Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Verjetno je tale BMW za 36K ? zacetna cena ... primerjliva z zacetno ceno Mazde6 :) ...

 

Za?etna cena se pa? ne more primerjat, ker pri GT ima? zadaj na prtlja?nih vratih ?e vi?insko krmilo, katerega mazda nima. Potem luxury line opremljen GT stane 38jurjev, tako da za ene 40jurjev ma? ?e kar zelo lepo opremljenega.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Kolk bo pri nas nevem, v Nem?iji bo cena 145konjskega dizla 36k? kar je primerljivo z najdra?jo razli?ico ?estke.

Glej Boss, ti proda? ?estko, proda? kapelco (znebi? se stro?kov), pa mal ma? sigurno dnarja na "?porkasi", pa zdele ko bodo saniral NLB tud kaj pade, pa... Uglavnem ni hudi? da nebi. :P

 

Hehe, ?e bi bilo res tolk na easy... :harhar: Je pa to?no tako kot pravi Jest, da je to za?etna cena in ?e ho?e? vsaj malo opremit zadevo si prec tam nekje na 40 jurjev oziroma sem s konfiguratorjem za isto opremo kot ima najbolj?a ?estka pri?el pri BMW 3GT na neverjetnih 55k? :wacko:

33112_1.png

Napisano

Jaz sem samo na brzino pobrskal in nasel, da je cena OD 36.100? >> http://goo.gl/sI6Tx ... kar ponavadi pomeni, da je za to ceno na voljo najbolj oskubljena razlicica ... Mazda 6 se zacne pa OD 21.290? :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaksni pa so ti vecji stroski pri uporabi karavana v primerjavi s petvratno limuzino?

 

Pri porabi, ki je od 2 deci do pol litra vi?ja sploh ?e vozi? po AC s140 km/h - to je do 100kkm cca 300-700? vi?ji stro?ek. Novi limo ima aerodinami?ni koeficient 0,26, karavan pa 0,28. Sicer pa tudi ve?ina foruma?ov z diesel karavani navajajo vi?je porabe kot tisti, ki imajo limuzine.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem se zelo resno zanimal tudi za BMWjevega 5erja. Po ceniku bi enako opremljen kot najbolj?a M6-ka pri?el okoli dvakrat dra?ji. Je pa res, da so to cene po ceniku in da sem se pri ostalih Nemcih (Opel, VW) ?e precej bolj izpogajal, kot sem se pri Mazdi. BMW ima tudi neke akcije in dajejo precej?nje popuste na dolo?ene pakete opreme. Pri BMW-ju je precej dobra opcija tudi nakup par let starega, z garancijo Premium Selection neposredno od BMWja v Nem?iji.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

to so strasno vecji stroski po prevozenih 100k km :P

 

?e je za brezveze in nepotreben stro?ek je vsak znesek prevelik pa ?e ?e tko zgleda nepomemben.

33112_1.png

Napisano

ja sam karavana kupis z namenom...ali pac sam zarad tega, ker ti je enostavno bolj vsec...

da reces kupil bom limuzino, ker bom sparal 500 eur v 100k km je norost...no vsaj meni se zdi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Nakup oz. menjava avta takega ranga je ze sam po sebi nepotreben strosek... :D naceloma bi za vecino potreb zadostovala tudi precej cenejsa Dacia ;) ... Apak ljudje smo razlicni... Meni osebno je bolj prakticen karavan... In med karavanom in limuzino istega ranga je razlika v porabi zanemarljiv strosek... Ce ti karavan ni vsec, je pa to drug problem... Vendar se prepricevati, da je poraba tisti faktor pri odlocanju je pomoje brezveze ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri porabi, ki je od 2 deci do pol litra vi?ja sploh ?e vozi? po AC s140 km/h - to je do 100kkm cca 300-700? vi?ji stro?ek. Novi limo ima aerodinami?ni koeficient 0,26, karavan pa 0,28. Sicer pa tudi ve?ina foruma?ov z diesel karavani navajajo vi?je porabe kot tisti, ki imajo limuzine.

 

No, smo pa res malenkostni. :D

 

 

Napisano

Se ne razumemo, kot ka?e... men karavan ne nudi nobene prednosti, da bi celo leto okol kiblo zadi vozil za brezveze in ?e pla?eval za to pa ne glede, da znesek ni ne vem kak?en, zanemarljiv pa tudi ni. Ho?em povedat, da poleg da mi ni v?e?, ne rabim (morebiti 1x letno bi pri?el v po?tev), pa ?e dra?je je za povrh.

 

V glavnem, ?e bi se zdajle odlo?al bi v vsakem primeru vzel limuzino, ?eprav je pa to druga skrajnost konfortnosti oziroma nekomfortnosti prtlja?nika.

 

Je pa razumljivo, da ?e je nekomu karavan v?e? oz. ga rabi... da mu ta razlika v stro?ku res en igra nekega faktorja.

33112_1.png

Napisano

Meni so tudi limuzine neprimerno bolj v?e?, ampak pri avtu potrebujem tudi prakti?nost. Pri prvi Mazdi je bil s sport varianto volk sit in koza cela, pri tretji pa sem moral narediti kompormis.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Meni so tudi limuzine neprimerno bolj v?e?, ampak pri avtu potrebujem tudi prakti?nost. Pri prvi Mazdi je bil s sport varianto volk sit in koza cela, pri tretji pa sem moral narediti kompormis.

 

Na evo pa si z enim stavkom vse razlo?il. :bravo:

 

 

 

Zdele se mi je prpelala ena butasta ideja, da bi mal v Hiro?imo pisal in jih pobaral zakaj ne 5-vratne oziroma ali se pripravlja kak?na GT razli?ica na to temo. Sej vem, da je to scanje v veter ampak me zanima (?e bodo sploh odgovorili) kaj pravijo na to temo.

33112_1.png

Napisano

Na evo pa si z enim stavkom vse razlo?il. :bravo:

Zdele se mi je prpelala ena butasta ideja, da bi mal v Hiro?imo pisal in jih pobaral zakaj ne 5-vratne oziroma ali se pripravlja kak?na GT razli?ica na to temo. Sej vem, da je to scanje v veter ampak me zanima (?e bodo sploh odgovorili) kaj pravijo na to temo.

 

 

Pomoje, da bos odgovor (ce ga bos sploh dobil) dobil od MMS-a :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pomoje, da bos odgovor (ce ga bos sploh dobil) dobil od MMS-a :)

 

Sej bom napisal, da sem Nemc al pa Avstrijec al pa Skandinavc... z gmaila se itak ne bo videlo od kod sem.

33112_1.png

Napisano

Pomoje, da bos odgovor (ce ga bos sploh dobil) dobil od MMS-a :)

 

Jap.Ali pa iz Avstrije. :whatever:

 

 

Napisano

ali pa renault laguna...oni izdelujejo te 5 vratne spake ze od zacetka...true from the start :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

nisem lih expert za renoje ampak mislim, da majo tud druge barve, pa bi mel manjse stroske s pranjem avta pa to hihi :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaksni pa so ti vecji stroski pri uporabi karavana v primerjavi s petvratno limuzino?

 

pol jaz prihranjujem z vsako vo?njo ker je 20% od 120 v thuleju :cheers:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo sem na hitro spisal in poslal Nemcem :hudicek: zato ker omenjam nem?ko konkurenco in ker je HQ ravno v Nem?iji za EU

 

Dear Sir or Madam

 

I am contacting you, because I have a question for my favourite automobile manufacturer Mazda. I had been owner of Mazda 6 Mk1, now I've a Mazda 6 Mk2. Because both of this cars was or is fantastic and I love them all, so I was hardly waiting for new model of Mazda 6 with new skyactiv tehnology.

 

But here comes my first big disapointment - there is no 5-door version which is the best compromise from both, sedan and combi worlds, and now 5-door version is gone. I don't understand why, because 5-door version always has a look of sedan (which I prefer better and is more beautifull) and practicality of combi.

 

I understand that Mazda tries to close up with premium german marks with this new Mazda 6 model (especially with sedan version) but premium carmakers more and more discovering 5-door versions practicality and looks. Audi has two models, A5 and A7, BMW, 5GT and new 3GT. They find out, that this is version where they will steal customers from other carmakers and keep theirs with more different version of same model to choose.

 

Mazda have a long history of 5-door versions of that class from second generation of 626 (1983) until second generation of Mazda 6 (ended 2012). Almost 30 years of producing 5-door models of Mazda major model and now comes the decision that this version is not anymore necessary or how can we explain to ourself, why discontinuing production of that kind version.

 

I'll be very glad if you explain me about that confusion and will be more glad if there is maybe a plan for new 5-door or coupe GT version of my favourite car model.

 

Yours sincerely

 

Bostjan Bratina

33112_1.png

Napisano

Boss, povsem logi?no je, da je poraba goriva pri karavanih vi?ja. Karavane vozijo ?portniki, ve?inoma jih potrebujejo za prevoz ?portne opreme. In ker so to po naravi bolj dinami?ni ljudje, je poraba vi?ja kot pri ljimuzinah ki jih vozijo starej?i umirjeni gospodje. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Boss, povsem logi?no je, da je poraba goriva pri karavanih vi?ja. Karavane vozijo ?portniki, ve?inoma jih potrebujejo za prevoz ?portne opreme. In ker so to po naravi bolj dinami?ni ljudje, je poraba vi?ja kot pri ljimuzinah ki jih vozijo starej?i umirjeni gospodje. :P

 

:notworth::bravo:

33112_1.png

Napisano

:notworth::bravo:

 

Moja letos konstantno na 7l....pa se mal je ....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.