Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ja podlo?ka je bla ?isto se?gana. Zdaj motor trese lavfa po 3 pa tudi tester je pokazal tako.

 

kako si pa to?no po?kodoval injektor?ali sploh nisi vedel da je po?kodovan, do tistega ?asa ko si v?gal avto?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Meni ga pokuri ?voh liter na 20000 km, pa me zanima ali je ?e potreba po menjavi podlo?k ?

 

?e ?e niso bile menjane je pametno menjat neglede na porabo.

 

 

Moji macdi je takrat po tednu dni po menjavi podlo?k crknila ena ?oba. Ali je bilo to naklju?je ne vem.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e ?e niso bile menjane je pametno menjat neglede na porabo.

Moji macdi je takrat po tednu dni po menjavi podlo?k crknila ena ?oba. Ali je bilo to naklju?je ne vem.

 

to ni naklu?je ?oba je zelo ob?utljiva stvar ?eprav na zunaj ni po?kodb se znotraj ?obe po?koduje zaradi nasilnega izvleka druga?e itak ne gre. To je mazda nima? kaj.
Napisano

ja podlo?ka je bla ?isto se?gana. Zdaj motor trese lavfa po 3 pa tudi tester je pokazal tako.

 

s kak?nim testerjem si pa to testiral?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

"?voh liter" je pribl.od max na min na pal?ki.Bolj to?n-ko ti ga skuri 1,2 litra si na min in takrat je ?e kriza. :whatever:

 

Brez skrbi, saj redno kontroliram in dolivam po dcl. Skupna koli?ina na 20000 km je slab liter.

Napisano

Jaz sem v ponedeljek poleg menjave olja zamenjal ?e podlo?ke in pa ??istil sito, ki je bilo zelo zabito in po besedah Simona bi ma?ina kmalu ?la v maloro. ?e dobro da sem se odlo?il za to ker je stro?ek minimalen v primerjavi s popravilom zaribane ma?ine. Peljal sem ga k Pelkotu in sedaj se pozna ko ma?ina lepo te?e in za menoj ni ve? ?rne dimna zavese :bravo:

Napisano

Kje si pa podlozke dobil by the way

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Olef s.p. jih ti jih proda za 5? vse ?tiri s po?tnino vred.

Sem jih ravno pre?nji dan kupil, sedaj pa menjal.

Bile so v obupnem stanju. Drugi injektor je bil od saj skoraj do vrha.

 

160kkm

Napisano

Olef s.p. jih ti jih proda za 5? vse ?tiri s po?tnino vred.

Sem jih ravno pre?nji dan kupil, sedaj pa menjal.

Bile so v obupnem stanju. Drugi injektor je bil od saj skoraj do vrha.

 

160kkm

 

Sem si ogledal njihovo stran, pa me zanima pod katero rubriko so te podlo?ke.

Ali si jih kar prek maila kontaktiral in naro?il ?

Napisano

Sem si ogledal njihovo stran, pa me zanima pod katero rubriko so te podlo?ke.

Ali si jih kar prek maila kontaktiral in naro?il ?

 

 

Sem kar direkt kontaktiral prek maila.

 

Tu je ?e koda F00VC17504 (mislem da je to Bosch).

 

To dimenzijo in obliko ima en cel kup avtov.

 

Za primerjavo:

1230952 FORD

13 53 7 785 722 BMW

1432205 FORD

1851188 DAF

1981 95 CITROËN

1981 95 PEUGEOT

30777404 VOLVO

3M5Q9 E568 CA FORD

46518716 FIAT

55221016 FIAT

55565375 OPEL

5821761 OPEL

71769143 FIAT

93178683 OPEL

9456154380 FIAT

9467602680 FIAT

RF2A-13-H51A MAZDA

RF2A-13-H51B MAZDA

WHT 000 189 VW

 

 

Lp

igor

 

Nova post-4264-1319390093_thumb.jpeg

Taka pa je original mazdina (ta je ?e malo rabljena :D)

razlika je tudi v obliki post-4264-1319390206_thumb.jpeg

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

the injector seals should be replaced on all mazda rf 2.0 diesel engines (6 pre face lift 2002-2005 post face lift 2005-2007 mazda3 2.0 and mazda5 pre and post face lift) when valve clearences are carried out 12500, 75000 services as the injector is removed (injector seals and pipe seals pre facelift and post, on post face lift comon rail seals as rail built inside rocker cover) tsb was released as new shape seals were launced by mazda, hope this clears up any confususion.

 

o?itno res tud cd143......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

the injector seals should be replaced on all mazda rf 2.0 diesel engines (6 pre face lift 2002-2005 post face lift 2005-2007 mazda3 2.0 and mazda5 pre and post face lift) when valve clearences are carried out 12500, 75000 services as the injector is removed (injector seals and pipe seals pre facelift and post, on post face lift comon rail seals as rail built inside rocker cover) tsb was released as new shape seals were launced by mazda, hope this clears up any confususion.

 

o?itno res tud cd143......

 

A nisi vedu ?zmeden? .

2 kolega sta OBA na svojih mazdah 5 to menala in pucala cedil, i lahko mi verjame? ni blo lepo za videt.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A nisi vedu ?zmeden? .

2 kolega sta OBA na svojih mazdah 5 to menala in pucala cedil, i lahko mi verjame? ni blo lepo za videt.

 

podlozke mam - 4? olef s.p. :bravo: bom v priliki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A nisi vedu ?zmeden? .

2 kolega sta OBA na svojih mazdah 5 to menala in pucala cedil, i lahko mi verjame? ni blo lepo za videt.

 

 

pozna kdo v okolici mb kak?nega doma?ega mojstra za menjavo podlo?k?

Napisano

to ti lahko menja vsak malo bolj?i doma? avtomehanik :) ...ni noben bavbav :D ,?e gre seveda vse gladko... Lahko se pa zgodi da ti ker injektor ne gre ven iz bloka in se ga nato posledi?no po?koduje ...pol se pa za?nejo te?ave :) ... jaz sem zadevo sam menjal :) in vse je ?lo gladko (kot se vidi v prispevku :) )

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Ravnokar zamenjal podlo?ke injektorjev. Ena je bla totalno v k.... je bil injektor do polovice od saj.

Sicer pa je ?lo vse kot po maslu. Edino tist, ki je bil od saj je bil malenkost bol tesen.

Dosti lep?e gre vse narazen, ?e ?raufate, ko je motor ?e topel - upo?teval nasvet YavarYe-a.

Napisano

Evo mojega dodatka.

 

Injektorji 2-4 so ?li ven z lahkoto, medtem ko je prvi totalno zablokiral, po pol ure ni bilo drugega kot z glavo klju?a objet dovod in pajsati z rahlimi udarci kladiva, po nekaj minutah je popustil - ampak...no?i??e totalno za?gano in zape?eno, ?oba spodaj adijo...?e ve? podlo?ka se je ?e zarasla v motor:

 

post-2637-1322751894_thumb.jpg post-2637-1322751908_thumb.jpg post-2637-1322752080_thumb.jpg

ta srednja je ta zape?ena, druga pa v so?itju s podlo?ko :hudicek:

 

Po nekaj jeba*** sem dobil ven tudi podlo?ko in spucal no?i??e (nekaj je ?lo v motor, upam da se skur...)

 

Zamenjal sem vse podlo?ke. ki so bile tovarni?ke in o?itno so problem, zamenjal sem zape?eni injektor, ter drugega, kateri je imel tudi za?vasano podlo?ko nase.

 

Sestavim motor, zadeva v?ge in ne morem verjeti kako lep?e te?e motor, ni? ve? klenkanja in kovinskih zvokov (kot da bi ena ketnca nekje ropotala), ni? ve? cukanja pri 1500rpm...

 

Grem stavit da lahko sedaj power box dam na ve? - poprej je zmanjkalo mo?i od 7 naprej v vi?jih obratih

 

Priporo?am vsem, moja se bli?a sicer 200.000km

 

sporo?im kako bo na poti in porabi, ?eprav poraba je tudi z zimaki carska

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11885

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo mojega dodatka.

 

Injektorji 2-4 so ?li ven z lahkoto, medtem ko je prvi totalno zablokiral, po pol ure ni bilo drugega kot z glavo klju?a objet dovod in pajsati z rahlimi udarci kladiva, po nekaj minutah je popustil - ampak...no?i??e totalno za?gano in zape?eno, ?oba spodaj adijo...?e ve? podlo?ka se je ?e zarasla v motor:

 

post-2637-1322751894_thumb.jpg post-2637-1322751908_thumb.jpg post-2637-1322752080_thumb.jpg

ta srednja je ta zape?ena, druga pa v so?itju s podlo?ko :hudicek:

 

Po nekaj jeba*** sem dobil ven tudi podlo?ko in spucal no?i??e (nekaj je ?lo v motor, upam da se skur...)

 

Zamenjal sem vse podlo?ke. ki so bile tovarni?ke in o?itno so problem, zamenjal sem zape?eni injektor, ter drugega, kateri je imel tudi za?vasano podlo?ko nase.

 

Sestavim motor, zadeva v?ge in ne morem verjeti kako lep?e te?e motor, ni? ve? klenkanja in kovinskih zvokov (kot da bi ena ketnca nekje ropotala), ni? ve? cukanja pri 1500rpm...

 

Grem stavit da lahko sedaj power box dam na ve? - poprej je zmanjkalo mo?i od 7 naprej v vi?jih obratih

 

Priporo?am vsem, moja se bli?a sicer 200.000km

 

sporo?im kako bo na poti in porabi, ?eprav poraba je tudi z zimaki carska

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11885

 

Uuu, ?tala, kje si pa nabavu nova injektorja, pa cena? :(
Napisano

Uuu, ?tala, kje si pa nabavu nova injektorja, pa cena? :(

 

ebay - 99? :bravo: s tem da sem enga dobil zastonj :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.