Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

NOx-i so mono du?ikovi oksidi in dioksidi - se pravi NO in NO2 -izpuste teh na?eloma zmanj?uje katalizator

 

DPF pa je namenjen lovljenju trdih delcev nastalih na osnovi ogljika zaradi nepopolnega izgorevanja.

 

Verjetno so pri tem mislili, da novi Skyactiv motorji ne rabijo katalizatorja, rabijo pa ?e vedno DPF.

 

?e pa se ne motim je v starih mazdinih motorjih katalizator zdru?en z DPF tako, da lahko marsikdo to me?a in misli, da potem tudi DPF-ja ne rabijo.

 

Ta nova III ga nima. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

DPF. sem jo pa v?eraj prvi? videl v ?ivo in je avto zelo cool, samo predolg za moje pojme ( limuzina).

 

?e bi to napisala kak ?enska bi se ?lovk vpra?al, je ok ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:hohoho::hohoho:

Avto je predog oziroma mazda je predolga..bolj?? :cheers:

 

A je kdo kaj probal obra?alni krog ali bo?no parkiranje?

Al jih samo terate :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DPF.

 

 

Pa dobr no, od kod ste vsi navalili, da nima DPF-ja. Seveda ga ima saj edino DPF omogo?a zmanj?anja izpustov nanodelcev v ozra?je kar je tudi eden od pogojev za izpolnjevanje EURO6 norm.

 

Novi DPF je naslednja generacija DPF filtrov in naj bi bil ?e zmogljivej?i a postopek ?i??enja ostaja podoben kot do zdaj tako, da ?e vedno taka izbira motorja ni priporo?ljiva za tiste, ki imajo avto bolj kot ne za okras in ga vozijo samo na kratkih razdaljah.

 

 

Ne da se mi iskat po netu sheme Skyactiv motorjev zato mogo?e samo ta link http://www.penneymazda.com/en/info/news/in...133936&pg=2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Predv?erja?njim sem jo kon?no sprobal tudi sam - diesel 150KM karavan z vso opremo. Kaj naj re?em... mogo?e z enim stavkom - ho?e bit Audi. Tudi motor je nekako tako ugla?en bolj na presti? kot na ?portnost. Sej konjev je dovolj sam so v kombinaciji z menjalnikom in sklopko narejeni na udobnost in nekako nima? ob?utka, da jih je res toliko. Primerjam namre? z mojo pa si upam trdit, da je moja bolj ?iva al je pa samo filing tak oz. ji da powerbox to?no tisti "edge", ki ga nova M6 s tem motorjem nima.

 

Ampak dale? od tega, da je motor slab ... glih nasprotno je zelo dobr in vo?nja je u?itek.

 

Oprema in udobje:

- rikverc kamera ... cool sam je treba zelo pazit in se navadit, ker je zelo ?irokokotna in te hitro zavede kolk dale? je ?e do ovire. Se pa na umazani AC zelo svinja tako, da je bila hitro neuporabna.

- RVM deluje tako kot se spodobi a vseeno je tole precej nevarno ker te poleni in verjetno se za?ne masrikdo zana?at samo na to.

- line assist ... hmmm priklopil, test, brnenje iz zvo?nikov, ok, izklopil ... mogo?e dobro ?e si res na dolgi vo?nji in je nevarnost kinkanja, samo tak nima? kej delat na cesti.

- osrednji zaslon?ek na dotik... hja videl ?e bolj?e predvsem pa hitrej?e. Je kar preve? zamika tako, da je bolj uporabljati osrednji gumb.

- navigacija ... haha to pa je komedija in pol, ki je spro??ala salve smeha. Namre? navigacija za smer izgovarja imena krajev po angle?ko. Tko je bila Lukovica - Ljukovika, Ljubljana - D?ud?ana, Beljak/Villach pa je bil Beld?ak/Vajla?. Skratka neuporabno sam nisem imel ?asa, da bi preveril a se da to izklopit.

- iEloop deluje oziroma vsaj ka?e, da deluje in ?e je res tako, verjetno nek prihranek je.

- keyless deluje kot se ?ike - se pravi nobene telovadbe s klju?om ve?. Avto tudi sam ugotovi kolk mora ogrevat sve?ke predno zalaufa.

- iStop... to mi ni bilo nikoli v?e? tako mi tudi tukaj ni. Motor sicer lepo ugasne samo ko mu zmanjka energije za naprave se spet priklopi tudi ?e stoji? in rahlo mote?e zatrese... verjetno se tudi tega navadi? sam vseeno to ni to.

 

Notranjost:

- prostora dovolj samo vozni?ki prostor daje malo bolj ob?utek utesnjenosti kar bo nekaterim v?e? druge bo pa motilo.

- belo/be? usnje ne daje ob?utka modernosti in sve?osti saj ?e takoj izgleda, da je rabljeno ?eprav je avto nov. Po moje bo ?rno usnje bol?a izbira.

- kje je ?tevec za temperaturo vode ali olja... jaz ga nisem na?el pa mislim, da pri treh ?tevcih in celim kupom podatkov na treh ekran?kih je to ?e najmanj?i problem imet notri.

 

 

BottomLine- bi imel? Bi takoj, ampak kakor koli ?e je to samo evolucija in nobene revolucije tako da razlika do prej?nje generacije ni tako velika, da bi ?el prera?unavat a si jo lahko privo??im.

 

 

Aja, pa ?e to - poraba... hmmm, sem jo vozil zelo lepo z enakim tempom kot vozim mojo pa ve?ino po AC in nisem pri?el pod 6 litrov - verjetno z limuzino bi ?lo. ?eprav so na vzporednem testu v AutoBildu v konkurenci Mondeota, Insignije, Lagune, Avensisa in i40 s ?estko naredili rezultat, ki je bil pol litra bolj?i od najbli?jega zasledovalca in tudi MAzda 6 je premo?no zmagala med na?tetimi konkurenti. Tko da, ?as bo pokazal ali so res taki prihranki pri porabi kot jih obljubljajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ugotovil zakaj ima tako visoko dno prtlja?nega prostora. Zadnji izpu?ni lonec je pre?no v skrajni zadnji to?ki vozila, zato mora bit ?im vi?je in potem zmanjka prostora za rezervno kolo pa nakladalni rob je posledi?no tudi precej visok. Je pa zgleda da recesija tudi prizadela opremljenost prtlja?nika, odpihnila je zgornje ?tiri rinke za pritrjevanje tovora, zgleda da so res kopiral avdija.

 

Utesnjenost v kabini naj bi o?itno po mnenju nekaterih dajala ?portni pridih. Mene ni pretirano velik skupaj, pa mi to vseeno ne ustreza. Ne ustrezajo mi niti zelo majhni merilniki, ?eprav nimam te?av z vidom. Ok, marsikaj je stvar osebne preference.

 

Ali ga bom kupil ali ne, bom pa ?e razmislil, ene dve leti ?e komot "guslam" sedanje gare. Bom pa enkrat za ?tos vseen vzel s seboj meter da ugotovim, kam som skrili tistih dodatnih par litrov prtlja?nega prostora za kolikor naj bi bil prtlja?nik ve?ji, ?eprav se meni zdi manj?i od tastare stare ?estke.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... Je pa zgleda da recesija tudi prizadela opremljenost prtlja?nika, odpihnila je zgornje ?tiri rinke za pritrjevanje tovora,...

 

Ce mislis tisto kljukico, ki sluzi obesanju recimo kaksne vrecke... To ima tudi nova sestica... sicer drugacno... da se ven zlozi. Mi je v oci padlo, ker pise, da lahko obesis gor max. 3 kg se mi zdi :) ...

 

Objavljena slika

 

Pri meni pride jeseni oz. proti koncu leta cas za menjavo, pa se ne morem odlociti, ali bi novo sestico, ali CX-5, ki je bil prvotno v planu ... :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce mislis tisto kljukico, ki sluzi obesanju recimo kaksne vrecke... To ima tudi nova sestica... sicer drugacno... da se ven zlozi. Mi je v oci padlo, ker pise, da lahko obesis gor max. 3 kg se mi zdi :)

Sem opazil tisto kljukico - glih prav?nja da gor obesi? vre?ko iz lekarne.

 

V moji stari stari 6ki so zgoraj 4 rinke za pritrjevanje tovora, ki mi precejkrat pridejo prav. Teh nova 6ka ne premore.

 

Pri meni pride jeseni oz. proti koncu leta cas za menjavo, pa se ne morem odlociti, ali bi novo sestico, ali CX-5, ki je bil prvotno v planu ... :) ...

 

Mal sem ?tudiral kaj bi se mi mogo?e neko? spla?al kupit - primerjal sem ceno CX5 in ?estice, oboje oprema attraction. CX5 (AWD) je v tej opremljenosti 30 890? (28.890? brez AWD), medtem, ko je ?estka 27 290?. Tako da ?e res nima? nekih terenskih zahtev, potem nedvomno ?estka.

 

lp

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, pa sem tudi jaz preizkusil novo ?estico in sicer limuzino cd150 attraction. Kaj naj re?em, zelo pozitivno vse skupaj.

 

Najprej motor. Zelo tih, pohvalno! 150 konjski ?isto dovolj zmogljiv, dovolj pro?en, start stop vseeno mal zatrese ampak dobro.

 

Kar me je pa precej zmotilo je pa zvo?na izolacija podvozja. ?el sem ravno z ?eninim bmw-jem k mo?niku in sploh nisem opazil, da so po cesti posuli kamenje. To sem potem z mazdo opazil, zgleda niso na tem naredili ni?. Ne vem a na japonskem ne poznajo kamenja :-)

 

Res, prav neugledno ropota kamenje po blatnikih.

 

Prtlja?nik se mi zdi manj?i, precej manj?i. Sem sel namenoma gledat, koliko litrov ima trenutna mazda in glej ga zlomka. 505l trenutna, 522l pa nova ?estka??? Tole mi ni ?isto jasno.

 

Splo?en vtis je zelo dober. Sede?i super, ravno prav objamejo telo, da te ne premetava sem in tja. ?e bi kupil.? Ma bi :-) "?e premi?ljujem" :-)

 

Skratka, pripomb na?eloma ni, razen to, da bi lahko malce zadu?ili ?e zvoke s podvozja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Kar me je pa precej zmotilo je pa zvo?na izolacija podvozja. ?el sem ravno z ?eninim bmw-jem k mo?niku in sploh nisem opazil, da so po cesti posuli kamenje. To sem potem z mazdo opazil, zgleda niso na tem naredili ni?. Ne vem a na japonskem ne poznajo kamenja :-)

 

Res, prav neugledno ropota kamenje po blatnikih.

 

Skratka, pripomb na?eloma ni, razen to, da bi lahko malce zadu?ili ?e zvoke s podvozja.

 

 

?io!

 

Tudi mene je to presenetilo pri CX-5. Kamen?ke je kar sli?ati.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z ziaki se ve? ali manj vsem sli?i kako se ?odr zaletava v pleh in plastiko tle ni tople vode. Je pa ziher razlika v debelini in kvaliteti zvo?ne izolacije.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Kar me je pa precej zmotilo je pa zvo?na izolacija podvozja. ?el sem ravno z ?eninim bmw-jem k mo?niku in sploh nisem opazil, da so po cesti posuli kamenje. To sem potem z mazdo opazil, zgleda niso na tem naredili ni?. Ne vem a na japonskem ne poznajo kamenja :-)

 

 

 

Mogo?e bo? presene?en, ampak na Japonskem so ceste kot na kro?niku, saj poznate vsi tisti "rek", kar Japonec re?e na na?e ceste - sama jama, guma fu?. :) Oni gledajo na to malo druga?e, kot na?i vodje v SLO, kjer prevladuje pohlep.

BMW ima izolacijo druga?e re?eno - na videz odve?na plastika, obe?ena na avtomobil,..., ki se ti zelo hitro odkupi, sploh v zimski situaciji ali na brezpotju. :)

 

Po va?ih pisanjih sode?, je pleh spet tipi?en japonski pleh, ki bo v najkraj?em mo?nem ?asu za?el rjavet... Nevem zakaj, ampak zaradi tega sem zelo razo?aran nad mazdami! Druga?e mi je to noro dober avtomobil, sploh ko stoji? poleg njega. ?e bi zdaj kupoval, ne vem, ali bi vzel karavana ali limuzino - glede prakti?nosti definitivno karavana, druga?e pa nevem, ker se mi en dopade bolj kot drugi.. :)

 

LP, M

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po va?ih pisanjih sode?, je pleh spet tipi?en japonski pleh, ki bo v najkraj?em mo?nem ?asu za?el rjavet... Nevem zakaj, ampak zaradi tega sem zelo razo?aran nad mazdami!LP, M

 

Se navadi? :D

Druga?e je pa res lepa, vsak dan lep?a mi je...ne vem ?e bi jo imel sploh za vozit, samo salon bi ji naredil in gledal :)

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ez vikend imel na testu novo ?estko. :bravo:

 

Zdaj bom pa ?e te?je zdr?al teh nekaj mesecev, da pride moja izbranka.....

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O, pozdravljen po dolgem ?asu.A si jo ?e naro?il?

 

Lep pozdrav tudi tebi na morje (po res dolgem ?asu)...

 

Ja, sem jo ?e naro?il, julija pa ?ele pride...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.