Skoči na vsebino

Računalništvo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj pa k?n Partis, to ni ve? aktualno? tm ma? ?e vse mixe mo?ne narjene...

Napisano

Soundcloud

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Mi kdo lahko priporo?a kak?en delujo? in ne preve? kompliciran program za urejanje videov? Imam kup film?kov posnetih z gopro kamero in bi jih rad malo porezal in naredil highlights. Obstaja program?ek za telefon od GoPro ampak ne da se mi s telefonom tega delat.

Prav tako bi dal rad za ozadje film?ka dolo?eno glasbo, med videi pa bi tam in tam dal kako sliko.

 

Vnaprej hvala za nasvete.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

movie maker... bolj preprosto ne gre :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
  dne 13. 1. 2017 ob 9:23 je Jest napisal:

 

Ja, to imam. Sicer je starej?a verzija, se kli?e GoPro studio, je pa to to.

Napisano

Movie maker je dost shit, ze pri overlayih in podobnih osnovnih stvareh se zatakne. Mi uporabljamo Sony Vegas Pro (13.0 trenutno) in je super.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Uprabljam samo programe ki drekt furajo MP4, brez vseh AVI pretvarjanj, ker to samo traja.

Pa ?e ni hardver tako kot je treba vse traja 100 let !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok mene pa neki zanima 

a je tle na forumu kdo kej bl ra?unalni?ko podkovan ker to mi pa res negre in ne najdem re?itve

uglavnem kolegici je "crknu" zunanji disk WD elements 2tb, fora je da mi ga windows no?e zaznat pod nobenim pogojem ( ne xp, ne win7, ne win 10 ) ampak na ubuntu pa dela zadeva brez kakr?nega kol problema dej me pa sam zanima kaj bi bla lahko fora pa kaj lahko nardim da disk uspostavim nazaj v normalno delovanje da ga bo windows normalno zaznov 

P.S.: sm pregledu tutorialov pa forumov pa pa nikjer nobenih pametnih informacij ne najdem 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano
  dne 19. 1. 2017 ob 19:16 je robertos664 napisal:

verjetno bi ga moral prvo v disk managementu aktivirat..

ko disk priklopim na ra?unalnik mi komplet windows "zamrzne" oz mi ne odpre mape ki jo ho?em odpret, mi ne odpre nobene stvari tud v lastnosti diska nemorm tud v device managerja ne oz tud ?e imam odpta vsa okna mi stanja ne posodobi, ko disk odklopim se mi odpre in pri?ge in osve?i use kar sem hotu naredit 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Priklopi na Linux, poberi dol podatke, z gparted zbri?i particijsko tabelo (kar zbri?e VSE!), ustvari novo MBR tabelo in NTFS particijo. Skopiraj podatke nazaj.

 

?e ?e vedno ne dela je za v ko?.

 

(Po priklopu na USB poglej ?e "sudo dmesg" - ?e je na koncu polno kakih napak okoli USBja ali SATA sistema potem podatke ?imprej spravit dol ker gre disk v maloro.)

Napisano

Tako kot so ti rekli, ?e se ti ni vsul file sistem je zani?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Jest je spremenil naslov v Računalništvo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.