Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh


Boss

Priporočeno sporočilo

Sovra?im ljudi, ki jemljejo drogo. Posebej carinike.

 

 

"?esa bi se la?je odrekel, ?ensk ali vina?"

"Odvisno od letnika..."

 

 

Kak?en je slogan Dru?tva nekrofilov?

Ne jebemo ?ive sile!

 

 

 

Vse gobe so u?itne. Ve?ina celo ve?krat.

 

 

 

Kateri so polo?aji stikala na vibratorju?

'Fuck on' in 'Fuck off'.

 

 

 

Kaj je vrhunec samoljubja?

?e med orgazmom kli?e? svoje ime.

 

 

 

Kako ve?, da si fasal virus pti?je gripe?

Ko za?uti? neznosno ?eljo, da bi se nekomu posral na vetrobransko

?ipo.

 

 

 

So vpra?ali Dudeka, kako velik je njegov 'ponos'.

"Pa, ni preve? velik, je pa zato mehak kot du?ica..."

 

 

 

Blondinka re?uje kri?anko -

Osnovna ?ola (dve ?rki) : NE

 

 

 

Ljubezen je kot ?ah - jebe te neki konj, medtem ko osvaja?

kralja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 13,7k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Tina Turner je imela zelo velike sramne ustnice, zato se je odlo?ila za lepotno operacijo. ?la je k priznanemu kirurgu, seveda pa je ?elela, da se to ne bi razvedelo. Ko se je zbudila iz narkoze je okoli nje bilo polno ?opkov. Vsa besna je nadrla doktorja, kako se je moglo to razvedeti, saj je zahtevala popolno diskretnost. Nato je le pogledala v eno vizitko, ki je bila prilo?ena na sopku in prebrala: "Hvala za u?esa ! Niki Lauda"

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tina Turner je imela zelo velike sramne ustnice, zato se je odlo?ila za lepotno operacijo. ?la je k priznanemu kirurgu, seveda pa je ?elela, da se to ne bi razvedelo. Ko se je zbudila iz narkoze je okoli nje bilo polno ?opkov. Vsa besna je nadrla doktorja, kako se je moglo to razvedeti, saj je zahtevala popolno diskretnost. Nato je le pogledala v eno vizitko, ki je bila prilo?ena na sopku in prebrala: "Hvala za u?esa ! Niki Lauda"

 

Tega ti bo redko kdo zastopu :) Sej druga? ga ma ?e zmer nekje na zelenem peklu :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aktualno

 

 

?esa vsega #nivedela?

Na ra?un ponarejenega spri?evala Koren Gombo?eve in njenega argumenta, da za to "ni vedela", je danes po Twitterju zaokro?ila mno?ica ?al, ?esa vsega ?e ni vedela. Tukaj je nekaj zabavnih, ve? pa jih najdete pod #nivedela.

 

@termie1: Gombo?eva se je udele?ila vseh ljudskih vstaj doslej. #nivedela, da so proti Jan?i

 

@evagodina: Gomba?eva ?e vedno ?aka valove za surfanje po internetu. #nivedela

 

@VasjaSabeder: Gombo?evi se je sfi?il tudi nakup v Mercatorju. Vnov?ila je ponarejene "pike". #nivedela

 

@komunalc: Gomboceva nepravilno parkira in nato avto po?prica s sredstvom proti pajkom. #nivedela

 

@savicdomen: porni?e gleda zarad zgodbe #nivedela

 

@Futrovnik: Lanska vinjeta velja ?e letos za Koren Gombocevo. #nivedela

 

@markopigac: Gomboceva je sla po Petrolove noze na OMV. #nivedela

 

@termie1: A rojstni list od Gombo?eve so potrdili ali je tudi ta ponaredek? #nivedela

 

@VanjaSIker: huj?a, je celo torto razrezala samo na 4 kose #nivedela

 

@invitkaen #nivedela, da je poslanka DZ. Mislila je, da je ob?inska svetnica.

 

@ Chuppacadabra: Gomba?eva se je prito?ila na loterijo. Bojda niso upo?tevali, da ona ?tevilke zmagovalne sedmice RES NI pre?rtala. #nivedela

 

@123koriz: Gomboceva ima sigurno ?e kak?en ponaredek za vse ponaredke,ki so ponaredki #nivedela

 

@komunalc: Gomboceva nakazuje denar nigerijskemu princu. Vsak teden. #nivedela

 

@savicdomen: Gombo?eva vedno previje dvdje, preden jih vrne v videoteko #nivedela

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti komplet za ?i??enje ZA SLONOV bi pa verjetno prav pri?el Jan?i. Njegovi sloni imajo te?ave z letenjem pa bi jih bilo ptrebno malo o?istiti.

 

Verjetno je to ponesre?en prevod tiste KITE za POLIZIJO. Ta bi pa verjetno pri?la prav za Gorenaka.

 

Predam se. Konkurenca je prehuda...

 

Ne glej konkuren?ne sposobnost, poglej ti raje tehni?ne re?itve, ki nekoliko presegajo tvoje na BT-50.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne glej konkuren?ne sposobnost, poglej ti raje tehni?ne re?itve, ki nekoliko presegajo tvoje na BT-50.

 

To sem tudi imel v mislih. Steber z cilindrom, o?itno dobro vpeto. Bo treba pregledat BTjko, ?e bi ?lo kaj takega gor. ?eprav bi se verjetno dalo. Za nekaj tiso? ?...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e oseba, ki jo ljubi?, drhti, ko jo objame? ...

?e so njena usta na tvojih vro?a kot ?ar ...

?e te?ko diha v tvojem objemu...

?e so njene o?i solzne in imajo tako ?uden sijaj...

 

Be?i ... ima gripo !!! :aaaaa::cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.