Skoči na vsebino

BP ma?ina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Slivka, ne vem kak?en obvlada? je ta va? Vseved, ampak pred ?asom sem sli?al, da naj bi imel tudi NSU Prinz (upam, da nisem kaj pome?al) Wanklov motor. Je pa res, da je to makina, ki je stara cca. 40 let oz. ne dosti manj. :D

 

EDIT;

 

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Prinz

 

Mah, obvlada?, ja. Kje kaj prebere, malo uporabi domi?ljijo, potem pa ne ve?, a mu je za verjet ali ne. Saj polovica tistega, kar pove, je res. Polovica pa zgolj njegova ideja, kaj naj bi bilo. Ma tokrat pa razlaga, da je on imel tak avto. Ali pa ga je vozil... Ali pa se je vsaj vozil v njem... Kakorkoli, Wankel potemtakem ni izklju?no Mazdina licenca, ki naj bi jo odkupili od g.Wankla?

 

Kako pa je z Ameri?kimi proizvajalci Wanklovih motorjev? ?e nimajo licence...

Napisano

Dr?i, celo od NSUja je bil motor! Fora je, da, ko je Wankel predstavil svoj rotacijski motor je bilo te nekaj bolj?ega in je kar dosti proizvajalcev delalo rotacijski motor. Med drugim neke Ruske znamke izklju?no za policijske avtomobile. Problem sodobnega wankla je pa mislim da v tem, da ima Mazda par patentov, ki so izbolj?ali dizajn (porabo olja, bencina, dalj?o delovno dobo bla bla bla) in se drugim to niti ne spla?a ampak razvijajo klasi?ne motorje.

V letala so motorje vgrajevali zaradi tega ker ponavadi, ko kaj crkne naj ne bi crknilo kot klasi?ni motor ampak postopoma izgublja mo?. Samo ne vem pa, ?e je ?e kaj proizvajalcev, ki to delajo. Sem pa zadnji? na

"It is the first 4-rotor since the 787b to use triple spark plugs per rotor. It is also the first since the 787 to feature telescoping intake manifold. Custom made slide throttle body system. A world first however is the use of a center main bearing and 4-piece eccentric shaft." od tele firme.

 

In kar je ?e bolj zanimivo sem zasledil nekje 700ccm cestni motor z wankel motorjem, 200HP @ 11,000RPM, 135 Nm @ 9,500RPM, 136kg. :notworth:

Objavljena slika

 

Skratka, va?ki vseved o?itno malo ve o tem. Za kaj ve? mu pa lahko omeni?, da si videl tale motor, mogo?e mu odpre? nova obzorja. :D

Napisano

Suzuki Re5 je bil tudi rotary bike pa tudi ?portni avioni

 

wiki:

 

Among the manufacturers signing licensing agreements to develop Wankel engines were Alfa Romeo, American Motors, Citroen, Ford, General Motors, Mercedes-Benz, Nissan, Porsche, Rolls-Royce, Suzuki, and Toyota.[1] In the United States, in 1959 under license from NSU, Curtiss-Wright pioneered improvements in the basic engine design. In Britain, in the 1960s, Rolls Royce Motor Car Division pioneered a two-stage diesel version of the Wankel engine.[6]

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kot je meni znano imajo licenco zakupljeno tudi drugi kot recimo Ford, General Motrors, Mercedes, Toyota, Porsche... celo Rolls Royce, ki je izdelal dizelski wankel?!?!?!

 

Mercedes mislim, da je to poskusil le v prototipu C111, Norton celo v motociklih, Audi naj bi ga dal v A1 e-tron kot podalj?evalec dosega. Uporabljajo pa se teli motorji za lahka letala in cel kup drugih pogonskih zadev in strojev ter generatorjev.

 

Recimo sam sem se prvi? sre?al z wanklom, ko sem slu?boval v biv?i JLA na tri cevnem 20mm topu M55. Za obra?anje uporablja majhen wanklov motor.

 

?e koga zanima je tukaj malce bolj ob?iren opis

http://otpisani.niceboard.com/t758-protiva...top-20-3-mm-m55

 

Protivavionski trocevni top M55A3B1 se od verzije M55A3 razlikuje po tome ?to sa desne strane ima ugrađen motor "Wankel" ?ija se snaga koristi za pokretanje po pravcu i elevaciji. Ni?and?ija topom upravlja uz pomoć palice (d?ojstika).

33112_1.png

Napisano

Slivka, ne vem kak?en obvlada? je ta va? Vseved, ampak pred ?asom sem sli?al, da naj bi imel tudi NSU Prinz (upam, da nisem kaj pome?al) Wanklov motor. Je pa res, da je to makina, ki je stara cca. 40 let oz. ne dosti manj. :D

 

EDIT;

 

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Prinz

 

NSU je bil med prvimi, ki so vgrajevali Wanklov motor... med drugim tudi v NSU RO 80

ker je Felix Wankel leta 1951 pri njih razvijal motor "brez batov"...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Ro_80

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

carsko, sami google specijalisti :P

 

slivka: www.google.com

 

drugace pa ja wankel je cisto obicajno japonsko ime

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

drugace pa ja wankel je cisto obicajno japonsko ime

 

A ni bil ?ved? Ali pa ?vicar? Ali pa ?kot... Meh, nekaj Evropskega, ne Japonskega?

 

Me je zmedlo to, da sem bil prepri?an, da je Mazda odkupila licenco in da edino Mazda lahko dela Wanklove motorje...

Napisano

Ime Felix Wankel se mi ne sli?i ravno tipi?no japonsko. :jezicek::zvizga::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.