Skoči na vsebino

Mazda6 2013


g.Wankel

Priporočeno sporočilo

tale superb ima nekaj, kar noben nima (pa mi ni jasno zakaj)

 

izgleda kot limuzina, ampak gepek se odpre na dva dela (samo pokrov, ali pa ce dlje drzis tipko se odpre tudi zanjda sipa, pa je tudi boss happy)

 

sam nazalot volan je brez feelinga, drugace pa kr boljsi od mazde 6 v vseh pogledih

 

pa ne vem zakaj ni 3 kraki volan ?e v osnovi, samo po naro?ilu. ta je fakin ugly.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

dobr kako zgleda volan ni tok pomembno (je pa res da oz prve mazde6 je bil ful carsko, pri mazdi 6 II pa je ze beden in neergonomicen), sam feeling na njem je pomemben, to ma mazda dobr zrihtan...pa kak ford...vw z izjemo audija pa ne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobr kako zgleda volan ni tok pomembno (je pa res da oz prve mazde6 je bil ful carsko, pri mazdi 6 II pa je ze beden in neergonomicen), sam feeling na njem je pomemben, to ma mazda dobr zrihtan...pa kak ford...vw z izjemo audija pa ne

 

vem kaj misli?, ampak ko je pripriteta plac, feeling ni ve? bistvo :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tale superb ima nekaj, kar noben nima (pa mi ni jasno zakaj)

 

izgleda kot limuzina, ampak gepek se odpre na dva dela (samo pokrov, ali pa ce dlje drzis tipko se odpre tudi zanjda sipa, pa je tudi boss happy)

 

Superba vedno dajem kot primer, kako se lahko re?i v enem ?usu tako limuzinsko obliko kot uporabnost petih vrat. ?al pa kljub FL-ju, ki je bolj posre?en kot prej vseeno Superb ostaja precej neeleganten. Kot, da ?kodi ne dovolijo, da bi naredila kak oblikovalski prese?ek. ?e znata KIA in Hyundai zakaj ne bi znali ?ehi... al se pa VW boji, da bo naenkrat ?koda lep?a kot ljudski avto.

 

Ampak vseeno, ko bo treba avto menjat in ?e bo slu?ajno spet kaka nehumano ugodna akcija, kot nazadnje, ko so res lepo opremljenega Superba dajali za 22k? ... hmmm ne vem :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

caki, superb ti ni lep, kia in hyundai pa ja?

 

Primerjaj Superba, Optimo in i40... ne vem sam men je ?koda en ?iv dolg?as narejen bolj po tistem strumnem Nem?kem ein, zwei, drei sistemu brez ?ustev in ob?utka za ?ivost. Vse skup neka hladna prera?unljivost.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss, se precej strinjam, men so ?kodojci eni najgr?ih proizvajalcev, oba na?teta Korejca (Optma & I40)pa sta mi svetovna. :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tale superb ima nekaj, kar noben nima (pa mi ni jasno zakaj)

 

izgleda kot limuzina, ampak gepek se odpre na dva dela (samo pokrov, ali pa ce dlje drzis tipko se odpre tudi zanjda sipa, pa je tudi boss happy)

 

sam nazalot volan je brez feelinga, drugace pa kr boljsi od mazde 6 v vseh pogledih

 

Bmw 3,5 GT imata vrata-sipa sistem zadaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja pa ne limuzine

 

sej je napisal 3 in 5GT.. to sta le 5-vratna tako kot A5 in A7 pri olimpijcih. Jebemu ?e Porsche ve, da je treba imet veliko luknjo - Panamera. :harhar:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobr, zakaj se morajo napisat klobase za vsako stvar

limuzina ima 4 vrata in superb je edini, ki ima narejeno tako, da se poleg prtljaznih vrat, odpira tudi zadnje steklo...gademit, kaj ni razumljivo :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dobr, zakaj se morajo napisat klobase za vsako stvar

limuzina ima 4 vrata in superb je edini, ki ima narejeno tako, da se poleg prtljaznih vrat, odpira tudi zadnje steklo...gademit, kaj ni razumljivo :P

 

Seveda ni razumljivo, ker ni ni ?ist tko... tudi 5GT ima isti sistem dvojnega odpiranja prtlja?nika tako kot Superb.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda ni razumljivo, ker ni ni ?ist tko... tudi 5GT ima isti sistem dvojnega odpiranja prtlja?nika tako kot Superb.

 

Samo 5GT ni limuzina... Se mi zdi, da Labi ravno to povdarja... Da je edina limuzina, ki ima tak nacin odpiranja... :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex, verjetno so jih malo zadr?al s prodajo, ravno zaradi tega E-loopa. :D

 

Je pa zanimivo, ko poudarjate bistvo 5-vratne makine, no pri meni se je zaradi LPG bojlerja (name??enega direkt za zadnjo klop) povsem izgubila ta funkcionalnost 5-vratne izvedbe, tako da bi zlahka kupil 4-vratnega v nadaljevanju. Ob nakupu pralnega stroja bom pa prisiljen kerga fehtat ali pa pla?ati dostav, v kolikor ne bo brezpla?na. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Zadnji? sprobal osnovni model M6 III - bencinsko 2.0i Challenge (145 KM).

 

Zdi se mi, da ji spodaj mal manjka, vendar bi se dalo tudi s takim motorjem pre?iveti. Ker vozim na izi, je bila povpre?na poraba po ra?unalniku cirka 6,5 l/100 km. Vendar se je na za?etku, ko sem ?el takoj na odprto cesto in avtocesto, pri neki normalni vo?nji, ki ni presegala 140/150 km/h in je velikokrat bila okoli 130 km/h, poraba dvigovala nad 7, tja do 7,7 l/100 km.

 

No, zdaj ?akam ?e na dizla, itak se bom zaljubil ... :-/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.