Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

 

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

 

koliko je star akomulator? Znanoi je da ob padcu napetosti (sem imel enak problem v CX7), z novim je blo vse ok - pre?pricaj tudi vse kontakte na akomulatorju in kake rjaste zemlje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).

 

V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?

 

?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

 

Jaz se s tema dvema lu?kama vozim ?e 50 Kkm brez problema.Pa kolega tudi.

Ne vem kaj bi lahko bilo to.Dosti ljudi je menjalo EGR (ker ponavadi poka?e to napako) pa brez rezultata.

Meni ga je Batko zablindiral (EGR) pa konec.

 

 

Napisano

Jaz se s tema dvema lu?kama vozim ?e 50 Kkm brez problema.Pa kolega tudi.

Ne vem kaj bi lahko bilo to.Dosti ljudi je menjalo EGR (ker ponavadi poka?e to napako) pa brez rezultata.

Meni ga je Batko zablindiral (EGR) pa konec.

 

Dj mal ve? povej o temle blindiranju...men so se tut lu?ke prizgale...pa smo zbrisal napako, pa spucal ventil,se vozil 2000km brez lu?ke, zdj se pa spet kr neki priziga pa ugasa:/ mi gre na ?ivce...predvidevam da se blindira tko, da se da neko plo??ico notr, katera ne prepu??a nobenega plina ne ni?...al se motn?pa a se ti ?e prizigata lucki??
Napisano

Ce te lucka ne moti das blendo vmes in adijo... Ce te pa moti pa ti nekdo naredi "simulator" ebako kot za DPF da ga racunalnik bere kot da je tam, dejansko pa ga ni... Sam bi sel v to smer, ker ko pa bo dejansko nekaj narobe z motorjem pa ne bos vedel zaradi ze obstojece lucke...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Dj mal ve? povej o temle blindiranju...men so se tut lu?ke prizgale...pa smo zbrisal napako, pa spucal ventil,se vozil 2000km brez lu?ke, zdj se pa spet kr neki priziga pa ugasa:/ mi gre na ?ivce...predvidevam da se blindira tko, da se da neko plo??ico notr, katera ne prepu??a nobenega plina ne ni?...al se motn?pa a se ti ?e prizigata lucki??

 

Ja.Da? vmes plo?evino.Lu?ke se ti pa spet pri?gejo ?ez nekaj ?asa, ampak potem vsaj ve?, da ni povratnih umazanih plinov nazaj.Pa se mi zdi, da sedaj lep?e povle?e in manj pije. :whatever:

 

Ce te lucka ne moti das blendo vmes in adijo... Ce te pa moti pa ti nekdo naredi "simulator" ebako kot za DPF da ga racunalnik bere kot da je tam, dejansko pa ga ni... Sam bi sel v to smer, ker ko pa bo dejansko nekaj narobe z motorjem pa ne bos vedel zaradi ze obstojece lucke...

 

Ima? prav. Upam, da bo Batko kaj pre?tudiral stvar in na?el kak?no re?itev.

 

 

Napisano

Ja.Da? vmes plo?evino.Lu?ke se ti pa spet pri?gejo ?ez nekaj ?asa, ampak potem vsaj ve?, da ni povratnih umazanih plinov nazaj.Pa se mi zdi, da sedaj lep?e povle?e in manj pije. :whatever:

Ima? prav. Upam, da bo Batko kaj pre?tudiral stvar in na?el kak?no re?itev.

 

Hmm...neki bo definitivno treba postudirat...kako je pa pol z tehni?nim pregledom..??
Napisano

Hmm...neki bo definitivno treba postudirat...kako je pa pol z tehni?nim pregledom..??

 

Gre? skozi brez problema. ;)

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

Napisano

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

 

Ma kaksno napako ti sploh pokace tester? kaj si menjal samo egr ali tudi senzor, ki je na njem?

www.gistel.si

Napisano

hehe. v soboto dopoldne koncno menjal EGR, popoldne ze imel nazaj lucke. sem jo hotu kr v ?karpo zapeljat, tok mi grejo na zivce. 360? za 50km brez luck, jst sm pomoje obupou. in se prodajam jo, ker se ne vozm vec tok z njo in mi je skoda da stoji pred bajto - kako bos tako prodal? :)

 

ugljavnm, kar sm hotu povedat: ni egr, tut ce prav da je.

 

Jaz sem bral, da ve?inoma z menjavo EGR ventila ne re?ijo skoraj ni?.

Mora bit nekje ena druga finta. :whatever:

 

 

  • 3 leta kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tudi jaz imam trenuto pri?gani famozni lu?ki. Ali kdo pozna koga, ki EGR ventil odstrani in ustrezno priredi ra?unalnik, da lu?ke ne bi ve? svetile?

Napisano

Tudi jaz imam trenuto pri?gani famozni lu?ki. Ali kdo pozna koga, ki EGR ventil odstrani in ustrezno priredi ra?unalnik, da lu?ke ne bi ve? svetile?

Ena od mo?nih izbir je vsekakor Avto Pelko d.o.o. iz Medvod, gsm: 041 667 335 (Simon).  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ena od mo?nih izbir je vsekakor Avto Pelko d.o.o. iz Medvod, gsm: 041 667 335 (Simon).  :prstgor:

Odli?no, nisem vedel da tudi to zrihta. Ga jutri pokli?em.  :vesel:

Napisano

Odli?no, nisem vedel da tudi to zrihta. Ga jutri pokli?em.  :vesel:

?e re?ita problem javi,da re?imo ?e vsi ostali,ki imamo isti problem in ne zna noben re?it tega.

 

 

Napisano

?e re?ita problem javi,da re?imo ?e vsi ostali,ki imamo isti problem in ne zna noben re?it tega.

Sem ga klical in pravi, da ni mo?no pri moji 04' Mazdi 6, da bi samo odstranil EGR in popravil v ra?unalniku. Bom se oglasil pri njemu in bo preveril, kaj se da urediti.

Napisano

Sem ga klical in pravi, da ni mo?no pri moji 04' Mazdi 6, da bi samo odstranil EGR in popravil v ra?unalniku. Bom se oglasil pri njemu in bo preveril, kaj se da urediti.

Se mi je zdelo,da za na? tip ne bo ni?.

Jaz sem tudi kontaktiral enega v Lj.pa tudi za moj tip avta ne pride v po?tev.

 

 

Napisano

Se mi je zdelo,da za na? tip ne bo ni?.

Jaz sem tudi kontaktiral enega v Lj.pa tudi za moj tip avta ne pride v po?tev.

Pri SBS tuning pravjo da se da zrihtat. Bom videl pri Pelkotu kak?en bo stro?ek. ?e bo treba menjat EGR ventil, ga raje peljem v MB in imam potem mir.

Napisano

Pri SBS tuning pravjo da se da zrihtat. Bom videl pri Pelkotu kak?en bo stro?ek. ?e bo treba menjat EGR ventil, ga raje peljem v MB in imam potem mir.

Z menjavo EGR ne dose?e? ni?, ker sem ga tudi sam menjal in ni to narobe. To mora bit ena druga finta.

Zanimivo mi je to, da ?e nobeden do sedaj ni pogruntal niti v tujini kaj bi bilo lahko narobe.?e ga priklju?i? na ra?unalnik ti poka?e napaka EGR. :ne vem:

 

 

Napisano

?e imate EGR ki se hladi - ko ga odpre? vidi? dve luknjici dovod in odvod, potem se zapackata ti dve cevki in pride do kode P0400, pomaga ?e original EGRE s?isti? na na?in da o?isti? ti dve luknjici. Druga?e je pretok slab in javlja napako v bistvu prisitska ne samega egrja

 

?e ?isti? EGR na na?in da notranjost puca? pa samo ?e bolj zaba?e? te dva dovoda je ?e slab?e, enako z blindiranjem, poizkusiti je treba nekak tole odma?it 

post-2637-0-30057100-1442244261_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.