Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi pri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

Gorita pa ob?asno: v?asih po 3 dni ne gorita, potem pa se ?etrti dan zopet pri?geta itd... V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem?

 

Ne bi rad, da bi mi po vrstnem redu menjavali dele, ki jih pla?uje?, a napaka pa ti ne odpravijo!!! kak?ne izku?nje imate s tem? A je mo?no, da ti dajo posami?en del samo za poskusit, da se sku?a odpravit napaka?

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi pri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

Gorita pa ob?asno: v?asih po 3 dni ne gorita, potem pa se ?etrti dan zopet pri?geta itd... V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem?

 

Ne bi rad, da bi mi po vrstnem redu menjavali dele, ki jih pla?uje?, a napaka pa ti ne odpravijo!!! kak?ne izku?nje imate s tem? A je mo?no, da ti dajo posami?en del samo za poskusit, da se sku?a odpravit napaka?

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Napisano

?ivjo,

 

Pelji enmu ka ma ra?unalnik pa preveri kodo napake. Ne menjaj kosov kar na pamet, bo predrago.

 

Te lu?ke ti lahko za?nejo goret zaradi 100000 razlogov.

 

Potem pa naprej.

 

Lp

Napisano

Meni recimo so ugotovili(pred 3 leti),da je kriv EGR ventil. :ne vem:

 

 

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pr dizlu je to najve?krat EGR ventil, ki se zatika, lahko se ga spuca in lahko se ga blindira pol bo? videl kaj bo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

 

Jures, a tebi se tut to zgodi, ko kalibrira? potovalni ra?unalnik? Sem mislil, da sem jaz 'blesav' in se samo meni to dogaja :-)

Napisano

Pr dizlu je to najve?krat EGR ventil, ki se zatika, lahko se ga spuca in lahko se ga blindira pol bo? videl kaj bo.

 

da ne odpiram nove teme bi kar tukaj vpra?al. Zanima me, ?e je to normalno, da je po ekspanziski posodi in okol EGRja vse popikano ?rno. EGR sem s?istil iz preventive.

 

Lp

Napisano

Jures, a tebi se tut to zgodi, ko kalibrira? potovalni ra?unalnik? Sem mislil, da sem jaz 'blesav' in se samo meni to dogaja :-)

 

Yep....prepametno je tole vse skupi

 

off topic - kam ti kalibrira?, ?e ho?e? na primer da ka?e porabo manj? -5,-10...al v plus?

 

 

Meni se zdi da se to nastavlja zgolj range - domet in je treba potem kontra, manj?a kot je poraba ve?ji je domet...ker sedaj mi Bc ka?e ok, ampak remaining 50km ko mi ?e lu?ka ne sveti sploh....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prepametno ja. Jaz sem 2x kalibriral in 2x fasal te lu?ke. Ni? mi ni blo jasno. Pol sem odklopil akumulator in je bil mir :-)

 

V spominu imam ko sem dal -10, mi je trenutno porabo kazal precej manj kot je pa pravilno. Nekaj mora bit na temu. :)

Napisano

Dej pel avto k enmu ka ima ra?unalnik in poglej kodo napake.

 

Bo vse skupi 1000x la?je.

 

Lp

 

Itq in bo pokazalo kaj ?

Sem ?e preve?krat imel take primere, ne poka?e NI? uporabnega, celo ko resetira?, je brez napak in te lu?ke svetijo dalje.

 

Lahko samo zalaufa? log in gleda? kaj ne miga, mam ?e v osnovi nstavljeno, da mi spremlaj %EGR-ja, in ?e miga manj kot 5% med vo?njo pol je to to, ?e pa miga ve? pa je druga fora.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kljub vsemu je bolj smiselno vsaj pogledat, ?e kaj napi?e, kot menjat stvari po spisku.

lp

 

Za za?etek se samo spuca zadevo in je ve?inom pol mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri meni se je vsake toliko ?asa pojavljala podobna te?ava. Vedno mi je izpisalo, da je problem na senzorji temp. zraka v intercoolerju. V bistvu pa sploh ni te?ava v senzorju ampak o?i?enju. Tam je en ?op kablov in ene ?ice so ble po?kodovana. Pa to ne od temp. senzorja, ampak od ABS in smerokaza. Ne vem kako je to vse skupi zvezano. To sem u?timal in zej je mir.

 

Enkarat mi je javlalo te?ave z ABS-om, drugi? te lu?ke,.... Sploh ni pravila.

Napisano

Novega 'elektronskega' egr ventila se kao ne puca?

 

Ta NI problemati?en(vsaj zaenkrat) in je druga?e narajen in montiran.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha, no saj neki dobrega za nas :D :-)

 

glih v?eraj je ajvar gledu mojga....

aja ohi?ja filtra ni treba dat ven, nipel cilindra sklopke je takoj za killerjem v sredini tega avta - tako da sem ?e tam notri spumpal in zamenjal olje. se dobro da ma nasa dolge noge za asistentko :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

glih v?eraj je ajvar gledu mojga....

aja ohi?ja filtra ni treba dat ven, nipel cilindra sklopke je takoj za killerjem v sredini tega avta - tako da sem ?e tam notri spumpal in zamenjal olje. se dobro da ma nasa dolge noge za asistentko :D

 

A je pol v zahvalo kaj spro??ala noge z dvigovanjem v zrak ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ka?n filter to?

 

ta glavni zra?ni za levo lu?jo, pod njim je povratni cilinder sklopke, ki uporablja DOT zavorno olje...sem zamenjal olje preko vseh 4 zavornih cilindrov, sam ?e tukaj v sklopki ne, ker sem mislil da je na dnu motorja kot v MX5

 

A je pol v zahvalo kaj spro??ala noge z dvigovanjem v zrak ?

 

Sem se jaz preve? sprostil na kav?u in so me otroc na njem zbudil ob 07:30....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Sem se jaz preve? sprostil na kav?u in so me otroc na njem zbudil ob 07:30....

 

Ker ?alabajzar. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi jaz sem na limitu tistih 4 mm in ni več varna za zimo, je za stran... in sm reku dejmo probat.. isto jo trga po koščkih ja  
    • Od česa je odvisna lastna frekvenca avtomobilskega motorja? MS Copilot: Lastna frekvenca avtomobilskega motorja je odvisna od več dejavnikov, ki vplivajo na vibracije in nihanja motorja: Materiali in konstrukcija – Različni materiali in zasnova motorja določajo njegovo togost in maso, kar vpliva na naravno frekvenco nihanja. Geometrija motorja – Oblika in razporeditev sestavnih delov (blok motorja, glava cilindrov, ročična gred) vplivajo na način, kako vibracije potujejo skozi motor. Vztrajnostna masa – Teža gibljivih delov, kot so bata, ojnice in ročična gred, vpliva na nihanje celotnega sistema. Togost nosilcev – Motor je pritrjen na vozilo preko nosilcev, katerih elastične lastnosti določajo prenos vibracij na karoserijo. Delovna hitrost – Pri različnih vrtljajih motorja se lahko pojavijo resonančni pojavi, kjer frekvenca motorja sovpada z naravno frekvenco, kar poveča vibracije.   Ali ima lahko stvar več lastnih frekvenc? MS Copilot: Da, stvar lahko ima več lastnih frekvenc! Vsak objekt ali sistem ima več načinov nihanja, od katerih ima vsak svojo lastno frekvenco. To je odvisno od oblike, mase, togosti in načina pritrditve ali podpore. Primeri več lastnih frekvenc: Glasbeni instrumenti – Strune na kitari ali violini imajo več resonančnih frekvenc, kar omogoča različne tone. Zgradbe in mostovi – Strukture imajo več načinov nihanja (horizontalno, vertikalno, torzijsko), kar vpliva na odpornost proti potresom. Mehanski sistemi – Avtomobilski motor ima različne lastne frekvence za posamezne komponente, kot so bati, ojnice in okvir motorja. Elektronska vezja – Nihanja v električnih komponentah povzročajo več frekvenc, ki vplivajo na delovanje sistemov. Če frekvenca prisiljenega nihanja sovpada z eno od lastnih frekvenc, lahko pride do resonance, kar lahko povzroči povečane vibracije ali celo poškodbe. To je razlog, zakaj se pri inženiringu in oblikovanju struktur upošteva več lastnih frekvenc, da se preprečijo neželeni učinki.    
    • Danes prestal svojo 1. operacijo v lajfu in sicer dentalne narave, zaenkrat kar OK. Moram pa pohvalit hči, ki je včeraj z ocenami zaključila OŠ in njen rezultat je idealen oz. maksimalen
    • Po zgledu mojih sodelavcev sem tudi sam, prvič v življenju, poizkusil varianto, da zimske zvozim do konca čez poletje - goodyear, 4,5 mm profila. Pa so se sredi julija začele luščit - po površini je cca dober milimeter na debelo začel odpadat profil. Takoj sem dal gor letne.  
    • Ti, sam nadzor pa imamo!   Pravkar so na radiju rekli: - "Poslušate radio Robin."   Kako za vraga vedo, kateri radio poslušam?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.