Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

 

Imam nadle?en problem. Pred ?asom sem postal pozoren na tresenje avta. Po 2 urnem ne?nem matretiranju vulkanizerja in neodpravi tresenja, avto dvignemo na dvigalu, da so bila kolesa brez obremenitve in avto ?e vedno trese. Ugotovitev, da ni problem ne v gumah in ne v plati??ih. Problem polosovine. Peljem avto mojstru, odmontira dol obe polosovine, da pregledati, na eni zamenjajo kroglice in ?e nekaj in zadeva urejena.

Rezultat. Avto pri hitrosti od 140-170 kmh ne trese ve? kot je prej, za?el pa je tresti od 120-140. Ne trese samo volan ampak tudi sede?e, torej cel avto.

Se je kdo sre?al s podobnimi te?avami in ali se komu zdi kaj bi ?e lahko bilo narobe, da se nadle?no tresenje odpravi. Pri ni?jih hitrosti se tresenja ne ob?uti.

 

Hvala za odg

 

lp Dii

Napisano

sam sicer nimam enakega problema, imam pa problem, da avto pri sukanju volana, ali pri po?asnem manevriranju naprej nazaj na parkiri??u npr., spu??a pokajo?e zvoke iz sprednjjega dela podvozja, kot bi roke ali obese imele zra?nost, zato smo ?e ve?krat preverili obese, roke, stabilizatorje, itd... pa to ni to, poka pa ?e naprej...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sam sicer nimam enakega problema, imam pa problem, da avto pri sukanju volana, ali pri po?asnem manevriranju naprej nazaj na parkiri??u npr., spu??a pokajo?e zvoke iz sprednjjega dela podvozja, kot bi roke ali obese imele zra?nost, zato smo ?e ve?krat preverili obese, roke, stabilizatorje, itd... pa to ni to, poka pa ?e naprej...

 

Kaj pa homokineti?ni zglob?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

sam sicer nimam enakega problema, imam pa problem, da avto pri sukanju volana, ali pri po?asnem manevriranju naprej nazaj na parkiri??u npr., spu??a pokajo?e zvoke iz sprednjjega dela podvozja, kot bi roke ali obese imele zra?nost, zato smo ?e ve?krat preverili obese, roke, stabilizatorje, itd... pa to ni to, poka pa ?e naprej...

 

 

Cao

 

Pri meni je tudi tako pokalo pri speljevanju, ce je bil volan namotan v levo ali desno, vzrok, poskodovan homokineticni zglob, to sem zamenjal zdaj tega zvoka ni vec

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Pri meni isto tako poka in smo ugotovili, da ima volanska letev luft. Tam pri nogah sname? plastiko, kjer pride ?tanga od volana v ''tla'' in tam je luft. Zaenkrat bom pustil tako kot je, druga?e pa na obnovo.

Napisano

Mi je pa rekel kak?ne pol leta nazaj mehanik na A-Cosmosu, da naj bi spodaj na podvozju na letvi bila ena velika matica, ki je zelo te?ko dostopna in ko se jo zategne, naj bi pokanje izginilo. Ampak jo z mojim mehanikom nisva na?la. Mogo?e kdo kaj ve? ve o tem?

Napisano

A NI BLO re?eno, da je fora v masti, s katero je podmazana volanska letev? Odkar so mi ji podmazali je mir s pokanjem.

Napisano

Pri meni se dejansko ?uti luft, ?e z roko posku?am premikati levo in desno letev pri nogah. Mast je samo ubla?ila pokanje za nekaj ?asa. Volan noter in ven pa zale?e le za kak teden ali dva, da je pokanje ubla?eno.

Napisano

Dostkrat je tud problem, da folk mota volan na mestu in dr?i bremzo zraven (med drugim tud moja najdrazja) in takrat se sli?i je?anje in stokanje vse mehanike okol koles, kako joka in jo boli... Na?a sicer se tega zaveda, pa tud opozoril sem jo ?e, samo se ?e kr precejkrat spozabi... :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

A NI BLO re?eno, da je fora v masti, s katero je podmazana volanska letev? Odkar so mi ji podmazali je mir s pokanjem.

 

ja problem je v masti!vse Mazde (skoraj vse no) pokajo pri vrtenju volana!

re?itev je v z mazanjem letve!

postopek je ?e prikazan v DIY-u na tem foromu!!!

za?asna re?itev je pa, da malo premika? volan in sicer noter-ven, gor-dol...in to je to!za?asno!

Napisano

Zdravo,

 

jaz imam pa problem s tresenjem, katerega se sicer zacasno da omiliti/resiti s centriranjem gume, ampak moram le to ponavljati na dober mesec in pol. Pri zadnjem centriranju smo ugotovili, da rob feltne (17" lita, mazda6 2011) opleta par milimetrov levo desno, kot tudi gor/dol. Rob, na katerega nalega guma je ocitno naravnost odstruzen, saj se guma vrti popolnoma naravnost (ne opleta sem ter tja), opleta le feltna. Zanima me ce kdo ve, kaksne so tolerance pri izdelavi mazdinih 17" felten ... na MMSu preverjajo tolerance pri proizvajalcu, ampak imam obcutek da me bodo na suho n.... in bom na koncu ostal slabe volje in s krivimi feltnami na novem avtu.

 

Hvala za odgvor!

Napisano

Tole pa prvi? sli?im, da bi bila te?ava z originalnimi litkami. A je to problem z vsemi ?tirimi al je samo ena problemati?na?

 

Sploh mi je pa ?udno to, da se ti centra?a podere po mesecu vo?nje saj bi bilo to lahko mo?no le v primeru, da ti padejo ute?i dol ali pa ti gumo zavrti v plati??u. Da pa bi za to bilo krivo plati??e je pa mo?no edino, ?e se res tolk zvija sam pol bi bilo vidno tud na gumi, da opleta. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

to da se razbalansira je tudi meni cudno, ker ni nobene logicne povezave.

No klub temu pa feltne opletajo, ce ni drugega vsaj cudno zgledajo, pa tudi vulkanizerji niso najbolj zadovoljni ;)

Drugace pa 3 od 4h felten, tovarniske, originalne, kakrsne sem dobil na novem avtu

Napisano

ja problem je v masti!vse Mazde (skoraj vse no) pokajo pri vrtenju volana!

re?itev je v z mazanjem letve!

postopek je ?e prikazan v DIY-u na tem foromu!!!

za?asna re?itev je pa, da malo premika? volan in sicer noter-ven, gor-dol...in to je to!za?asno!

 

Sori ampak v DIY tega ne nejdem :ne vem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
    • Evo, jaz sem kak mesec nazaj menjal sklopko na svoji 6ki. Zdržala je skoraj 320 000km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.