Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jest sem pri prvi generaciji menjal sprednje vzmeti s KYB in nimam pripomb :). Amortizerji so bili pa OEM.

Aless sepravi KYB ali bilstein vzmeti in pa eibachi amortizerji, ce ne zelis nizati. Se da dobiti eibachi vzmeti z oem visino ali samo sportne (znizane) prodajajo. Zej ce se ne motim je imela prva generacija KYB vzmeti ze serijsko notri (prva vgradnja). Kar se pa tice amortizerjev je pa Bilstein prva vgradnja pri nekaterih BMWjih :)

 

P.S. A nebi bilo bolj smiselno vzeti komplet vzmeti in amortizerje od ene firme ? Recimo vse Bilstein?

Napisano

Jest sem pri prvi generaciji menjal sprednje vzmeti s KYB in nimam pripomb :). Amortizerji so bili pa OEM.

Aless sepravi KYB ali bilstein vzmeti in pa eibachi amortizerji, ce ne zelis nizati. Se da dobiti eibachi vzmeti z oem visino ali samo sportne (znizane) prodajajo. Zej ce se ne motim je imela prva generacija KYB vzmeti ze serijsko notri (prva vgradnja). Kar se pa tice amortizerjev je pa Bilstein prva vgradnja pri nekaterih BMWjih :)

 

P.S. A nebi bilo bolj smiselno vzeti komplet vzmeti in amortizerje od ene firme ? Recimo vse Bilstein?

 

?e ne ?ili? ni?ati menja? samo amortizerje KYB ali Bilstein, Eibach dela samo fedre ne dela amortizerjev, kolikor se spomnim pa sodelujejo z Bilstein.

Eibache se dobi samo ?portne variante (zni?ane), mislim da je najmanj 3cm, samo za mojo M6 mi tudi to ne pride v po?tev ker se nas ve?krat 5ljudi vozi v avtu.

Ja japonci imajo dostikrat KYB amortizerje prvovgradnjo, razen moja biv?a Honda Accord je imela Showa amortizerje. BMW pa ima pa ponavadi Bilstein ali pa Sachs.

 

Smiselno je kupit komplet vse od ene firme, pod pogojem da dobi? vredu ceno za komplet in da ti ustreza tak komplet, vi?ina, trdota.... kot pa sem napisal sem pa bil s H&R gewindami razo?aran to je nastavljiv amortizer z fedro.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni! Glede na to da se moja 6ka bliža 300k in ima še original fedre in amortizerje sem se odločil za komplet menjavo. Na auto doc sem zasledil komplet fedre od eibach -3cm( ali pašejo normalno glede na to da krajši) in kaj vzeti od amortizerjev če bi se odločil za eibach fedre? Monroe,sachs,kyb

Napisano

@pickovEibach vzmeti seveda normalno pašejo na original amortizerje oziroma na vse amortizerje ki so ekvivalentni originalnim. 

Od znamk pa jst bi najraje vzel kake bilstein ali pa koni z nastavljivo trdoto. Drgač pa navadne bilstein, koni, kayaba, showa, sachs so vse ok.

Edino z monroe mam mal slabše izkušnje zato jih odsvetujem. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 11 minutami je Aless napisal:

@pickovEibach vzmeti seveda normalno pašejo na original amortizerje oziroma na vse amortizerje ki so ekvivalentni originalnim. 

Od znamk pa jst bi najraje vzel kake bilstein ali pa koni z nastavljivo trdoto. Drgač pa navadne bilstein, koni, kayaba, showa, sachs so vse ok.

Edino z monroe mam mal slabše izkušnje zato jih odsvetujem. 

Enako. Monroe amortizerje sem imel na Peugeotu GTI  in nisem bil zadovoljen z njimi. 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

Edina sprejemljiva roba od Monroe je Monroe Reflex. Te so še za imeti. 

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.