Skoči na vsebino

Mazda bo prekinila s Fordom

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda will cut ties with Ford and cease production of vehicles in the U.S. around 2013, relying instead on its manufacturing facilities in Japan and Mexico.

 

The automaker is reportedly looking to end its joint venture with Ford Motor Co., as it looks to make major changes in its production system. Currently both Mazda and Ford own equal shares of the AutoAlliance International joint venture and this shift would see Mazda sell off its shares to Ford, which would then take over full control of the Michigan assembly plant.

 

Mazda currently builds the Mazda6 mid-size sedan at the facility, but low sales of the model have made it a loss-maker. Mazda will continue to build the 6 at the facility until around 2013 when it will introduce a new version that will be built at the company’s plant in Yamaguchi.

 

AG.com

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

To bi bla zame odli?na novica, ne maram namre? tur?kega Mercedesa - Forda! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Kokr vidim je tole samo 4-sed al kaj, pa taka dolga zadev??na! <_< :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

mecka....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

huda k zmaj :D:bravo:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

bv ker take itak ne bo na cesti :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

bv ker take itak ne bo na cesti :(

 

?e bo vsaj identi?no kot je tole bo ql, npr. takrat pri Micki EVO X niso kej velik spremenil :bravo:

Napisano

Vprasanje. Aktualna 6ka je se "flow" design in jr pod taktirko starega oblikovalca.

RX8 je delal isti clovk kot shinari in Takero... Pa sta si kr podobna koncept in koncna... Rx8 je bil kr drzen.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

V Evropi naj bi bila nova mazda6 ven avgusta 2012.... :whatever: , se pravi Slovenija jeseni - to bi soupadalo z menjavo pri meni - bodisi nova (?e ne bodo spet zlatarske cene) ali ceneje mk2

 

By the way - se vedno sta si podobna s cx5 http://www.tuningnews.net/article/111109/l...er-infiniti-fx/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vsi bi sedaj ta look fural....

post-2637-1322765024_thumb.jpg

post-2637-1322765037_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V Evropi naj bi bila nova mazda6 ven avgusta 2012.... :whatever: , se pravi Slovenija jeseni - to bi soupadalo z menjavo pri meni - bodisi nova (?e ne bodo spet zlatarske cene) ali ceneje mk2

 

By the way - se vedno sta si podobna s cx5 http://www.tuningnews.net/article/111109/l...er-infiniti-fx/

 

Zdaj je dolo?eno, nova ?estica pride v Slovenijo novembra, ?e prej pa bo avgusta nov BT50 in marca CX-5.

 

Glede na zadnje prototipe ne vem al bi ?paral za ?estko al bi Optima hybrid tokrat na vrst :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Zdaj je dolo?eno, nova ?estica pride v Slovenijo novembra, ?e prej pa bo avgusta nov BT50 in marca CX-5.

 

Glede na zadnje prototipe ne vem al bi ?paral za ?estko al bi Optima hybrid tokrat na vrst :ne vem:

 

jaz bom tud pocakal do takrat, samo ne vem ce se bo splacal cist novo 6 vzet.....cene kr rastejo......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kera slika

http://www.caradvice.com.au/wp-content/upl...Australia27.jpg

 

Samo a slik od ?estke 2012 pa res ?e ni, saj bo po?asi treba v proizvodnjo :ne vem: , kar mislim da bo 2'13

 

Nemci pravijo takole:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

limuzina mi deluje preve? nem?ko, skoraj ?isti BMW, upam da karavan ni zadaj isto, ker druga?e je lep.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tale možakar, pa ni najbolj navdušen nad cx-60. Mi je zanimivo, da je kritiziral sedeže, da ga po eni uri vožnje boli spodnji del hrbta, kar se dogaja tudi meni na 16.let star mazdi 6.      
    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.