/#en|en|vvvvvvv...m%20tee%20maiku

 

…in stisni »Listen« (al pa poslu?aj)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e dolg se nisem tolk nare?al - to je pravi zdrav humor. :bravo:

 

bootal je appla :) bruahaahhah...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdle sm sli?u reklamo; namesto cigarete - vzemite Nicorette (ni korete) in u moji gara?i res ni korete, matrvola! :P<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo bi si mislil?

 

Razdalja med tra?nicama pri tirih na ameri?kih ?eleznicah je natanko 4 ?evlje in 8,5 palcev.

Zakaj ravno toliko?

Zato, ker je taka razdalja med tra?nicama na angle?kih ?eleznicah.

Ker so ameri?ke ?eleznice za?eli graditi Angle?i, so tudi v Ameriki uporabili isto mero.

In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero?

Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom ?eleznice izdelovali ko?ije. Za ?elezni?ke vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za ko?ije.

Zakaj pa so za podvozja ko?ij uporabljali prav to mero (4 ?evlje in

8,5 palcev?

Zato, da so bila kolesa na ko?iji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero.

Zakaj pa so imeli kolovozi to mero?

Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozi?ki za konjsko vprego pa so imeli to mero.

In zakaj so imeli vozi?ki ravno tako mero?

Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.

 

Kon?no:

Ameri?ki space shuttle ima 2 rezervoarja za gorivo (SRB - Solid Rocket Booster), ki jih izdeluje firma Thiokol v zvezni dr?avi Utah.

In?enirji, ki so projektirali rezervoarja so ?eleli napraviti ?ir?a, ampak so bili omejeni s ?irino tunelov na ?eleznici, po kateri so rezervoarja transportirali. ?irina tunelov pa je bila seveda primerna ?irini ?elezni?kih tirov.

 

Sklep:

Najbolj napreden primerek ameri?ke tehnologije je zgrajen na osnovi ?irine riti rimskega konja!

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo bi si mislil?

 

Razdalja med tra?nicama pri tirih na ameri?kih ?eleznicah je natanko 4 ?evlje in 8,5 palcev.

Zakaj ravno toliko?

Zato, ker je taka razdalja med tra?nicama na angle?kih ?eleznicah.

Ker so ameri?ke ?eleznice za?eli graditi Angle?i, so tudi v Ameriki uporabili isto mero.

In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero?

Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom ?eleznice izdelovali ko?ije. Za ?elezni?ke vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za ko?ije.

Zakaj pa so za podvozja ko?ij uporabljali prav to mero (4 ?evlje in

8,5 palcev?

Zato, da so bila kolesa na ko?iji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero.

Zakaj pa so imeli kolovozi to mero?

Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozi?ki za konjsko vprego pa so imeli to mero.

In zakaj so imeli vozi?ki ravno tako mero?

Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.

 

Kon?no:

Ameri?ki space shuttle ima 2 rezervoarja za gorivo (SRB - Solid Rocket Booster), ki jih izdeluje firma Thiokol v zvezni dr?avi Utah.

In?enirji, ki so projektirali rezervoarja so ?eleli napraviti ?ir?a, ampak so bili omejeni s ?irino tunelov na ?eleznici, po kateri so rezervoarja transportirali. ?irina tunelov pa je bila seveda primerna ?irini ?elezni?kih tirov.

 

Sklep:

Najbolj napreden primerek ameri?ke tehnologije je zgrajen na osnovi ?irine riti rimskega konja!

 

Rezime?

 

Vse poti vodijo v Rim!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je stroj, neunicljivo. En posnetek 550k km, pa mu je tud menjalnik brez menjave olja zdržal.    
    • Si me spravil v skušnjavo. Ker z 400NM lahko pa felne odvijam ko profi.
    • @godlike se moram opravičiti...nisem "zdržal" ...nisem se mogel upreti skušnjavi.....in naročil Metabo BS 18 LT BL SE v kompletu z kovčkom😁...tisti link na prejšnji strani.   Malo heca mora biti😉.   In za kaj to pišem?...ker sem ga naročil že več kot en teden nazaj,in ga še zmeraj nisem dobil...in pokličem,in se pozanimam pri Vsegradu...in pravi,da jim jih je zmanjkalo,in,da je moral naročiti...pričakuje naslednji teden. Torej-zmanjkuje jih!!! Za ta cvenk oz. podoben,pa je na voljo le še pri Povše-tu....pa še tam dvomim,ker so bolj koncentrirani na Makito....mogoče tudi lahko naročijo,a vprašanje,koliko je tega pri uvozniku sploh še na voljo🤔.   Zame mi je stvar zanimiva,ker mi je obeh LTX-ov za kakšna umazana dela škoda,star LT,pa tudi ne bo več držal v nedogled....in ker je trenutno akcija,da dobiš poslan še en dvovrstični 18v/4Ah akumulator...velika skušnjava🤣    Za starega LT-ja sem poizkušal naročiti motor (ker je še stari 14,4v sistem) pri Metabu,pa jih ni več na voljo kot rezervni del😟. Ima jih pa seveda en italijan na eBayu...pa sem naročil...samo ne me vprašati za ceno....cigani italijanski-točno vedo😡.   Če pogledaš pri Vsegradu Metabo Black Edition...vse zmanjkuje...torej če res potrebuješ...mogoče v setu z udarnim vijačnikom-je booomba👍...in vseeno je zelo lepa cena.   METABO COMBO SET 2.2.7 18 V BL SE (685221960) BATERIJSKI STROJI V KOMPLETU - Vsegrad WWW.VSEGRAD.SI 18V; METABOX 165 L; SB 18 LT BL SE + SSW 18 LTX 400 BL SE Baterijski udarni vrtalnik SB 18 LT BL SE: brez-krtačni...   Seveda,ko pride,bodo slike😉
    • Osnovna Šeško na vijak...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.