Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Kot ka?e Telekom tudi v prihodnje ne planira vklju?it BBC Earth v programsko shemo. ?koda. :closedeyes:  :(

 

Saj to ni odvisno od njih... BBC Earth se je sele zacel siriti... 1. februarja so zaceli oddajati na Poljskem pred nekaj dnevi so ga recimo zaceli oddajati v Romuniji... maja je na vrsti recimo Nizozemska ... Kot kaze pa se trenutno oddaja le v nalsendjih drzavah >> Poland, Denmark, Norway, Sweden, Finland, Iceland, Hungary

 

http://www.broadbandtvnews.com/2015/04/15/bbc-earth-launches-in-romania/

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BBC_Earth_(TV_channel)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so dr?ave, ki so se prej zmigale in kupile pravice. Vklju?it kanal ni rocket science, treba se je pa? spogajat za dnar.

 

Samo trenutno, kot je razbrati, Telekom nima niti interesa kupit pravice za ta kanal. 

 

To da se menja oziroma da prihaja BBC Earth je ?e stara novica in ?e bi bila volja bi se lahko pogajali ?e zdavnej. Ampak to je pa? Slovenija, kjer capljamo ene dve leti za ostalim svetom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pa saj ne morem verjet. Na?i Risi igrajo z Rusijo, medtem pa na nacionalni televiziji (za katero VSI pla?ujemo), neka ritmi?na gimnastika.  :rispekt:  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa saj ne morem verjet. Na?i Risi igrajo z Rusijo, medtem pa na nacionalni televiziji (za katero VSI pla?ujemo), neka ritmi?na gimnastika. :rispekt::ouje:

Ker sparajo in je sporttv kupil pravice

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes na cesti Jesenice-Hru?ica izven naselja golf vozil 50! Jz sm res razpiztitis dobila in trobla k zme?ana.

ja ja je...blo sli?at do obale...he he lp:-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dohtarjev u Lublan se je za bat, v mislih imam tistie na infekcijski kliniki. Najprej so pred kratkim za?u?tral mojo najdra?jo, jo je morala potem njena osebna zdravnica re?evat. Potem pa ?e, ko je bila mama v bolni?nici, se je na?la dohtarca, ki zna za povsem brezveze nadirat ljudi ki jih prvi? vidi. ?e ma ?enska te?ave sama s seboj, bi bilo prav da se gre zdravit (gotovo ima veze, saj je diohtarca) ali pa naj si poi??e slu?bo kjer ne bo imela kontaktov z ljudmi.

 

Najbolj zdravo je biti zdrav, infekcijske se je pa za izogibat.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker je tam omejitev 60 in kri?i??e, pa velikokrat policaji z radarjem... Za tem pa podvoz pod ?elezni?ko progo in nepregleden ovinek v desno. Potem pa spet kri?i??e...

 

Saj je to ta odsek, Katjaa, kajne?

Pomoje je mislila tisto cesto od bolnice naprej... podvoz pod zeleznisko si vrjetno mislil tisti tunel kateri vodi do podmezaklje in to je v centru. Za drugi podhod pa nevem da bi obstajal :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje je mislila tisto cesto od bolnice naprej... podvoz pod zeleznisko si vrjetno mislil tisti tunel kateri vodi do podmezaklje in to je v centru. Za drugi podhod pa nevem da bi obstajal :)

Ima Slivka prav. Sej je tunel in ?el.proga gor za v Avstrijo:) Sem pa prehitela potem malo pred kri?i??em, ?eprav sem zavila levo...nisem mogla ve?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nikoli ampak res nikoli ne bom razumel delodajalcev, ki ti obljubljajo in govorijo za delo ter, da te pokli?ejo in ?aka?,?aka?,?aka? in ni? od tega a od tebe pri?akuje, da bo? ko bo on rekel za 20min pa pripravljen za odhod  :vskalo:  :vskalo:  :vskalo:  :angry:  :angry2:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bemti? so me danes razkurili.

 

V ?oli so mularijo u?ili, kako so nekateri odpadki koristni, med drugim tudi steklo in da je staro steklo koristna surovina za novo in tako naprej. in so pokovci na ?oli zbrali 150 kg starega stekla - ve?inoma kozarci od marmelad, kislih kumaric in podobno. In so mene prosili, ?e odpeljem na Dinos. Tam so me pa trapasto gledali, ker tega sploh ne odkupujejo: "Ja, gospod, steklo pa ni nobena surovina, to gre v kanto." Edino, kjer so ga vzeli, je bil Center za ravnanje z odpadki, kamor sem lahko odvrgel 150 kg stekla na posebno deponijo, namenjeno temu. In potem sem dvignil 30? in nesel tem pokovcem, ker so se toliko trudili, pa mi ni dalo, da bi jim rekel, da za brez veze...

 

Mar bi jim ?e v ?oli povedali, da je sicer koristna surovina, ampak pri nas to vse gre na deponijo, ne pa da jih filajo z ne?im, kar v praksi ne obstaja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res... zakaj se jo pa pol lo?uje, ?e je le navaden odpadek :ne vem:

 

No ja sej odgovor ti?i to?no tu - steklo je surovina z akatero ne bi noben pla?al ampak jo morajo tako ali tako ljudje obvezno odlagat v posebne zabojnike, da jih komunala enostavno odpelje na predelavo in si zagotovi lahek zaslu?ek. Sej s papirje tole posataj popolnoma enaka zgodba.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah u bistvu nimam ni? proti, ?e si na ta na?in ustvarjajo zaslu?ek. Samo naj ga vsaj vlagajo v razvoj, v bolj?e stroje za lo?evanje oz. v zaposlene. Ne pa da to en ba?e na svoj ra?un, po drugi strani se pa zvi?uje cena komunalnih storitev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pa prekleta re?, kako so lahko ljudje tako nafarbani...

Ravnokar smo se pri malici v slu?bi pogovarjali o nedavnem dogodku na hribu Koko? pri Diva?i, ko so neki muloti razmetali kamenje, iz katerih je bil sestavljen napis TITO. In najbolj zagnani sodelavec za?ne trditi, da ?e ne bi bilo tovari?a Tita, bi Primorska govorila Italijansko. Pa ga vpra?am, zakaj tako misli. In me mo? ?udno pogleda kot najve?jega bedaka in malo cini?no razlo?i, da je Italija v drugi svetovni vojni zasedla Primorsko in da ?e ne bi bilo tovari?a Tita in partizanov, bi bila Primorska ?e vedno italijanska. Pa mu mirno re?em, da to pa ne bo dr?alo, ker je Italija kapitulirala jeseni 1943, torej pribli?no pol leta pred koncem vojne. Mo?akar pa u luft pa name pa kri?i zraven, da sem zdrahar in da sem Jan?evec in da take bi bilo treba postreliti in da me bo ?e on nau?il prave zgodovine in da sem se od Jan?e dobro nau?il delat zdraho in da zaradi takih je v Sloveniji tako kot je...

 

Ma saj ne morem verjeti, da so lahko ljudje tako nafarbani...

 

Pa kako je kri?al. Ma ne morem verjet, no.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa prekleta re?, kako so lahko ljudje tako nafarbani...

Ravnokar smo se pri malici v slu?bi pogovarjali o nedavnem dogodku na hribu Koko? pri Diva?i, ko so neki muloti razmetali kamenje, iz katerih je bil sestavljen napis TITO. In najbolj zagnani sodelavec za?ne trditi, da ?e ne bi bilo tovari?a Tita, bi Primorska govorila Italijansko. Pa ga vpra?am, zakaj tako misli. In me mo? ?udno pogleda kot najve?jega bedaka in malo cini?no razlo?i, da je Italija v drugi svetovni vojni zasedla Primorsko in da ?e ne bi bilo tovari?a Tita in partizanov, bi bila Primorska ?e vedno italijanska. Pa mu mirno re?em, da to pa ne bo dr?alo, ker je Italija kapitulirala jeseni 1943, torej pribli?no pol leta pred koncem vojne???. Mo?akar pa u luft pa name pa kri?i zraven, da sem zdrahar in da sem Jan?evec in da take bi bilo treba postreliti in da me bo ?e on nau?il prave zgodovine in da sem se od Jan?e dobro nau?il delat zdraho in da zaradi takih je v Sloveniji tako kot je...

 

Ma saj ne morem verjeti, da so lahko ljudje tako nafarbani...

 

Pa kako je kri?al. Ma ne morem verjet, no.

 

Slivka, a te je ta mo?ak tudi podu?il kdaj je bilo konec 2. sv. vojne? Ker od leta 43 je treba potem nekako pridet do pomladi 45.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ojej, kolk slabo poznavanje zgodovine in to ravno od ?loveka s primorske. Od kapitulacije Italije v septembru 1943 do konca vojna v maju 1945 je minilo leto in devet mesecev (skoraj dve leti torej in ne samo pol leta).

 

Sej men je ?e prav bedno k takole ponavljam zgodovino ampak mi gre pa resno na organ, da se pozablja. Pa dobr zgodovine se ne da spreminjat, ker tak?na kot je bila je bila in ni odvisno od tega kaj ti je bli?je.

 

V glavnem zadeva gre takole. Italija vstopi v veliko vojno (I. svetovna vojna) zaradi te?enj po ozemljih ju?ne Tirolske in Istre. Na nasprotni strani ji stoji Avstro-Ogrska, katere del smo tudi Slovenci. Avstroogrska je bila pora?ena in Italijanska vojska je ?elela priti in zavzeti slovensko ozemlje vklju?no z Ljubljano, ?e jo ne bi ustavili Slovenski in Srbski prosotvoljci.

 

Na tem obmo?ju nastane dr?ava SHS in za mednarodno priznavo so se morali dogovoriti in nastal je Rapallski sporazum, ki je tudi dolo?il mejo med Italijo in SHS, ki je potekala tako, da je bila celo Postojna in celotna Istra do Rijeke pod Italijo vklju?no z nekaterimi ve?jimi otoki (Cres, Lo?inj). Se pravi je bila vsa Primorska in del Notranjske pod Italij in tako, do konca II. svetovne vojne.

 

In kje je tukaj vloga Tita in partizanov. Edino partizanska vojska in Tito so bili priznani kot del zavezni?ke koalicije in tako se je Jugoslavija po konca vojne pri?tevala med zmagovalce, ?eprav je na za?etku vojne takratna vlada podpisala sporazum s priklju?itvijo silam osi. Jugoslovansko ljudstvo se je uprlo tej odlo?itiv in tako prisililo Hitlerja, da je prekinil priprave za napad na Sovjetsko zvezo in je napadel Jugoslavijo ter jo okupiral ter razdelil med ostale dr?ave sil osi, ki so sodelovale v napadu.

 

Zaradi upora in nastanka partizanske vojske, ki je sodelovala v borbi proti silam osi so do konca vojne prodrli tako v Trst kot v zaledje in se ustavili zaradi pritiska zaveznikov, ki so se bali ruskega vpliva. Vseeno pa so Jugoslaviji in Sloveniji s to potezo vrnili mejo na obmo?je kot jo poznamo danes.

 

?e ne bi bilo NOB in Tita ter bi Jugoslavijo obvladovale kvizlin?ke grupacije bi danes imeli mejo ?e vedno tam kjer je bila leta 1920. ?e pa bi po ?ude?u zmagal nacizem in fa?izem pa Slovenije itak sploh ne bi bilo in slovenskega jezika ter Slovencev verjetno tudi ne.

 

Upam, da zdaj ni dvoma v tem kaj in koliko so Tito in partizanska vojska naredili za Slovenijo kot jo poznamo danes.


Ups, saj sem zgre?il. Italija je kapitulirala leto in pol pred koncem vojne, ne pol leta...

 

Ja, mo?akarja je pa najbolj dvignilo to, da sem rekel, da Tito in partizani niso imeli ?isto ni? s kapitulacijo Italije.

 

Direktno sicer ne, inderektno pa veliko saj so bili kamen?ek v mozaiku fa?isti?nega poraza. Bistvo pa je, da je Jugoslavja bila na koncu po zaslugi NOB na strani zmagovalcev in je s tem dobila ozemlje Primorske in Istre, ki si ga je prisvojila ITalija po I. svetovni vojni kot zmagovalka ter ga izgubila, ker je bila pora?enka.v II. svetovni vojni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Partizanska vojska ni ni? kaj dosti prodirala, samo vkorakala je v prazen prostor. Do prihoda Rusov ni bilo omembe vrednega potiskanja Nemcev proti severu.

 

"Jugoslovansko ljudstvo", ki ga omenja? ob beograjskih protestih so bili Srbi, katere so organizirale me??anske srbske stranke brez komunistov, ki so bili takrat ?e trdni naci-zavezniki, Sovjetska zveza pa je bila ?lanica osi (btw: iz Dru?tva narodov so bile izklju?ene ?tiri dr?ave, Nem?ija, Italija, Japonska in Sovjetska zveza - dejstvo). Po pri?evanju Ljuba Sirca so v za?etku aprila (pred napadom) v Ljubljani komunisti protestitrali proti mobilizaciji, se zavzemali za "mir" ipd - vsaka podobnost z razoro?evanjem TO in Deklaracijo za mir je zgolj naklju?na.

 

Pritisk zaveznikov, ki ga omenja?, je bil v Trstu v obliki petih Novozelandcev z enim tankom pred katerim se je umaknila silna partizanska vojska. Gorico smo izgubili, ker so na pogajanjih Rusi na to enostavno pozabili (zakaj na pogajanjih ni bilo YU-delegacije??)

Ne zanikam, da se partizani niso borili proti okupatorjem, vendar niso bili edini - bili so samo edini priznani (zelo pozno) zaradi politi?nih kombinacij (+ obstajajo indici, da je bil britanski ?astnik za zvezo v Egiptu ?lan kominterne in primerno prirejal poro?ila). ?e julija 1944 je potekala operacija Halyard (guglaj), nato so zavezniki Mihajlovi?a prepustili usodi...

 

Ni bilo vse tako ?rno-belo, kot to prikazuje NOB mitologija. ?e resnica o prvem uporu proti okupatorju je (bila) potvorjena...

 

Glede Italijanov in prve svetovne vojne priporo?am knjigo Sacro egoismo - odli?no branje.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.