Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

Imam M6 2.0d 100KW l.2004 s prevo?enimi 240000 in nekaj drobi?a (po ?tevcu),

Zadnje ?ase opa?am da avto od 2000-3000 ne vle?e ve? tako kot bi moral, ?ele po 3000 o/min "potegne", do tam se pa kr nekako "matra".

Bil pri mehaniku, vendar diagnostika ne ka?e nobene napake.

 

Zanima me, ?e ima kdo kak?no podobno izku?njo oz. kaj bi lahko preveril...

 

Druga?e avto normalno v?iga in "laufa", samo ta nemo?.... je malo mote?a... :aaaaa: ...

 

Hvala za kakr?enkoli nasvet...

  • Odgovori 50
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Pozdrav vsem,

Imam M6 2.0d 100KW l.2004 s prevo?enimi 240000 in nekaj drobi?a (po ?tevcu),

Zadnje ?ase opa?am da avto od 2000-3000 ne vle?e ve? tako kot bi moral, ?ele po 3000 o/min "potegne", do tam se pa kr nekako "matra".

Bil pri mehaniku, vendar diagnostika ne ka?e nobene napake.

 

Zanima me, ?e ima kdo kak?no podobno izku?njo oz. kaj bi lahko preveril...

 

Druga?e avto normalno v?iga in "laufa", samo ta nemo?.... je malo mote?a... :aaaaa: ...

 

Hvala za kakr?enkoli nasvet...

 

Predvidevam da ima? problem z kak?no cevko od vakuma. Provaj odstraniti plasti?ni pokrov iz motorja in najdi cevko, ki gre na regulator od turbine. Na tej cevki je vmes en nepovratni ventil, ki zna zafrkavat.

Pa ?e slikice:

post-6180-1334168184_thumb.jpg

post-6180-1334168219_thumb.jpg

www.gistel.si

Napisano

Ponavadi se plastika pregreje in postane trda, potem po?i. Najbolj?e da tisti ventil odstrani? in pove?e? obe cevi skupaj brez ventila in bo? potem imel sigurno mir.

www.gistel.si

Napisano

ja tole sem ?e gledal...jutri preverim takoj zjutraj...

 

Hvala(za slikce)...javim jutri kako in kaj...

 

Lp

 

Preglej ?e ostale cevke od vakuma...

www.gistel.si

Napisano

meni v nizkih obratih tam do 2500 prej ni dobr vlekl...pa je bil na koncu kriv EGR ventil...uzames dol, spihas, spucas...pa se zdej avto pelje cist drugac:) skor 2x vec moci v nizkih obratih:)

Napisano

tud na to sem ?e pomislil....bo treba kr step by step...it ne bo druge...

 

Upam da bo katera od teh stvari pomagala...

 

:punk:

Napisano

meni v nizkih obratih tam do 2500 prej ni dobr vlekl...pa je bil na koncu kriv EGR ventil...uzames dol, spihas, spucas...pa se zdej avto pelje cist drugac:) skor 2x vec moci v nizkih obratih:)

 

blindira? in si re?il problem za vedno :bravo:

www.gistel.si

Napisano

Lahko pa so cevi al pa interkuler za?el preve? pu??at.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

blindira? in si re?il problem za vedno :bravo:

 

A tisi ga blindiral (EGR)?

 

 

Napisano

Jaz bi ga tudi.

 

Za enkrat prevozil tako 30.000 km brez nobenega problema. ?e ho?e? lahko pride? mimo in ga skupaj re?imo, je vse skupaj pol urce dela...

www.gistel.si

Napisano

Za enkrat prevozil tako 30.000 km brez nobenega problema. ?e ho?e? lahko pride? mimo in ga skupaj re?imo, je vse skupaj pol urce dela...

 

Kaj pa lu?ke (trek kontrol + end?in)? A ti ne svetijo?

 

 

Napisano

Kaj pa lu?ke (trek kontrol + end?in)? A ti ne svetijo?

 

Nic ne sveti, ker dela preko vakuma in ni povezan z elektroniko od motorja. V bistvu ga blindiras in zama?i? cevko od vakuma in gas naprej :D

www.gistel.si

Napisano

Nic ne sveti, ker dela preko vakuma in ni povezan z elektroniko od motorja. V bistvu ga blindiras in zama?i? cevko od vakuma in gas naprej :D

 

O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. :D Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.

A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? :whatever:

 

 

Napisano

O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. :D Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.

A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? :whatever:

 

Bojo ?e vedno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

O.k se bomo morali zmenit, da re?imo to trapolo od ERG-ja in ga zacementiramo. :D Kakor mogo?e ve? meni svetijo te lu?ke ?e enih 6 let-od kar sem ga kupil.

A misli?, da potem ne bodo ve? ?arele? :whatever:

 

?ez en teden dobim tester nazaj in bomo lahko pogledali zakaj ti svetijo lu?ke. EGR sigurno ni kriv.

www.gistel.si

Napisano

?ez en teden dobim tester nazaj in bomo lahko pogledali zakaj ti svetijo lu?ke. EGR sigurno ni kriv.

 

Ok da vidim kaj bo pokazalo, suprise me.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e ima ?e kdo kak?en problem na avtu in pride v nedeljo na obala tour, lahko zrihtam tester in bomo takrat pogledali.

www.gistel.si

Napisano

Kako hudi?a pa dobi? dol EGR iz cevi...kak pameten nasvet...in kako ga fizi?no blindirate...s ?im

 

 

druga?e pa sem gledal tudi intercooler...kot je predlagal forumski mojster... in je res nekam fejst masten....

grem zdej mal ?raufat, ?e bom narazn dobu, da vidim kje pu??a...kak nasvet pri razdiranju?

 

hvala

Napisano

razdrl intercooler, na spodnji cevi kapljice olja....bil ?e varjen(ne ravno neko remek delo) in ne zgleda da bi pu??al na varih oz. da bi bil kje spet po?en, je pa bil tesnjen z neko maso in predvidevam da je tu ratal problem ker je nehala tesnit.

 

vse to sem o?istil in prebrusiln s?istil gumice(dihtunge), zdaj pa me zanima s ?im najbolje to zatesnit??

Tesnilo katero se uporablja za pokrov ventilov je moja ideja....ali obstaja kaj bolj?ega??

 

?e ima kdo bolj?o...z besedo na dan...

 

Hvala.

post-5645-1334341516_thumb.jpg

post-5645-1334341581_thumb.jpg

Napisano

razdrl intercooler, na spodnji cevi kapljice olja....bil ?e varjen(ne ravno neko remek delo) in ne zgleda da bi pu??al na varih oz. da bi bil kje spet po?en, je pa bil tesnjen z neko maso in predvidevam da je tu ratal problem ker je nehala tesnit.

 

vse to sem o?istil in prebrusiln s?istil gumice(dihtunge), zdaj pa me zanima s ?im najbolje to zatesnit??

Tesnilo katero se uporablja za pokrov ventilov je moja ideja....ali obstaja kaj bolj?ega??

 

?e ima kdo bolj?o...z besedo na dan...

 

Hvala.

 

Nevem, sam men se zdi, da tud obstajajo neke vrste silikonov ki so odporni na visoke temperature, ?e tud to pride kej v po?tev.

Npr. tukaj http://www.kago-permatex.si/silikoni.htm

Napisano

Ok da vidim kaj bo pokazalo, suprise me.

 

Je imel prav Akex, sva dala na tester avto in je takoj pokazalo EGR ventil in ko sem sol pogledat sem ostal presenecen. Z razliko od mojega ima na vrhu ventila senzor ki meri pline in javlja napake.Zdaj sva ga blindirala in upam da bo problem resen. :D

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.