Skoči na vsebino

Hudi avti in fotke nasploh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zunaj ?e notri je pa precej druga?na zgodba :)

 

Tako grozno pa spet ni... smo videli ze slabse :) ... 

 

Tesla-Model-S-remote-access-system.jpg

 

tesla_model_s_13_in2.png

 

c05c7c19cb461957b631409300d72.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No saj nisem rekel da je najslab?i ali najgr?i, samo da pa? ni najlep?i :)

meni res ni jasno kaj vsi notri tla?ijo sedaj te zaslone na dotik, da mora? ja med vo?njo pogledat kje bo? kaj naredil... sploh fajn ima prej?nji Clio, zaslona iz normalno sede?ega polo?aja niti dose?e? ne :D

BMW 3 in Mazda 3 imata zaslon kar tako sredi armature, novi Mercedesi so pa sploh razred zase, vse res lepo narejeno in potem kot bi bil zaslon aftermarket nabit na sredino:2014-Mercedes-Benz-C-Class-interior.jpg

Napisano

ko v tem avtu elektri?nih 500 konjev z navorom od - do nekdo da gas, se ti jebe za armaturko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sre?u eno zanimivo in rahlo vesolsko zadevo :)

37d76be525a554813b10f3d8473d457c.jpg49abeaf707d6fd948c7e53da0718e392.jpg41698bbaa99fb3c10849cd41a94170d6.jpg

Dimenzije zadi:305/30/22

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kolk more bit pol ?ele zimska, ker tale nima letnih gor :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Sre?u eno zanimivo in rahlo vesolsko zadevo :)

37d76be525a554813b10f3d8473d457c.jpg49abeaf707d6fd948c7e53da0718e392.jpg41698bbaa99fb3c10849cd41a94170d6.jpg

Dimenzije zadi:305/30/22

 

 

Lastnik tega Huracana je slovenec >> http://www.siol.net/avtomoto/novice/2015/12/lamborghini_huracan_slovenija.aspx

 

V Nemciji je registriran menda zato, ker je bila cena okoli 200.000 ? ... Ce bi ga uvozil v Slovenijo, bi zaradi davscin moral pristaviti se okoli 50.000? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Yeah boi, Formula Drift! Zame je bilo najvecje razocaranje to sezono Foust s svojim norim RWD pasatom, mislim da je samo dvakrat sploh prisel v top 32. Shoutout za modela ki je sel stran od 2JZ in dal v svojo mislim da S14 drag engine, nisem 100% ampak mislim da je bil Wang.

 

Oh FD. <3

 

Tanner-Foust.jpg

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Mad Mike je spet menjal :D12439394_1150365118316230_32910416614200

Hitr so mu jo zrihtal, upam pa da bo kej ve? sre?e kot z NC

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

avto je tako tako, na meji ri?a ampak fotka je svetovna

 

wallpaper-2593068.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

MX-7 aka mini FD

decdc749d355466d95af34ced5eb6de6.jpg

 

Ni Photoshop, res je bla narjena predelava pri Rev9

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

MX-7 aka mini FDdecdc749d355466d95af34ced5eb6de6.jpg

Ni Photoshop, res je bla narjena predelava pri Rev9

Yebenti, tole je pa fajn ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Mene je kupil....sam ?e denar me kupi pa bo.

post-2637-0-75832300-1494423962_thumb.jpg

post-2637-0-74079000-1494423975_thumb.jpg

post-2637-0-07357400-1494423988_thumb.jpg

post-2637-0-01821500-1494424003_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ?e bi raje MX5 RF, moram pa priznat da me notranjost precej moti pri vseh treh, ta ?trle? zaslon, res ne razumem oblikovalcev, tako pogosto ga dajo nekam kjer ne pa?e in zgleda ali kot nekaj ?trle?ega ali pa kot da je bila armatua narejena in so potem reklu rabimo zaslon in ga dajo gor kot bi ga nekdo aftermarket vgradil (posadil pa? na prosto mesto). Glede na to da ve?ino ?asa z avtom pre?ivim v njem mi je pomembno da mi je notranjost v?e?.

Napisano

Se pa res ne razume? na oblikovanje. Obstajajo modne smernice in iz njih izhajajo?e modne zapovedi. In ?e oblikovalec ne postavi grdega nagrobnika sredi armature, potem njegov izdelek ozna?ijo z: zastarel, dolgo?asen, nezanimiv...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To sem ze za mx5 rekel da je za odzagati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Potem pa? vzame? opremo z osnovnim radijem in ni tablice pa? gor.

 

Postavljena je visoko, da je ?im bli?je pogledu

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Potem pa? vzame? opremo z osnovnim radijem in ni tablice pa? gor.

 

Postavljena je visoko, da je ?im bli?je pogledu

A to je mozno? Ce ja bomba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni je pa ravno ta "tablica" sredi armature super...in tudi lepo mi izgleda...pa ?e izredno uporabna, sploh ?e ima? vzvratno kamero...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.