Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh


Boss

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 13,6k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Ideja za Slivko, ki se ravno ubada z nekimi dovoljenji :) ... 

 

 

?e ne dobi? dovoljenja za postavitev nadstre?ka za konje... enostavno na vrtu postavi? mizo in stole... Za to ne rabi? dovoljenja... nikjer ne pi?e, kako velika je lahko miza :) ... 

 

skitched-20150706-093747.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako smo si razli?ni?.

 

POLETJE 2015

 

post-10-0-90531500-1436171620.jpeg

Oprema nem?kega upokojenca - turista

 

 

 

post-10-0-33324500-1436171638_thumb.jpeg

Oprema SLO upokojenca - turista

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobil od ?lahte, zato ni v Slovenskem jeziku. Mislim, da se ga bo vseeno razumelo...

 

 

?ovjek u balonu izgubio orijentaciju, pa spustio balon ni?e i ugledao jednu ?enu na tlu. 
Spustio se jos ni?e i pozvao ?enu: 
- "Oprostite, mo?ete li mi pomo?i? Obe?ao sam jednom prijatelju da ?u se na?i sa njim, ali ne znam gdje se nalazim." 
?ena mu odgovara: 
- "Nalazite se u balonu, otprilike 10 met. iznad zemlje, 49 stupnjeva 28 minuta i 11 sekundi ?irine, te 8 
stupnjeva, 28 minuta i 58 sekundi du?ine." 
- "Vi ste sigurno in?injerka" - ka?e ?ovjek u balonu. 
- "Jesam", potvrdi ?ena, "ali kako to znate?" 
- "Pa, sve ?to ste mi rekli je tehni?ki korektno, ali ja nemam pojma ?to da radim sa tim informacijama, 
a ?injenica je da jo? uvek ne znam gde sam. Otvoreno govore?i, niste mi bili od prevelike pomo?i, 
samo ste mi produ?ili putovanje." 
?ena mu na to odgovori: "Vi sigurno radite u menad?mentu !" 
"Da", odgovara ?ovjek iz balona "ali kako to Vi znate??" 
"Ha, niti znate gdje ste, niti kuda idete. Dospjeli ste na visoku poziciju prije svega 
pomo?u velikog napuhavanja. Dali ste obe?anje prijatelju, a da nemate pojma kako ?ete ga odr?ati, 
a o?ekujete od ljudi ispod vas da rije?e va? problem. 
?injenica je da ste sada u istoj izgubljenoj poziciji 
kao i prije na?eg susreta, ali sada nekako ispadne kao da sam ja kriva za to!"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vceraj na Sentilju ena alfa vezana s kabli na drugo alfo, na poti na morje pa na strani srebrna alfa z zmigovci, tip pa za ograjo :)

 

Ce se ne motim vse 146

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes bi mi ?ena zaradi Mobitela kmalu ... ... ... pa?, nekaj pomembnega odrezala.

 

Kot povsod so otrokom najbolj zanimivi mobiteli in klepetanje. In (pri nas) razen najmlaj?ega (ki ?e niti eno leto nima) vsi obvladajo hitro klicanje. Pa danes ?ena kon?uje kosilo in re?e enemu izmed otrok, naj me pokli?e in mi pove, da je kosilo kon?ano. Mali (3 leta) vzame ?enin mobitel, bli?njica na hitri klic in nekaj ?asa stoji in poslu?a. Nato re?e: "Tata je pri eni teti in je rekla, naj pokli?em pozneje."

 

Ja, tam, kjer sem ?agal drva, ni signala...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V gostilni je Franci sli?al naslednjo uganko: 

Kaj je to: Nikoli ni bilo in nikoli ne bo, ?e pa bo pa ne bo za dolgo? 
Odgovor je seveda lesen "?porget". 

Pa pride domov in ho?e preizkusiti ?eno in jo seveda vpra?a: 
- "Kaj je to: Nikoli ni bilo in nikoli ne bo, ?e pa bo pa ne bo za dolgo?"

Ona pa kot iz topa: 
- "TI TREZEN !! Nikoli nisi bil trezen, nikoli ne bo?, ?e pa ?e bo? slu?ajno kdaj trezen, pa ne bo? za dolgo!"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe

 

 

ampak tale je pa zmagovalen

 

Babica se je na smrtni postelji pogovarjala z vnukinjo:
"Stara sem in lahko vsako minuto umrem in zato bi rada, da ti podeduje? mojo farmo, na kateri je vila, traktor, kme?ka hi?a, nekaj glav ?ivine in 22,389,420.00 dolarjev.....za vse to sem zelo garala."
"Wow", vzklikne vnukinja. "Hvala babi, saj sploh nisem vedela, da ima? farmo in vse to bogastvo. Kje pa je?"
Babica pogleda vnukinjo in re?e:"Na Facebooku!"

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je za crknt sme?n ko si ?lan foruma sami sebi  :rispekt: lajke stiskajo na svoje poste:rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

> Mujo: Joooj Fato
> kako ima?
> lijepo tijelo.
>
> > Fata: Hvala, to mi je od plivanja.
>
> > Mujo: Mogla si malo i glavu smo?it.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.