Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

22 hours ago, TiEn said:

Ja če je to povezano so meni to že naredili... sprašujem ker meče napako na senzorju tlaka sealnega koletorja... sicer je bil danes pri mehaniku in je spucal kolektor in pravi naj se peljem če bi mogoče še napako vrglo,.. če ne je rekel da naj bi to popravljali na vpoklicu. Bom čene v Koper poklical.

 

Evo napake ki vrže zaradi senzorja

P0471 Exhaust gas pressure sensor Outside specified range
P2262 Exhaust-gas turbocharger Electrical/mechanical fault
 

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

19 hours ago, Bini said:

Super,jaz sem z njimi zelo zadovoljen,poročaj ....👍

 

Eto, been there... Slabe pol urce bli gotovo, loputa bla ok, sam programiral so 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je TiEn napisal:

Turbo luknja je velika ker gre u limp mode in sklopi turbino :D

 

Sm že klical na servis v KOPER bodo al reprogremirali tisti sezor oz zamenjali z novim

Kdaj imaš naročen servis? Javi, da kako rečemo v živo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je TiEn napisal:

Bo bil peljan z asistenco do ker ne milsim brez turbine furat v koper pa to ne gre nikamor XD prej skuham pašto kot pa da pride mazda na 90kmh

Torej zdaj vidiš kako je nam bencinarjem 🤣🤣🤣🤣

  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je TiEn napisal:

Ma je še slabše mislim da je brez turbine pa še vrtljaji omejeni,.. še slabš ko bencinar

No tako lahko zdaj vidiš kako so včasih dizli šli.....🐌🐌🐌 😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
On 3/16/2021 at 1:57 PM, TiEn said:

 

Evo napake ki vrže zaradi senzorja

P0471 Exhaust gas pressure sensor Outside specified range
P2262 Exhaust-gas turbocharger Electrical/mechanical fault
 

Sem že v torek dobil avto nazaj,.. krivec senzor sesalnega kolektroja,.. menjali so mi senzor, cevke pa nosilec senzorja. Vozim dalje.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Tole najbolj paše v to temo, kot je že @Alex napisal pod temo"Mazda CX-30"je vpoklic za nekatere(po VIN številki) "CX30 X186" motor. Preverili bodo morebitno puščanje tekočine pri kondenzatorju na hladilnem sistemu ter naredili programsko posodobitev na krmilnem sistemu!

V kolikor imate redni servis v doglednem času bodo to opravili takat, drugače pa vas obvestijo.... 😉

Preverjeno pri Mazda servisu! 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.