Skoči na vsebino

?uden izrastek


Krzzich

Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

To sem se ?e spra?eval kar nekaj ?asa, in mi ni jasno kaj je to zaena zadeva na vratih oziroma ?emu slu?i.

mogo?e je to res neka ?ist navadna zadeva ki jo vsak ve, ampak veliko ljudi sem to vpra?al in noben ni imel pojma..

Rad bi samo izvedel zakaj je ta zadeva tam..

Nimam razloga, ampak samo rad bi vedel :D

Druga?e pa sem videl da imajo to predvsem samo japonska vozila, druga sploh ne..

 

Hvala za odgovor :Dpost-7030-1339793293_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam pol bi jo kve?jem not prtisnal, sej veter ne piha iz notranje strani :ne vem: razn ?e ma? nek hud ventilator aka klima naret :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam pol bi jo kve?jem not prtisnal, sej veter ne piha iz notranje strani :ne vem: razn ?e ma? nek hud ventilator aka klima naret :P

 

To je zadeva, ki je namenjena pri vo?nji saj pri starej?ih avtih so vodila ?ipe bila bolj tako tako in so migala levo desno in ?e ho?e? med vo?njo ?ipo zapret je to vodilo tisto, ki je ?ipo lepo zapeljalo v utor. Brez tega se ?ipe med vo?njo lahko sploh ne bi dalo zapreti.

 

Zdej pa fizikalni del razlage zakaj je na zunanji strani in ne znotraj. Med vo?njo zrak obteka karoserijo in pri obtekanju se mu pove?a hitrost saj mora narest "ovinek" okrog karoserija. :blush: Namre?, tlak zraka pred in za avtom ima ?eljo po izena?enju in zato pospe?i obtekajo?i zrak, da bi ?imprej pri?el iz podro?ja visokega tlaka pred avtom na podro?je nizkega za avtom.

 

In kaj ma to zdej veze s ?ipo. Namre? hitro premikajo?emu zraku mimo telesa se pove?a podtlak in zato vle?e predmete k sebi saj v nasprotni smer ti??i zrak iz avtomobila, ki se ne premika in ima namre? zato normalno vrednost zra?nega tlaka, ki je vi?ja od mimo oken brze?ega zraka.

 

Ta fizikalni "fenomen" je v primeru avtomobila med vo?njo najbolj opazen v zadnjih parih centimetrih, ko ?elimo zapreti ?ipo saj dobesedno zasika, ko zvle?e zrak iz avta. ?e imamo dobro izoliran avto in vklju?eno notranje kro?enje zraka lahko nekateri celo ob?utijo padec tlaka, kot v primeru, ?e se naglo dvigamo in se nam "zama?ijo" u?esa.

 

V glavnem, da kon?am - pri novej?ih avtih teh dodatkov ni ve? saj so vodila stekel izredno trdna in tudi stekla so navadno med potjo navzgor tudi pravilno vsedena v utor, da tega fenomenalnega dodatke ni ve? potrebno imeti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, ti mora? bit pa fizikalc ker tako obvlada?.

Tisti izrastek je imel pred davnimi leti tudi moj suzuki. Avti, ki tega niso imeli, se je znal zgodit da se ?ipa pri ve?ji hitrosti sploh ni dala zapret, toliko jo je naven krivil.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res - trenutno sem v fazi polaganja plo??ic :blush:

 

 

:bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je zadeva, ki je namenjena pri vo?nji saj pri starej?ih avtih so vodila ?ipe bila bolj tako tako in so migala levo desno in ?e ho?e? med vo?njo ?ipo zapret je to vodilo tisto, ki je ?ipo lepo zapeljalo v utor. Brez tega se ?ipe med vo?njo lahko sploh ne bi dalo zapreti.

 

Zdej pa fizikalni del razlage zakaj je na zunanji strani in ne znotraj. Med vo?njo zrak obteka karoserijo in pri obtekanju se mu pove?a hitrost saj mora narest "ovinek" okrog karoserija. :blush: Namre?, tlak zraka pred in za avtom ima ?eljo po izena?enju in zato pospe?i obtekajo?i zrak, da bi ?imprej pri?el iz podro?ja visokega tlaka pred avtom na podro?je nizkega za avtom.

 

In kaj ma to zdej veze s ?ipo. Namre? hitro premikajo?emu zraku mimo telesa se pove?a podtlak in zato vle?e predmete k sebi saj v nasprotni smer ti??i zrak iz avtomobila, ki se ne premika in ima namre? zato normalno vrednost zra?nega tlaka, ki je vi?ja od mimo oken brze?ega zraka.

 

Ta fizikalni "fenomen" je v primeru avtomobila med vo?njo najbolj opazen v zadnjih parih centimetrih, ko ?elimo zapreti ?ipo saj dobesedno zasika, ko zvle?e zrak iz avta. ?e imamo dobro izoliran avto in vklju?eno notranje kro?enje zraka lahko nekateri celo ob?utijo padec tlaka, kot v primeru, ?e se naglo dvigamo in se nam "zama?ijo" u?esa.

 

V glavnem, da kon?am - pri novej?ih avtih teh dodatkov ni ve? saj so vodila stekel izredno trdna in tudi stekla so navadno med potjo navzgor tudi pravilno vsedena v utor, da tega fenomenalnega dodatke ni ve? potrebno imeti.

 

 

 

Res je, da si pravilno navedel vse fizikalne razlage, :D ampak ta del?ek je odmaknjen kak?ne pol centimetra stran od ?ipe, zato nima tudi pri ve?jih hitrostih nobenega stika s ?ipo. :zvizga: ?e je ?ipa na tisti poziciji ko je ta gumijasti del?ek, je ?e 99% nemogo?e da se izmakne utoru, ker je ?e velik del ?ipe zaprt. ?e pa bi ?e nekako u?la iz utora, pa je ta del?ek tudi ne bi mogel poravnat noter.. sem tudi jaz razmi?ljal v tej smeri, ampak ?al to ne more biti zato.. :unsure:

Mogo?e se motim ampak po moji logiki ne more bit to ni? v zvezi s ?ipo.. :ne vem:

Razmi?ljal sem tudi, ko je padal de?, se je nabirala voda na tej plastiki in je deloma kapljala dol, pri ve?ji hitrosti, je pa kapljala tako, da se ni nabirala voda na ?ipi na tistem kjer imam ponavadi pogled na stranska ogledala.. :rolleyes:

 

?e podam ?eeno slikco se dosti bolje vidi razlaga da pomojem nima veze s ?ipo.. :)

post-7030-1340046117_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e se motim ampak po moji logiki ne more bit to ni? v zvezi s ?ipo.. :ne vem:

Odre?i izrastek, pelji 180km/h, poizkusi zapreti ?ipo. :lol:

 

Slu?beni Patrol l92 ni imel zgoraj omenjene naprave, in ?e si pri 155km/h (najve?ja hitrost) poizkusil zapreti ?ipo - no go :(

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, da si pravilno navedel vse fizikalne razlage, :D ampak ta del?ek je odmaknjen kak?ne pol centimetra stran od ?ipe, zato nima tudi pri ve?jih hitrostih nobenega stika s ?ipo. :zvizga: ?e je ?ipa na tisti poziciji ko je ta gumijasti del?ek, je ?e 99% nemogo?e da se izmakne utoru, ker je ?e velik del ?ipe zaprt. ?e pa bi ?e nekako u?la iz utora, pa je ta del?ek tudi ne bi mogel poravnat noter.. sem tudi jaz razmi?ljal v tej smeri, ampak ?al to ne more biti zato.. :unsure:

Mogo?e se motim ampak po moji logiki ne more bit to ni? v zvezi s ?ipo.. :ne vem:

Razmi?ljal sem tudi, ko je padal de?, se je nabirala voda na tej plastiki in je deloma kapljala dol, pri ve?ji hitrosti, je pa kapljala tako, da se ni nabirala voda na ?ipi na tistem kjer imam ponavadi pogled na stranska ogledala.. :rolleyes:

 

?e podam ?eeno slikco se dosti bolje vidi razlaga da pomojem nima veze s ?ipo.. :)

post-7030-1340046117_thumb.jpg

 

hehe,se potrudu :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je stroj, neunicljivo. En posnetek 550k km, pa mu je tud menjalnik brez menjave olja zdržal.    
    • Si me spravil v skušnjavo. Ker z 400NM lahko pa felne odvijam ko profi.
    • @godlike se moram opravičiti...nisem "zdržal" ...nisem se mogel upreti skušnjavi.....in naročil Metabo BS 18 LT BL SE v kompletu z kovčkom😁...tisti link na prejšnji strani.   Malo heca mora biti😉.   In za kaj to pišem?...ker sem ga naročil že več kot en teden nazaj,in ga še zmeraj nisem dobil...in pokličem,in se pozanimam pri Vsegradu...in pravi,da jim jih je zmanjkalo,in,da je moral naročiti...pričakuje naslednji teden. Torej-zmanjkuje jih!!! Za ta cvenk oz. podoben,pa je na voljo le še pri Povše-tu....pa še tam dvomim,ker so bolj koncentrirani na Makito....mogoče tudi lahko naročijo,a vprašanje,koliko je tega pri uvozniku sploh še na voljo🤔.   Zame mi je stvar zanimiva,ker mi je obeh LTX-ov za kakšna umazana dela škoda,star LT,pa tudi ne bo več držal v nedogled....in ker je trenutno akcija,da dobiš poslan še en dvovrstični 18v/4Ah akumulator...velika skušnjava🤣    Za starega LT-ja sem poizkušal naročiti motor (ker je še stari 14,4v sistem) pri Metabu,pa jih ni več na voljo kot rezervni del😟. Ima jih pa seveda en italijan na eBayu...pa sem naročil...samo ne me vprašati za ceno....cigani italijanski-točno vedo😡.   Če pogledaš pri Vsegradu Metabo Black Edition...vse zmanjkuje...torej če res potrebuješ...mogoče v setu z udarnim vijačnikom-je booomba👍...in vseeno je zelo lepa cena.   METABO COMBO SET 2.2.7 18 V BL SE (685221960) BATERIJSKI STROJI V KOMPLETU - Vsegrad WWW.VSEGRAD.SI 18V; METABOX 165 L; SB 18 LT BL SE + SSW 18 LTX 400 BL SE Baterijski udarni vrtalnik SB 18 LT BL SE: brez-krtačni...   Seveda,ko pride,bodo slike😉
    • Osnovna Šeško na vijak...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.