Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

delau sem na mazdi mx3 V6 generalko in super laufa in use.... ko pa se pele? po klancu navzdol in pride? na ravno pohodi? gas in za mano je oblak dima..... menjani so bli tefloni, tesnilo glave, tesnila kolektorjeu, tesnilo ventildekla, vodna pumpa, usi val?ki jermenou, jermeni. pa glava je rahlo spu??ena za 0.2 mm in ventili spolerani.

kak?na ideja?? sam sem posumiu batne obro?ke ampak me zanima ?e kak?no mnenje.

hvala :closedeyes:

concept.gif

Napisano

Sajsi verjetno kar zadel... oljni obro?ki ti ?e pu??ajo. Glej, ?e ni velike porabe olje je po moje brez veze rihtat, sploh, ?e je kompresija v valjih normalna.

33112_1.png

Napisano

Ja to znajo bit res obro?ki (zlasti ?e si vse ostalo menjal), meni se je pri prej?njih mazdah dogajalo, ?e sem vozil ve? km navzdol (zaviral z ma?ino v 2.prestavi), potem pa pri?el na ravnino in pohodil, je bil zadaj tak?en efekt kot na formuli1 ko nekomu na ciljni ravnini raznese motor. Ampak po par 100 metrih se je zadeva normalizirala. ?koda da nisi menjal ?e obro?ev! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

concept.gif

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

 

ojnice mor? pomoj sam iz glavne gredi odvija?it... pomoje...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja to mi je jasn ja sam pr enih autih se to da pr drugih pa ne zj pa nevem ?e bi ?lo tuku k se mi pa glav res neda ?e enkat dol jemat pa use :glare:

concept.gif

Napisano

zazo

koliko ?asa si se zajebaval z menjavo vseh teflonov in tesnil?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

zazo

koliko ?asa si se zajebaval z menjavo vseh teflonov in tesnil?

 

14 dni ker sem ?e navoj ?ponerja na bloku pobrau in je blo velik komplikacij.

concept.gif

Napisano

A niso ti simptomi v domeni teflonov? :blush:

 

ja predn sm teflone menju mi je kadil ?e takrat ko sm ?ou u ovink tak da to nebojo tefloni krivi kr so novi. use mo?no sm menju razn batnih obro?kou torej pomoje bi lahka blo sam ?e to...

concept.gif

Napisano

si pa pravi majstor da si vse to sam delal... jaz tudi kar nekaj sam ?raufam, ampak k motorju pa se glih ne upam spravlat... vsaka ?ast :bravo:

Napisano

Dobesedno mojster pod kozolcem!!! :jupiii:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

hehehe hvala..... sj sm tut jst meu dvome u sebe ko sem jermen gor devou in ko je biu ?as da zalaufam ma?ino..... sam ga ni bol?ga filinga ko enkrat dela? neki tazga in pol ti zalaufa u prvo brez problemou :bravo:

 

 

 

ja glede batnih obro?kou je pa zdej tak ane... olja ne pije skor ni? sam je precej neudobno ko pride? iz kak?nga mal bol strmga klanca na ravnino in mal pohodi? (bognedaj da je ker auto za mano) in ima? dimno zaveso. redno spremljam ole v motorju in ga ni zmanjkalo ?e ni? po pribli?no 600 km. :unsure:

concept.gif

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

 

Lahko pridem gledat ta podvig ?

Model POZABI jemanje batov ven spodaj, kako jih bo? pa nazaj dal ?

Glavna gred ti je na pot in .....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Dans sem mehanika mal pocukal za tole... Pravi da lahko da je kak ventil zvit ko ti je dol cuknal...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.