Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja na nekatere avte se pa? malo ?aka. Na Qashqai je tudi bila nekaj let ?akalna doba po par mesecev.

 

Saj bo pri?el in potem bo zadovoljstvo toliko ve?je

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • Odgovori 683
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ja... je s kondenzatorjem...

Ampak vseen bi lahko kej ve? vedeli, kdaj pribli?no bo. Problem je tud v tem, ker sem trenutni avto hitro prodal in sedaj sem brez... so pa ?asi dopustov itd... Organizacija transportov me zarad tega mal zeza...

No, par mesecev ?lovek ?e razume... 2-3 se mi zdi normalno... 5+ je pa huda...

Napisano

Ja... je s kondenzatorjem...

Ampak vseen bi lahko kej ve? vedeli, kdaj pribli?no bo. Problem je tud v tem, ker sem trenutni avto hitro prodal in sedaj sem brez... so pa ?asi dopustov itd... Organizacija transportov me zarad tega mal zeza...

No, par mesecev ?lovek ?e razume... 2-3 se mi zdi normalno... 5+ je pa huda...

 

mislim, da ima? pravico nadomestnega - ?e sem prav videl ga je uporabnik Jest dobil.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

He, he, sem tudi jaz v pri?akovanju (julijski rok), ampak jaz vsaj stare ?e nisem prodal.

 

Tisto foro s kondenzatorjem so ?e zdavnaj po?timali in ni ve? zastojev zaradi tega.

Druga?e je pa julijska po?iljka Mazd za Evropo prispela v Antwerpen v petek 12.07. in je do zadnjega petka (19.07.) ?e vedno bila tam v pristani??u.

Kaj ?akajo tam ne vem, rabijo pa potem ?e cca. 10 dni, da jo prepeljejo k nam (Nem?ija>Avstrija>Slovenija)... Torej v za?etku avgusta.

 

?e tole, povpra?evanje po novi ?estki je nenormalno veliko in zato zelo te?ko dobavljajo zadostne koli?ine. V Ameriki tega modela ve? ne proizvajajo, kot so Mk II in gre tudi za tisti trg vse z japonske...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Druga?e je pa julijska po?iljka Mazd za Evropo prispela v Antwerpen v petek 12.07. in je do zadnjega petka (19.07.) ?e vedno bila tam v pristani??u.

Kaj ?akajo tam ne vem, rabijo pa potem ?e cca. 10 dni, da jo prepeljejo k nam (Nem?ija>Avstrija>Slovenija)... Torej v za?etku avgusta.

 

Zadnja po?iljka je pri?la 18.07. v Antwerpen z ladjo Ruby Ace.

naslednja 30.7.2013 pride Wisdom Ace

 

Ponavadi traja, da pride avto iz pristani??a k nam do 14dni. V tem ?asu se vgradi v avto navigacijski modul v kolikor je naro?ena navigacija in ?e kak?na malenkost, ki je namenjena samo EU trgu..

 

Kar se dobave oz. transporta vozil ti?e iz pristani??a v SLo pa je po nepreverjenih informacijah poteka sama dostava vozil v SLO preko Celovca. Iz Antwerpna v Celovec z vlakom in potem na kamijone, prej so se pa avti vozili direkt iz pristani??a - v mojem primeru je bil direkten transport.

Napisano

Madona... iz ?esa pa so tele Mazde? Unobtaniuma? :blink: Jaz mojo ?e kar ?akam in prodajalec NE VE, kdaj bo avto pri?el do njega. Naro?ena je bila v drugi polovici februarja... ?e takrat je bilo re?eno konec junija/za?etek julija... avta ?e nikjer.

Ko sem nazadnje kupoval nov avto druge znamke, so mi povedali kateri teden bo avto narejen in nato na podlagi tega, kateri teden bo pri?el do prodajalca... ne razumem, zakaj tile natan?ni japon?ki tega ne morejo napravit. In drugo... ?akalni rok za avto?! Pol leta? Sem malo preveril pri drugih znamkah... 4 mesece je bil max...

 

Lp Uro?

 

?e vedno kadarkoli do sedaj ko je pri?el nov model ven, so se ?estice ?akale 6mesecev. Od tod tudi njeno ime. :hohoho:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

mislim, da ima? pravico nadomestnega - ?e sem prav videl ga je uporabnik Jest dobil.

 

 

Glede pravice do nadomestnega vozila nevem, kako je... Jaz imam malo V.I.P. :P ....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e vedno kadarkoli do sedaj ko je pri?el nov model ven, so se ?estice ?akale 6mesecev. Od tod tudi njeno ime. :hohoho:

 

Pol sem mi pa lastniki RX8 precej smilijo. :D:D:D

Napisano

@UTT, jaz bi si na tvojem mestu poizku?al izposlovat kak?no dodatno ugodnost zaradi dalj?ega ?akanja od predvidenega, npr. kak?no dodaten "bonbon?ek" pri opremit, itd. Govorim teoreti?no in ne iz izku?enj, da ne bo pomote. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, kr naj ti dajo zdej tepihe, prtlja?nik, pa trugo za na streho...tko kot je Zmaj rekel, probaj se izpogajat..... :)

 

 

Napisano

Malo se pozanimaj na zvezi potro?nikov ali kak?ni podobni organizaciji, ker sem nekje zasledil, da so ti v takih primerih dol?ni povrniti obresti, v kolikor si imel definiran dobavni rok in si avto ?e pla?al.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

MAZDA RETURNS DIESEL POWER TO THE BRICKYARD

-- First Diesel to Compete at Indy since 1952 Cummins Indycar --

 

July 25, 2013 (INDIANAPOLIS, Indiana) When the Mazda6 SKYACTIV-D Clean Diesel racecar hits the track at the Indianapolis Motor Speedway this week, it will be the first time in six decades that a diesel has competed at the most famous track in the world. Historians will note that the last time a diesel competed at the speedway was in the 1952 Indianapolis 500, when the Cummins Diesel Special surprised the establishment with technology unknown to most racers at the time. While there are no direct links between these two companies or their products, they share common goals in testing production technology in the harshest of environments.

 

While most people correctly associate racing with fast cars, it is far more complex than just raw speed. The best race cars have been optimized for efficiency in every conceivable area. Decreasing weight, friction, and aero drag are also key elements to performance. Less obvious to non-race fans is the fact that better fuel economy can mean the difference between winning and losing as fewer pit stops can often determine the winner in endurance races. Blend all of these ingredients together and you have the Mazda SKYACTIV recipe for racing.

 

Applying the same SKYACTIV methodology to both race cars and production cars, Mazda seeks the same ultimate goal ? a satisfied customer. Racer customers want just one thing ? a winning race car. Regular customers are far more demanding, wanting everything from superb driving dynamics, to great fuel mileage, and it must be wrapped in a good looking package at an affordable price.

 

The all-new SKYACTIV-D Clean Diesel engine in the all-new Mazda6 is a true production based engine. The engine is 51% stock by parts count, and 63% stock by weight. Mazda chose this path as it is the most honest way to demonstrate the quality, durability, and reliability of Mazda cars.

 

“This year has been one for the record books. In January, our SKYACTIV-D Clean Diesel Mazda6 became the first diesel racecar to ever compete at Daytona. In April, we became the first ever diesel to score a Grand-Am win at Road Atlanta. Now, we are about to bring clean diesel to one of the most famous proving grounds in the world, the Indianapolis Motor Speedway. Being students of motorsports heritage, it wasn’t lost on us that the last diesel to compete at Indy, a Cummins, made a strong impact in the 1950’s, hence our interest in looking at the state of the art from the past with our latest innovation,” noted John Doonan, Motorsports Director, Mazda North American Operations.

 

 

Objavljena slika

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jebesh diesel, pa ce je V48 :P

 

Kaj je Deeyan? :hudicek: A si vidu kako jim je dizel spra?il riti. :hohoho:

33112_1.png

Napisano
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No... kon?no sem tudi jaz do?akal svojo M6...

Prvi ob?utki? Super!

Zaenkrat razen ?e znanega problema z MP3 predvajalnikom nimam nobenih pripomb. Avtomatski menjalnik je zelo hiter in dela brez problema. Motor je zelo tih in lepo vle?e... no, dokler se dobro ne ute?e, ga itak ne bom "pritiskal". Vsi ostali bombon?ki zaenkrat funkcionirajo po pri?akovanjih. No, park senzorji bi lahko bili malce druga?e skalibrirani, namesto da polno piskajo ko si ?e 30 cm od ovire. Druga?e pa... ?isti u?itek!

 

Kak?en bolj podroben opis pa po nekaj porabljenih tankih bencina.

 

LP Uro?

Napisano

welcome to the club :cheers:

 

druga?e se pa spra?ujem, kje so vse nove 6ke, saj nobene ne sre?am.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

welcome to the club :cheers:

 

druga?e se pa spra?ujem, kje so vse nove 6ke, saj nobene ne sre?am.

 

Jaz se vsak dan vozim na relaciji Medvode-Kranj... Okolica Ljubljane, zadnje dni nekajkrat proti dolenjski... Sem in tja proti Kopru.... Jih pa res ni videti se prav veliko....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

welcome to the club :cheers:

 

druga?e se pa spra?ujem, kje so vse nove 6ke, saj nobene ne sre?am.

 

Jaz tudi ne.Pravzaprav sem videl eno v Planici-belo,avstrijsko,karavan, z ful dobrimi feltnami-precej ven so bile in je avto izgledal bolj ?irok zadaj.Jih pa res ni na cesti. :whatever:

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz jih v Mariboru sre?ujem kar pogosto. Ne vem kje se vi vozite.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.