Skoči na vsebino

po odstranitvi DPF


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

da vpra?am ?e vas poznavalce.

 

Pred kratkim sem dal odstraniti DPF flter, pa me zanima katero olje priporo?ate za ta motor vnaprej. Do sedaj sem vedno to?il dexelio, zdaj pa me zanima ?e avtu lahko privo??im kaj bolj?ega:)

 

Hvala za mnenja.

 

mazda 6

120 CD, let. 2006

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

da vpra?am ?e vas poznavalce.

 

Pred kratkim sem dal odstraniti DPF flter, pa me zanima katero olje priporo?ate za ta motor vnaprej. Do sedaj sem vedno to?il dexelio, zdaj pa me zanima ?e avtu lahko privo??im kaj bolj?ega:)

 

Hvala za mnenja.

 

mazda 6

120 CD, let. 2006

 

najprej povej pri komu in za kolko si ga odstranil, ter porabo :P Po moje lahko vlije? vsako dobro olje noter za dizle :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najprej povej pri komu in za kolko si ga odstranil, ter porabo :P Po moje lahko vlije? vsako dobro olje noter za dizle :D

 

 

pri Tunerc-u v Novem mestu. Ko?talo me je pa 250 evr?kov. Avto gre ko urca, za porabo moram pa ?e malo kilometrov narediti, da bom lahko ocenil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa ra?unalnik?

Ti je izklopil tudi to, da ti lu?ka ne sveti?

 

Ra?unalnik je "izklopljen" oziroma program je modificiran. Pri zagonu kontrolna lu?ka DPF ?e vedno zasveti, nato pa ugasne tako kot prej. Kot sem ?e napisal, avto se popolnoma druga?e pelje, ni? ve? ni ob?utka kot da je motor zadu?en, rahlega pocukavanja pod nizkimi obrati, avto tudi zeelo lepo vezno pospe?uje, po mojem ob?utku je tudi nekaj konjev o?ivelo :notworth:

 

Cena je za moje pojme ugodna, sploh ?e pomislim koliko evrov sem zmetal stran za prisilne regeneracije na poobla??enem servisu, kjer so mi samo prodajali bu?e, kako naj vozim. Naj napi?em da sem dnevno na cesti 150 km, od tega 140 km na avtocesti, kje se motor vrti od 2500 - 3500 obr. Izjava na poobla??enem servisu ( po treh letih ) " ja to je pa res ?alostna zgodba okoli DPF in Mazd" mislim da pove vse.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, tehnicni je bil lansko leto, letos je bilo samo podaljsanje.

 

Drugace pa na tehnicnem ne pricakujem tezav zaradi plinov.

 

Saj plini niso problem, ampak sajasti delci in temu je namenjen filter, da lovi te delce.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj plini niso problem, ampak sajasti delci in temu je namenjen filter, da lovi te delce.

 

Izpu?ni plini: Kontrola izpu?nih plinov je pomembna, saj vsako vozilo izlo?a dolo?en dele? nekaterih ?kodljivih plinov, kateri nastajajo ali zaradi slabega razmerja med gorivom in zrakom, slabe kvalitete goriva itd. Naj?kodljivej?a sta ogljikov monoksid ter du?ikov monoksid, zato je kontrola le teh vitalnega pomena.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izpu?ni plini: Kontrola izpu?nih plinov je pomembna, saj vsako vozilo izlo?a dolo?en dele? nekaterih ?kodljivih plinov, kateri nastajajo ali zaradi slabega razmerja med gorivom in zrakom, slabe kvalitete goriva itd. Naj?kodljivej?a sta ogljikov monoksid ter du?ikov monoksid, zato je kontrola le teh vitalnega pomena.

 

Ta komunikacija ne funkcionira med vama, vidim! :blink:

 

1. Kaj imajo veze izpu?ni plini z DPF?

2. Ali so sedaj z motorjem in na tehni?nem lahko te?ave zaradi saj (rabi? dimnikarja)?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta komunikacija ne funkcionira med vama, vidim! :blink:

 

1. Kaj imajo veze izpu?ni plini z DPF?

2. Ali so sedaj z motorjem in na tehni?nem lahko te?ave zaradi saj (rabi? dimnikarja)?

 

Zveze nimajo nobene. Kar se ti?e izpu?nih plinov pa mislim da je po odstranitvi DPF- ja, motor bolj "eko", ker motor ni ve? zadu?en, lep?e te?e, izgorevanje je bolj?e.

 

Res pa de da iz auspuha ne letijo ve? ro?ice, ampak se malo pokadi ko pritisne? gas. Dizel pa?.

 

Kar pa ni kriterij kontrole izpuha.

 

ker ?e bi bil...bi bili avtoodpadi dosti bolj polni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kar sem bral, niti v Nem?iji nimajo ?e te kontrole. Sklepam, da ko se bodo oni to izmislili, bomo tudi mi kopirali v roku nekaj let..

 

tam pri novej?ih avtih baje sploh ne merijo ve? plinov ampak preko OBDja preverjajo motorno elektroniko in v kolikor ni napak, ter vizuelno izpu?ni sistem zgleda ok je to tudi vse.

 

Pri nas pa ?e navijajo motorje, v?asih tudi po 10minut.

Tako da ni neke bojazni, da bi na?i za?eli merit ?e kaj dodatno, ?e ?e uporabljajo sistem, ki so ga v Nem?iji ?e skoraj upostili (pline merijo le ?e pri starej?ih vozilih).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom takole napisal....fotrov cinkvecento 1994 je vsako leto hodil cez tehnicnega, tudi letos bi a je (k sreci) razpadel sam na parkplacu. Je mehanik vse zrihtal - brez mazanja vse preko poznanj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom takole napisal....fotrov cinkvecento 1994 je vsako leto hodil cez tehnicnega, tudi letos bi a je (k sreci) razpadel sam na parkplacu. Je mehanik vse zrihtal - brez mazanja vse preko poznanj.

 

Kaj se hvali?... jaz sem uspel tud kapelco po redni poti ?ez spravt ... to je za francoze ?e kr lep uspeh :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj se hvali?... jaz sem uspel tud kapelco po redni poti ?ez spravt ... to je za francoze ?e kr lep uspeh :P

 

to je ravno kontra hvale...govorim o tem, da se pri nas vse da mimovrste :vskalo:

 

pejd spat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je ravno kontra hvale...govorim o tem, da se pri nas vse da mimovrste :vskalo:

 

pejd spat

 

ne, sej jest se hvalim... sem bil tolk ?iv?en kot pred kakim izpitom na faksu. A bo, al ne bo? Pol pa zelena lu? in se kamen odvali od srce... to so posebni u?itki, k takrat k da? pancarje dol po smu?anju. Imeti francoza je en tak posebn gu?t in lastniki teh avtov s(m)o skor k eni kaskaderji. :wub:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne, sej jest se hvalim... sem bil tolk ?iv?en kot pred kakim izpitom na faksu. A bo, al ne bo? Pol pa zelena lu? in se kamen odvali od srce... to so posebni u?itki, k takrat k da? pancarje dol po smu?anju. Imeti francoza je en tak posebn gu?t in lastniki teh avtov s(m)o skor k eni kaskaderji. :wub:

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

TOREJ,

 

Katero olje po odstranitvi DPF ?

 

Jaz bi ti se vedno rekel predpisanega C1. Drugace pa 5w-30

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Jaz bi ti se vedno rekel predpisanega C1. Drugace pa 5w-30

 

Hvala.

 

jaz sem tudi podobnega mnenja, vendar verjetno lahko tistega ki ni predviden za DPF filtre. kljub temu da je motor "navajen na prvega"

 

http://www.olje-direkt.com/450-motorna-olja-mazda-dexelia

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.