Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Potujem prete?no na relaciji Kamnik - Ljubljana - Kamnik, vozim se sicer v prometnih konicah, ni pa to zgolj mestna vo?nja. Mestna vo?nja bi bila na LPG verjetno (vsaj) kakih 11 litrov, kar je ?e vedno ugodno, glede na ceno 0,69? za liter.

 

Ve? o tej LPG zadevi, pa v tejle moji predstavitvi avtomobila;

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8417&st=340

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Mene pa zanima, zakaj so Mazde zelo redke med intervencijskimi vozili? Gasilci imajo Lade Nive in Land Roverje defenderje, tudi kak?nega Nissan Navaro sem ?e videl pri gasilcih, zdravniki imajo Suzukije in Fiate, policaji imajo gofle in transporterje, Mazde pa mislim da ?e nisem videl med intervencijskimi vozili, sploh v Sloveniji. Mogo?e komu jasno, zakaj?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Verjetno ima uvoznik premalo politicnih vez in premalo lobirajo ... 

 

Pred leti so sicer imeli nekaj na testiranju ... >> http://www.avtoin.com/novica/1204/Mazda6-za-prometno-policijo--P-01-267

 

800-Resize_of_mazda_6_5601_1.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Znanec me spra?uje, ?e bi za omenjeno dejavnost kupil omenjeno?

12 let starega, precej ?ejnega bencinca z avtomatskim menjalnikom za skoraj 4000? in to z namenom taxiranja?  ?zmeden?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glej, ne kupuje novega!

Koliko bi pa ti zanj od?tel?

To?no in natanko ni?, ker ga ne rabim.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kar zmaj zeli povedati je to da avtomatski menjalnik in 2.3 motor ni ravno sparovcek, saj pije 10+l/100km. Ce se pa to tebi zdi pametna investicija za taxi pa kar pogumno...

Napisano

Se mi zdi, da ce hoces imeti avto za taxi da mora vrednost avta biti minimalno (govorim na pamet) 3.000e. Po domace povedano ravno vsaka kripa nemore biti taxi :)

Napisano

Kar zmaj zeli povedati je to da avtomatski menjalnik in 2.3 motor ni ravno sparovcek, saj pije 10+l/100km. Ce se pa to tebi zdi pametna investicija za taxi pa kar pogumno...

Ve? da je za moj komfort in na?in dela bolj?i avtomatski menjalnik in da ko se ga enkrat navadi? ne gre? ve? nazaj na klasi?nega!

 

Tale bi biw bl za taxi, se v filmski wagen ga zlahka nastimas! :D

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11295532&display=Peugeot%20406%20ST%202.0%20HDi

Sem tudi ?e taksiral z omenjenim 406, sicer karavan ; vse lepo in prav, ampak ro?ni menjalnik odpi?i

Druga?e bi bil pa dobra imitacija!

 

Se mi zdi, da ce hoces imeti avto za taxi da mora vrednost avta biti minimalno (govorim na pamet) 3.000e. Po domace povedano ravno vsaka kripa nemore biti taxi :)

Od kje ti pa to?

In kako naj si nek za?etnik to privo??i?

Vem da je en drugi znanec pred dvema letoma za?el z legendarnim ?igulijem in je sedaj prilezel na zadnjo serijo 626!

Ve?, po?asi je potrebno za?eti!

 

da se vama da.... :rolleyes:

Ja, glej, o?itno mislita da je vse enostavno!

?e ?e toliko pametujeta naj raje kaj subvencionirata!

  • 5 let kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.