Skoči na vsebino

Letne pnevmatike 2012


citam

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 138
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Zadnje dni, odkar vozim Bridgestone Turanza, lahko le pohvalim oz. jih preimenujem RAZTURANZA! :danzoman::ljubezen:

 

Ja, tole dr?i 100% :bravo:

Smo jih dal ?eni gor na Golfa. Tiha, ful dobr se dr?i ceste, poraba je pa clo kak?en dcl ni?ja, ?eprav so 1 cm ?ir?e kot original dimenzija... :danzoman:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist tko me iz firbca zanima, ker je tu gor kar nekaj znalcev glede gum, kak?na je razlika med tema dvema Dunlopkama - mi?ljeno kera je bolj?a, glede na to, da je cena prakti?no enaka?

 

 

Dunlop DU FASTRESPONSE

http://www.vulkanizerstvo-lasic.si/izdelek...-195-60-r15-88h

 

Dunlop DU SPORT 01

http://www.vulkanizerstvo-lasic.si/izdelek...-195-60-r15-88h

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Imam eno vpra?anje - na neki spletni strani sem zasledil, da je dobro na isti strani zamenjati sprednje/zadnje gume na vsaki 5 tiso? prevo?enih km, zaradi enakomerne obrabe.

 

Sam jih menjam na za?etku vsake sezone, torej 1 sezono je en par spredaj, naslednjo pa obratno. glede na ta nasvet bi moral nekje sredi sezone letnih gum enkrat do vulkanizerja, da mi jih premontira.

 

Torej - menjati sredi sezone, ali ne?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mel zdaj 2 sezoni Dunlop Fast response pa je blo solidno in ugodno, letos pa mam gor Turanzo in je...BOMBA :-D Se pridru?ujem pohvalam! Ob?utna razlika v vo?nji in porabi. Isto med zimskimi- Good year 7P mi je bil tko, tko, k sm dal gor pa Conti WinterPro sm pa vidu, ka?na jetra od gume so ble ta 7P B-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam eno vpra?anje - na neki spletni strani sem zasledil, da je dobro na isti strani zamenjati sprednje/zadnje gume na vsaki 5 tiso? prevo?enih km, zaradi enakomerne obrabe.

 

Sam jih menjam na za?etku vsake sezone, torej 1 sezono je en par spredaj, naslednjo pa obratno. glede na ta nasvet bi moral nekje sredi sezone letnih gum enkrat do vulkanizerja, da mi jih premontira.

 

Torej - menjati sredi sezone, ali ne?

 

to je po moje ?ist lastna presoja predvsem pa mislim, da je bolj pomembno kolk dejansko zrablja? gume. Nekdo, ki nardi le kakih 15.000 - 20.000 km z gumami bi bila menjava na 5kkm na mestu, ?e ?eli? imeti dokaj enakomerno obrabo. ?e pa recimo dela? z gumami 40kkm ali ve? je pa ta interval lahko precej dalj?i.

 

Osebno jih menjam vsako sezono spredaj zadaj je pa res da delam na sezono cca 35.000km (od tega recimo 23.000 z letnimi) in naredim samo z letnimi nekje 70.000km pa so ?e vedno kak milimeter nad zakonskim minimumom.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na leto naredim cca. 20.000 - 25.000 km, od tega z letnimi cca. 15000 km.

 

Gor imam Pirelli P6 Cinturato, pred njimi sem imel pa Bridgestone Turanza ER300, in to 5 sezon, pa so ?e imele nekaj profila. Moram re?t, da po suhem so bile Bridgestone bolj?e (pa ne da bi bile P6 slabe), po mokrem sta pa obe zelo dobri in sta tam-tam. V porabi ni neke opazne razlike, pa jo merim vsak tank, ampak ne na poraba.com, ?isto za sebe.

 

Je pa treba vedet, da ta nova Turanza ima oznako Ecopia, in po ADAC testih ni bila ve? v ospredju, tako da ne vem, kako je v primerjavi z originalno Turanzo.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na leto naredim cca. 20.000 - 25.000 km, od tega z letnimi cca. 15000 km.

 

Gor imam Pirelli P6 Cinturato, pred njimi sem imel pa Bridgestone Turanza ER300, in to 5 sezon, pa so ?e imele nekaj profila. Moram re?t, da po suhem so bile Bridgestone bolj?e (pa ne da bi bile P6 slabe), po mokrem sta pa obe zelo dobri in sta tam-tam. V porabi ni neke opazne razlike, pa jo merim vsak tank, ampak ne na poraba.com, ?isto za sebe.

 

Je pa treba vedet, da ta nova Turanza ima oznako Ecopia, in po ADAC testih ni bila ve? v ospredju, tako da ne vem, kako je v primerjavi z originalno Turanzo.

 

ni take krize, ker nimas smrekca profila...

jaz jih z vsako sezono

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.