Skoči na vsebino

Zimske gume 2011

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

dons sm bil v BTC in sm mimogrede zavil do vulkanizerja in ker je bil glih frej sm zamenjal gume..tko da premontaza gum 18 colske in shramba letnih me je stala celih 45 ojrov...

www.trziskisladoled.si

  • Odgovori 191
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Pozdravljen na forumu in dobrodo?el.

 

 

Hja, te?ko bo? ta dva pojma skup spravu. Dobre gume oziroma premium imajo tudi premium ceno.

 

Cenovno ugodne pa ?al niso top gume in imajo pa? pomanjkljivosti.

 

?e se bo? obrnil na top gume ne bo? zgre?il ne z GoodYear UltraGrip8, Dunlop WinterSport 4D, Continental WinterContact TS830, Michelin PilotAlpin 4, pa morebiti ?e recimo z Nokian WRD3.

 

Razred ni?je pa ?e vedno OK so recimo Vredestein, Pirelli, Fulda, Bridgeston in ta nova Sava.

 

Ostalo pa jaz ne bi natikal na svoj avto, ?e se ma? vsaj malo rad.**

 

 

 

 

 

**sigurno sem ?e kak?ne spustil, da me ne bo zdele kdo lin?al zakaj nisem omenil teh pa teh. :blush:

33112_1.png

Napisano

Pozdravljen novinec!. Mogo?e se spla?a razmisliti ?e o tistilih Kleber, ko je Labi omenil - par postov vi?je na tej strani (on je res maher Gumenjakar, hehe)! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

to kar je boss rekel. s tem da ce smo picajzlasti pirelli so premium, nokian pa ne...

 

ce bos najdu specificno se fulda kristall montero 3 in prej omenjeno kleber, ti dve sta tud nekje vmes med ceno/lastnostmi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je Boss napisal:

Ampak kake cene so si na novo omislili vulkanizerji .... menjava, ventil?ki in centriranje za 18 colske (letne za letne) so mi ra?unali 72? - dodatno je k ceni pripomoglo dejstvo, da imam na ventil?kih senzorje pritiska, kar naj bi podra?ilo menjav :ne vem:

 

 

Mene je prislo 45? (35? menjava in 10? za hranjenje gum) ... Prav tako 18"... rpav tako senzorji tlaka :) ...

 

Lokacija: Ladja pri Medvodah... ze omenjen Lustrek :bravo:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj pa ?e je vetrovno, a se ladja kej maje? :ne vem: :P

 

Dobre cene, ni kej :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes sem opazil eno zanimivo stvar,sicer pri menjavi letnjakov na zimake sem opazil, da sta ZADNJI dve gumi bilj obrabljeni kot sprednji dve in to pri avtu ki si z zadnjim pogonom samo "pomaga", prioriteta je se vedno sprednji pogon.??

 

Kaksna ideja kako pride do tega fenomena?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je LabiGT napisal:

a tlak je pa isti?

a je notranji rob al zunanji bolj obrabljen?

 

Tlak je enak, ker je tud obremenjenost koles spredaj-zadaj skoraj enaka, ker se ve?inoma vozim sam.

 

Celotna tekalna povr?ina je bolj obrabljena, na sredini cca 15-20mm od roba, je logi?no da je malo druga?e, kar pa je vmes pa je enako obrabljeno.

Malo sumim da je na to vpliva zadnji LSD, ker imam veliko ostrih zavojev, kratkih ovinkov, ?e ho?em samo v parking box zapeljat, to ziher ?e dela.

Je pa tudi verjetno ko ga do daske pospe?ujem, se prav ?uti kako zadnja koles nekaj ?arajo. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Boss napisal:

Manj driftaj pa bo prec bolj? :hudicek:

 

Tam se obrabljajo vse 4, tako da to ne moret bit vzrok. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No to pa ni ?ist res - pri driftu najbolj trpi zadnji par, prednji pa ve?ino ?asa sledi za?rtani liniji in redko pri 4wd tudi zdrsne tako, da drifterji ve?ino menjajo samo zadnje gume .

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

No to pa ni ?ist res - pri driftu najbolj trpi zadnji par, prednji pa ve?ino ?asa sledi za?rtani liniji in redko pri 4wd tudi zdrsne tako, da drifterji ve?ino menjajo samo zadnje gume .

 

Pr men to ne pali sprednji pogon dela VEDNO, zadnji pa po potrebi min mislim da je 10%, pa do 50%.

Je pa res da zadaj bolj opleta. :ne vem:

Samo je pa zadaj avto malenkost la?ji, tako da sila n apodlago in je sam oprijem koles v ovinku, malenkost bolj nagnjen proti zdrsu. :ne vem:

Skratka ni logike.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej Boss, a ni tako da imajo Drifterji ve?inoma itak zadnji podon, razni Bavarci, Silvie, Supre, Rx7-ice itd. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

mogo?e ma pa saker krivo optiko ali fedre na?ete - po prostati pade tud curakl.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Optika je ok, ker nobena guma ni pobrana samo po zunanjem ali pa notranjem robu.

Pomoje bo mogu bit ve?krat parkiran, pa ne bo te?av. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa so vse ?tiri gume iste znamke? Ampak mislim da bi to sam pogruntal.

 

Pri meni so se sprednje in zadnje enako obrable, verjetno zaradi ovinkaste ceste do slu?be (seveda sem od vseh sodelavcev najhitreje odpelal ovinke).

Mel pa sem GY Eagle F1 asymetric 225/45-17 in to celih 20kkm, od tega se je ?ena s temi vozla ca. 8kkm.

Napisano

Jaz sem gume menjal pri Avtoservisu Lu?trek v Medvodah... Zelo zelo so ugodni.

Pogledal sem si cene pnevmatik na njihovi spletni strani http://www.avtoservis-lustrek.si/spletna-trgovina/, kupil gume 205/65r16 Dunlop SP Wintersport in dal za vse skupaj z menjavo in centriranjem 155?... kot sem gledal drugje, za ta denar nisem dobil niti gum kaj ?ele vse skupaj...

Z osebjem sem bil zadovoljen, gu?ve ni bilo pretirane, po?akal cca.15min in bil ?e na vrsti.

Napisano
  je bankmen napisal:

Jaz sem gume menjal pri Avtoservisu Lu?trek v Medvodah... Zelo zelo so ugodni.

Pogledal sem si cene pnevmatik na njihovi spletni strani http://www.avtoservis-lustrek.si/spletna-trgovina/, kupil gume 205/65r16 Dunlop SP Wintersport in dal za vse skupaj z menjavo in centriranjem 155?... kot sem gledal drugje, za ta denar nisem dobil niti gum kaj ?ele vse skupaj...

Z osebjem sem bil zadovoljen, gu?ve ni bilo pretirane, po?akal cca.15min in bil ?e na vrsti.

 

Za 4 komade novih zimskih gum??? To je res potem nora cena, ?e je ?e datum proizvodnje okej, potem lahko le ?estitam za nakup! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je adormi11 napisal:

Pa so vse ?tiri gume iste znamke? Ampak mislim da bi to sam pogruntal.

 

 

 

Mojster aprila sem kupil Michelin Pilot Sport 3, vse 4 nove, vse 4 so isti datum isto poreklo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A je zadnji diferencial mogo?e dosti bolj agresiven? Sodelavec je zdajle menjal BMWja za (pazi to!) A4 2,5 TDI quattro in pravi, da ?e ga na mestu namota in obra?a se ?uti, ko zadaj dela diferencial in ho?e avto kar malo preskakovati, ga zadaj poriva naprej in zadnji konec na stran (kot bi bil za?vasan diff). Probaj to. Je pa res, da pri tebi ni konstanten 50-50 AWD tako, da mogo?e to dela le v ostrih ovinkih kot si napisal.

Napisano

Zadaj JE LSD, avto ?e sam po sebi zelo malo zavije, pomoje je to zarad tega.

Ko se peljem iz idrije, ?ez Govejk proti ?irem, se mi na parih ovinkih zgodi da enostavno zavijem do konca, da volan udari, pri normalni vo?nji.

Kolk pogona je zadaj normalno med 10 in 50%, tako da to ni glavni krivec, povrh tega pa ima ?e neko "samozaznavo"(ki mimogrede dela bol za en kur.) podlage, sneg-makadam-asfalt + obremenitev, pol pa nekako dolo?i do max kolk pogona gre nazaj.

Je pa res ?e izklopim DSC pol ho?e it skoraj samo naravnost, trga volan iz rok, skratka, ?e nisi pripravljen, ti lahko polomi prste. :( , zato tega na suhi cesti sploh ?e nisem probal izklopit, na makadamu, al pa natravniku od bratranca pa :hudicek: .

Pa niti ni treba tega izklapljat, ker ima visoko toleranco-pusti veliko predno se elektronika vme?a in za?ne "popravljat" moje "napake".

Se mi je zadnji? zgodilo v kamniku, na kami?ki "obvoznici"(?iva drsalnica) da sem ga z 2. stisnil in je vsa 4 kolesa isto?asno zavrtel popolnoma v prazno, pa tega sploh ni po?tudiral. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se mi je zadnji? zgodilo v kamniku, na kami?ki "obvoznici"(?iva drsalnica) da sem ga z 2. stisnil in je vsa 4 kolesa isto?asno zavrtel popolnoma v prazno, pa tega sploh ni po?tudiral. :blush:

 

Kolega YavarYe X6V6!

 

 

Glede na napisano me niti ne ?udi da elektronika ni posegla vmes! Ker ni bilo razlike v hitrosti vrtenja med kolesi, avtomobila verjetno tudi ni zana?alo (senzorji niso zaznali zana?anja karoserije), kot volana pa tudi ni bil "kriti?en".....torej, algoritem ra?unalnika ni imel nobene osnove da bi ukrepal.

 

Pa varno in z pravo mero strpnosti na cesto!

 

Lp Active

Napisano
  je Active napisal:

Se mi je zadnji? zgodilo v kamniku, na kami?ki "obvoznici"(?iva drsalnica) da sem ga z 2. stisnil in je vsa 4 kolesa isto?asno zavrtel popolnoma v prazno, pa tega sploh ni po?tudiral. :blush:

Kolega YavarYe X6V6!

Glede na napisano me niti ne ?udi da elektronika ni posegla vmes! Ker ni bilo razlike v hitrosti vrtenja med kolesi, avtomobila verjetno tudi ni zana?alo (senzorji niso zaznali zana?anja karoserije), kot volana pa tudi ni bil "kriti?en".....torej, algoritem ra?unalnika ni imel nobene osnove da bi ukrepal.

 

Pa varno in z pravo mero strpnosti na cesto!

 

Lp Active

 

Alo brez panike peljal se nisem NITI 30 na uro, ?e bi pretiraval pol bi mi blo jasno.

Senzor za zana?anje je SAMO eden, med voznikovim in sovoznikovim sede?em.

Kota vola sploh ni blo, je bil naravnost.

To da je zakopal na vsa 4 kolesa je zanimivo to , da je znal vklopit 50:50 pogon, ni pa pokapiral da je v prazno. :blush:

 

Strpen pa sem bil od Jeprce do Kamnika ker je pred mano ena gospa s klijotom kontantno vozila 55 na uro, ne glede kolk je bla omejitev, verjemi da sem bil strpen in ji nisem blendal,trobi, ti??al v rit, pa ?eprav sem se vozil vsaj 10 minut dlje kot bi se po omejitvah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.