Skoči na vsebino

Veriga pri mazdi 6


tonc

Priporočeno sporočilo

?ivjo zainma me ?e ma kdo izku?nje z verigo pri mazdi 6 letnik 2009 dizl 2.2 125 namre? mi jo bojo menjal pri 60.000 a ma kdo podobne te?ave?

 

Serijska napaka dolo?ene serije prvih 6k 2.2 cd. Veriga se je enostavna raztegnila. Preverjena informacija. lp.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, ne vem zakaj bi raj?i imel jermen, saj kar nekaj vozil obratuje z verigo BP in to s 300, 400 ali ve? tiso? km, vedno pa obstajajo "?rne ovce", ki pa so prej izjema kot pravilo! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, ne vem zakaj bi raj?i imel jermen, saj kar nekaj vozil obratuje z verigo BP in to s 300, 400 ali ve? tiso? km, vedno pa obstajajo "?rne ovce", ki pa so prej izjema kot pravilo! :ne vem:

 

Sej sem napisal malo ironi?no - si pa preberi post takoj pred tvojim, ?e te zadeva doleti po garanciji je dra?je kot 3 menjave jermenov ?zmeden?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, saj ob?asno se ?lovek vpra?a, ?e ni to namerno tako narejeno, ker to je za njih direktni "inkaso", ko ti nekaj velikega guzne po izteku garancije namre?! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem tudi jaz klical na servis.So rekli,da samo kontrolirajo,?e je veriga reztegnjena jo zamenjajo,?e ne pa ne.

?eprav je serijska napaka so lepo tiho :unsure: ,zamenjajo ?e se raztegne.

Ta hec pa stane 2000?,?e ni pod garancijo.

 

Gre za serijsko napako dolo?enega ?tevila vozil v enem obdobju torej samo za eno serijo. V AT so imeli kar nekaj zamenjav v garanciji. Pa kaj je tem japoncem bilo a so uporabili premehko kovino za verigo ali kaj?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

you wish! :bravo:

 

Ko si iz garancije se potem le ste?ka meni? za karkoli,edino ?e je to res serijska napaka ;) in ima? vse redne servise opravljene oz. po?templane ipd.

 

Sam se postavim v primer,avto je 6 let po garanciji in sem pa? zate?il glede rjavih kolotekov ,ki naj bi bili serijska napaka. Po te?a?enju je uspelo da so to po?timali pod garancijo ,ampak sem pa? pla?al 10 % cene popravila. Kar je meni ?isto ustrezalo

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm vprasanje potem ce je bilo kaj na cxih. Masina je bila tam prej...

Evo kaj dela navor - trga ketne...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Hmm vprasanje potem ce je bilo kaj na cxih. Masina je bila tam prej...

Evo kaj dela navor - trga ketne...

 

Malo si poglej navor?ek 2.3turbaka in 2.2 dizla, kdo ga ima ve?? :hudicek:

Pri bencinarjih ketna samo ropota, odtrgane ?e nisem zasledil.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2.2 dizel ga ima 420Nm ta nova

stara pa 400Nm

 

mps ima 380Nm

 

Samo ne moj MPS :hudicek: Je kr nekaj malega ?ez stari in nov dizel navor :harhar: .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.