Skoči na vsebino

Letne pnevmatike 2012

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnje dni, odkar vozim Bridgestone Turanza, lahko le pohvalim oz. jih preimenujem RAZTURANZA! :danzoman::ljubezen:

 

welcome to the club :-)

  • Odgovori 138
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Zadnje dni, odkar vozim Bridgestone Turanza, lahko le pohvalim oz. jih preimenujem RAZTURANZA! :danzoman::ljubezen:

 

Ja, tole dr?i 100% :bravo:

Smo jih dal ?eni gor na Golfa. Tiha, ful dobr se dr?i ceste, poraba je pa clo kak?en dcl ni?ja, ?eprav so 1 cm ?ir?e kot original dimenzija... :danzoman:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

?ist tko me iz firbca zanima, ker je tu gor kar nekaj znalcev glede gum, kak?na je razlika med tema dvema Dunlopkama - mi?ljeno kera je bolj?a, glede na to, da je cena prakti?no enaka?

 

 

Dunlop DU FASTRESPONSE

http://www.vulkanizerstvo-lasic.si/izdelek...-195-60-r15-88h

 

Dunlop DU SPORT 01

http://www.vulkanizerstvo-lasic.si/izdelek...-195-60-r15-88h

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

sp sport01 sucks (in starejsa)

fastresponse pa je solidna

 

Kolega imel obe na bavarcu in jih je spilil v dveh letih.Izredno razo?aran je nad Dunlop letnimi gumami.

 

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Imam eno vpra?anje - na neki spletni strani sem zasledil, da je dobro na isti strani zamenjati sprednje/zadnje gume na vsaki 5 tiso? prevo?enih km, zaradi enakomerne obrabe.

 

Sam jih menjam na za?etku vsake sezone, torej 1 sezono je en par spredaj, naslednjo pa obratno. glede na ta nasvet bi moral nekje sredi sezone letnih gum enkrat do vulkanizerja, da mi jih premontira.

 

Torej - menjati sredi sezone, ali ne?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Mel zdaj 2 sezoni Dunlop Fast response pa je blo solidno in ugodno, letos pa mam gor Turanzo in je...BOMBA :-D Se pridru?ujem pohvalam! Ob?utna razlika v vo?nji in porabi. Isto med zimskimi- Good year 7P mi je bil tko, tko, k sm dal gor pa Conti WinterPro sm pa vidu, ka?na jetra od gume so ble ta 7P B-)

Napisano

Imam eno vpra?anje - na neki spletni strani sem zasledil, da je dobro na isti strani zamenjati sprednje/zadnje gume na vsaki 5 tiso? prevo?enih km, zaradi enakomerne obrabe.

 

Sam jih menjam na za?etku vsake sezone, torej 1 sezono je en par spredaj, naslednjo pa obratno. glede na ta nasvet bi moral nekje sredi sezone letnih gum enkrat do vulkanizerja, da mi jih premontira.

 

Torej - menjati sredi sezone, ali ne?

 

to je po moje ?ist lastna presoja predvsem pa mislim, da je bolj pomembno kolk dejansko zrablja? gume. Nekdo, ki nardi le kakih 15.000 - 20.000 km z gumami bi bila menjava na 5kkm na mestu, ?e ?eli? imeti dokaj enakomerno obrabo. ?e pa recimo dela? z gumami 40kkm ali ve? je pa ta interval lahko precej dalj?i.

 

Osebno jih menjam vsako sezono spredaj zadaj je pa res da delam na sezono cca 35.000km (od tega recimo 23.000 z letnimi) in naredim samo z letnimi nekje 70.000km pa so ?e vedno kak milimeter nad zakonskim minimumom.

33112_1.png

Napisano

Na leto naredim cca. 20.000 - 25.000 km, od tega z letnimi cca. 15000 km.

 

Gor imam Pirelli P6 Cinturato, pred njimi sem imel pa Bridgestone Turanza ER300, in to 5 sezon, pa so ?e imele nekaj profila. Moram re?t, da po suhem so bile Bridgestone bolj?e (pa ne da bi bile P6 slabe), po mokrem sta pa obe zelo dobri in sta tam-tam. V porabi ni neke opazne razlike, pa jo merim vsak tank, ampak ne na poraba.com, ?isto za sebe.

 

Je pa treba vedet, da ta nova Turanza ima oznako Ecopia, in po ADAC testih ni bila ve? v ospredju, tako da ne vem, kako je v primerjavi z originalno Turanzo.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Na leto naredim cca. 20.000 - 25.000 km, od tega z letnimi cca. 15000 km.

 

Gor imam Pirelli P6 Cinturato, pred njimi sem imel pa Bridgestone Turanza ER300, in to 5 sezon, pa so ?e imele nekaj profila. Moram re?t, da po suhem so bile Bridgestone bolj?e (pa ne da bi bile P6 slabe), po mokrem sta pa obe zelo dobri in sta tam-tam. V porabi ni neke opazne razlike, pa jo merim vsak tank, ampak ne na poraba.com, ?isto za sebe.

 

Je pa treba vedet, da ta nova Turanza ima oznako Ecopia, in po ADAC testih ni bila ve? v ospredju, tako da ne vem, kako je v primerjavi z originalno Turanzo.

 

ni take krize, ker nimas smrekca profila...

jaz jih z vsako sezono

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.