Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pri moji ?rnozmajki se ukvarjam z naslednjim problemom;

 

avto se mi zeelo dolgo segreva na delovno (?e je merilo delovne temp. srednja vrednost kazal?ka), se pravi ko ?tartam iz okolice Kamnika, se mi na "delovno" segreje ?ele direkt v kro?nem Toma?evo ali pa v ?rnu?ah recimo, to se pravi da sem ?e prevozil kar nekih preko 20km-jev, kar mi je prov ?udno. :ne vem:

 

Druga zadeva pa je, da ko se peljem neki cajta v klanec, se jasno hitreje segreva kot ?e bi ?el po ravnini (po mo?nosti na tempomatu), potem pa se nekaj km-jev peljem npr. po rahlem klancuz navzdol in se avto ohladi NAZAJ NA MRZLEGA, kot da sem ga ravnokar ?tartal. Skratka meni ni? jasno. :ne vem:

 

Je pa tudi tako, da ?e ga normalno furam (recimo do keke 160kmh) se avto dobro pelje in ne rabim dolit nobene hladiline, ?e ga pa za?nem stiskat, mi pa zme?e vodo ven ?ez ekspanzijski pokrov?ek (verjetno, ker nisem gledal, se pa vidi sledi teko?ine, ki jo izlo?i), no in jasno je potrebno dolit potem hladilno ali pa vodo ali karkoli. :hudicek:

 

Potem sem razmi?ljal kaj bi lahko bila te?ava - ali zabasan hladilnik ali pa morda okvarjen termostat (zablokiran v neki poziciji npr. odprt na eni ?etrtinki), nimam pojma.

 

Maestro Ajvar je predlagal kar "kme?ko logiko" in sicer mrzel motor pri?gat in tipat cevi, da se vidi kako za?ne voda kro?it, katere in kdaj se cevi segrejejo, kdaj odpre termostat itd. V?eraj je potem Pelko to naredil (pa? tipal cevi) in je rekel, da bi znala biti morda tudi "dihtnga" oz. tesnilo na glavi motorja. :blush:

 

Jaz sem ?e totalno zmeden, nimam pojma, vem pa da mi dihtngo na glavi ?e najmanj di?i rihtat od vseh na?tetih in je verjetno tudi najve?ji stro?ek. :o

 

Hvala vsem, ki ste tole prebral, ?e kdo ?e kaj fajnga napi?e pa toliko bolje.

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ma po moje to ku se ti po?asi segreva in ne dr?i konstantne temperature med vo?njo je skoraj sigurno termostat, nevem pa zakaj ti zmankuje vode. Po moje bi bilo najbolj?e prvo menjati termostat, ki ni noben velik stro?ek in potem slediti kaj se dogaja...

www.gistel.si

Napisano

zamenjaj termostat in ne kompliciraj,potem pa ugotavljaj dalje ;) Termopstat lahka zamenja? sam pa verjetnop stane ukol 40? max pomoje (na pamet govorim)

Tipanje cevi je bv,ker ?e termostat ?tekne na neki poziciji bo voda kro?ila vseeno le po?asneje in prav tako bojo vse cevi 1x vro?e :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Termostat je nekih 100? (z ohi?jem se ga le dobi), pa ?e to ni to, ga jasno ne mislim menjat, vsekakor je pa to ?e vedno 4krat cenej? kakor tesnilo na glavi motorja. :blush:

 

Kaj pravite na tele znake - da se mi med vo?njo spet nazaj ohladi kot da sem ga pravkar pri?gal, pomoje to lih ne ka?e na tesnilo na glavi (mal se tola?im, hehe), zato sem takoj posumil termostat, ampak sem totalni teoretik in antitalent za vija?enje motornih delov, zato spra?ujem ma?ke in maherje tule s foruma! :notworth::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Termostat je nekih 100? (z ohi?jem se ga le dobi), pa ?e to ni to, ga jasno ne mislim menjat, vsekakor je pa to ?e vedno 4krat cenej? kakor tesnilo na glavi motorja. :blush:

 

Kaj pravite na tele znake - da se mi med vo?njo spet nazaj ohladi kot da sem ga pravkar pri?gal, pomoje to lih ne ka?e na tesnilo na glavi (mal se tola?im, hehe), zato sem takoj posumil termostat, ampak sem totalni teoretik in antitalent za vija?enje motornih delov, zato spra?ujem ma?ke in maherje tule s foruma! :notworth::bravo:

 

?lovek, ?e je dost vode in se ti ne kadi zadaj ti ne gre na vodo. Termostat ti ne odpira, bo? pa? mogel spet na relacijo v medvode, sej si ?e vajen. Ne vem to?no ampak kaj pa tipalo? motor se sigurno ne ohladi, kve?ejmu obratno se pregreva ?e ne kro?i voda, tako da pazi, kazal?eg zgolj ka?e stanje na cevi po kateri bi morala te?i voda, pa o?itno ne ker ali je crknil ali termostat ne odpre vode.

 

Pri tebi, ko ka?e 0 je lahko velik nad 100C....

enostavno - ko bo kazalec padel po?lataj cev pred in za termostatom.....?e je ena vro?a in druga topla je to to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se pravi o famozni "dihtngi" zaenkrat ne duha ne sluha, lahko pa se zgodi, ?e se bo ?e kdaj pregrevala ma?inerija? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se pravi o famozni "dihtngi" zaenkrat ne duha ne sluha, lahko pa se zgodi, ?e se bo ?e kdaj pregrevala ma?inerija? :blush:

 

?e ma? ?e vodo v sistemu pol dihta, ?e ne je dihtnga, pa ponavadi se tudi ?uti in vidi na vo?nji, sej ni parna LPG hybridna lokomotiva

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zadaj ne pu??a nobenga dima, to sem prepri?an. :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

temp ti pade ker ti zmanjka vode in ti ne ka?e dejanske temp (torej dihtunga).

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To pa mislim da ni mo?no, kajti kasneje ko jo pomerim doma (ko se ?isto ohladi motor, npr. ?ez par uric), je voda na nivoju kot mora biti. :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

temp ti pade ker ti zmanjka vode in ti ne ka?e dejanske temp (torej dihtunga).

 

voda je.....sam skoz ne gre po moje..

 

Ko je v moji prvi slu?bi ?kodi forman ?la dihtnga, je zadaj bila tur?ka savna, avto imel zweitakt zvok, kazalec stalno na max, poleg tega je pa ?e en novinec zlil notri 4L vode - v smislu, ja ve? ko jo nalivam, manj jo je, kaj naj naredim? :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po moje si vse lepo v prvem postu razlo?u. Edini skupni imenovalec je termostat, ki se ti je za?tekal v neki poziciji. Zato se ti avto ne segreje, ker pri hladnem motorju spu??a vodo skozi sistem, ?eprav bi moral biti termostat zaprt, da motor pride na delovno temperaturo.

 

Da je pa termostat za?tekan v to?no dolo?eni na pol odprti poziciji pa ?e dodatno potrjuje razlaga, da ko avto tera? ti za?ne metat hladilno ven, ker ti zavre. Namre? termostat se ne odpre do konca in je pretok premajhen skozi hladilnik, da bi lahko ohladil hladilno. To je tudi nevarno saj ti lahko ma?ina zakuha, pol bo pa uni?eno in zvito ?e kaj drugega.

 

Moje mnenje je, da zamenji termostat (kolikor stane pa? stane) in ?ele potem kaj drugega, samo po moje ne bo treba, ker bo? ?e z menjavo uredil zadevo.

33112_1.png

Napisano

 

Da je pa termostat za?tekan v to?no dolo?eni na pol odprti poziciji pa ?e dodatno potrjuje razlaga, da ko avto tera? ti za?ne metat hladilno ven, ker ti zavre. Namre? termostat se ne odpre do konca in je pretok premajhen skozi hladilnik, da bi lahko ohladil hladilno. To je tudi nevarno saj ti lahko ma?ina zakuha, pol bo pa uni?eno in zvito ?e kaj drugega.

 

 

Samo on pravi da ko tera mu temperatura pade kako da bi avto ravno pri?gal??

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Termostat je nekih 100? (z ohi?jem se ga le dobi), pa ?e to ni to, ga jasno ne mislim menjat, vsekakor je pa to ?e vedno 4krat cenej? kakor tesnilo na glavi motorja. :blush:

 

Kaj pravite na tele znake - da se mi med vo?njo spet nazaj ohladi kot da sem ga pravkar pri?gal, pomoje to lih ne ka?e na tesnilo na glavi (mal se tola?im, hehe), zato sem takoj posumil termostat, ampak sem totalni teoretik in antitalent za vija?enje motornih delov, zato spra?ujem ma?ke in maherje tule s foruma! :notworth::bravo:

 

To so vsi znaki termostata. Vodo ti ne zadr?i ampak ti skoz kro?i. Lahko pa pusti? do poletja pol bo? mel po avtocesti ravno prav. Samo po mestu ti bo pa zakuhal pol bo pa famozna dihtunga pa bru?enje glave.
Napisano

Kris, narobe si prebral, temperatura mi pade, ko prakti?no ne dotikam gasa in grem par km-jev po bregu NAVZDOL! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kris, narobe si prebral, temperatura mi pade, ko prakti?no ne dotikam gasa in grem par km-jev po bregu NAVZDOL! :P

 

?e bati ne delajo orng se ma?ina ne greje, Voda samo kro?i in se hladi v hladilniku.

TERMOSTAT meni

Napisano

Samo on pravi da ko tera mu temperatura pade kako da bi avto ravno pri?gal??

 

 

Povr?no bere? - glej kaj je napisal.

 

 

Je pa tudi tako, da ?e ga normalno furam (recimo do keke 160kmh) se avto dobro pelje in ne rabim dolit nobene hladiline, ?e ga pa za?nem stiskat, mi pa zme?e vodo ven ?ez ekspanzijski pokrov?ek (verjetno, ker nisem gledal, se pa vidi sledi teko?ine, ki jo izlo?i), no in jasno je potrebno dolit potem hladilno ali pa vodo ali karkoli. :hudicek:

 

 

33112_1.png

Napisano

Vsi tvoji opisi ka?ejo na termostat, za?tekan v odprtem polo?aju. Torej bo re?itev v menjavi termostata.

Napisano

Vsi tvoji opisi ka?ejo na termostat, za?tekan v odprtem polo?aju. Torej bo re?itev v menjavi termostata.

 

Ni ?ist v odprtem polo?aju, ker ?e bi bil mu ne bi hladilno ven metal ko avto potera.

33112_1.png

Napisano

Preveri termostat. Odmontiraj ga in ga v lon?ku z vodo segrevalj do vretja. Tako vidi?, ?e bimetal deluje ozioma, ?e odpira.

Glede nato, da si navedel, da doliva? hladilno, se je lahko zgodilo, da je teko?ine toliko zmanjkalo, da je pumpa potegnila malo zraka in se ta sedaj nahaja v glavi motorja, kjer pod obremenitavami motorja malo zavre. To da se po?asneje segreva je lahko posledica aditiva, ki nekoliko upo?asnjuje segrevanje motorja. ?e pa je to segrevanje zelo po?asno, je najverjetneje poledica blokiranjega termostata v odprtem polo?aju.

V najslab?em slu?aju je termostat + tesnilo glave.

Tudi to, da ti se navzdol, brez gasa motor ohladi, je znak blokiranega termostata v odprtem polo?aju.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ok, vidim da ste kar enotnega mnenja. :bravo:

 

@Sirius, mislim da tolik?nega vpliva ne bi smel met noben aditiv, da se mi preko 20-kmjev ogreva na delovno, ?e bi to dejansko povzro?il aditiv, potem ga raj?i niti ne bi noter dajal, ker "delovna" je za?eljena ?imprej, vsaj kar se mene ti?e. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ok, vidim da ste kar enotnega mnenja. :bravo:

 

@Sirius, mislim da tolik?nega vpliva ne bi smel met noben aditiv, da se mi preko 20-kmjev ogreva na delovno, ?e bi to dejansko povzro?il aditiv, potem ga raj?i niti ne bi noter dajal, ker "delovna" je za?eljena ?imprej, vsaj kar se mene ti?e. :jupiii:

 

Navedene te?ave dale? presegajo delovanje aditiva, ki vpliva na nekoliko po?asnej?e segrevanje motorja. Poleti se lahko zgodi, da se v mestni vo?nji, ko je veliko mirovanja v prometu, vklaplajnje ventilatorja veliko redkej?e. Vse drugo, kar si navedel pa so simptomi te?av, ki smo jih zgoraj opisali. Torej obi??i Simona in postavita pravo diagnozo. ?imprej tem bolje. Na ma?ini ima? ti ?e en hladilnik, ki nekoliko zmanj?uje segrevanje hladilne teko?ine, to je plinski uprjalnik, ki se greje s hladilno, vendar je pri normalnem delovanju termostatskega ventila ta vpliv zanemarljiv.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ja, saj tako sem tudi dojemal delovanje Bond-a! :bravo:

 

Zdele v roku 2.000km mi sledi redni servis - kolikor sem bral tvoja prilo?ena navodila ga na tej menjavi dodam le pol plo?evinke a ne? No se pravi v kratkem sledi naro?ilo materiala. :danzoman:

 

Servis pa upam da ?e v prihodnjem tednu - v smislu termosta-tića. :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Povr?no bere? - glej kaj je napisal.

 

OK sramezljiv sem slabo bral.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Naj se pohvalim, da mi v zadnjih 500km prevo?enih ni popilo niti 1dcl-ja hladilne teko?ine, no sem pa vozil disciplinirano in v okviru cestnih omejitev. :danzoman:

 

Verjetno ?e danes naro?im termostat in potem kmalu enkat monta?a. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.