Skoči na vsebino

Dobrodošli na Mazda forum Slovenija!

Prijavi se ali se registriraj za dostop do vseh funkcij foruma. Z registracijo bo omogočeno sodelovanje v debatah, deljenje svojih izkušenj in uporaba zasebnih sporočil z ostalimi uporabniki foruma.

Close
Slika

Težave po regeneraciji DPF


47 odgovorov v tej temi

#1 Odsoten   pob

pob

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9275
  • 489 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Če veste, kje je tabla za konec sveta... no, še mal naprej. =)
  • Model avtomobila: Mazda 6 Sport CD129 TE

Objavljeno: 07 August 2019 - 07:15

Avto po regeneraciji DPF filtra cuka pri nekje 1800 obratih, ko pa pride čez mejo 2000, pa potegne kot mora.

Pa če pohodim gas, se pri teh obratih čuje nek zvok, kot da je prepih nekje v mašini (Možno tudi, da si zvok narobe interpretiram). Izven območja 1800-2000 obratov ne zaznam težav.

Hvala.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

#2 Odsoten   TiEn

TiEn

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 10119
  • 520 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Vipava
  • Model avtomobila: Mazda 6 2014 CD175 Revolution AT

Objavljeno: 07 August 2019 - 09:11

vacuum leak ?



#3 Odsoten   pob

pob

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9275
  • 489 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Če veste, kje je tabla za konec sveta... no, še mal naprej. =)
  • Model avtomobila: Mazda 6 Sport CD129 TE

Objavljeno: 12 August 2019 - 15:53

Danes se mi je začela prižigati in ugašati lučka za olje. Sem naredil meritev in je olje prej prepolno kot prazno (priložena slika).
Me pa bega napis mašini (priložena slika), ker mi ni jasna...

Ampak verjetno to ni razlog za moje težave...e90ae30339712efdd1733f4021391ce8.jpg5d9d04af02026638efce0596f4841bc1.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

#4 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 22723 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 12 August 2019 - 16:06

Če je šlo olje čez X je to vzrok... čimprej zamenjat.



#5 Odsoten   Aless

Aless

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 845 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 12 August 2019 - 16:31

Hmh, na šipki ne zgleda da bi bilo čez X-oznako

#6 Odsoten   pob

pob

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9275
  • 489 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Če veste, kje je tabla za konec sveta... no, še mal naprej. =)
  • Model avtomobila: Mazda 6 Sport CD129 TE

Objavljeno: 12 August 2019 - 16:50

Ni mi jasno kako bi šlo čez X, če je čisto na vrhu. To pomeni, da bi mogu v avto nalit 1x več olja kot je prepisano... Al pa js kej ne štekam tu?

V nedeljo gremo na morje, tk da bi mogu ASAP olje menjat.

Sem pa menjal olje cca. 5k km nazaj, vmes pa sem naredil to regeneracijo.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

#7 Odsoten   Boss

Boss

    Insane Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 133
  • 22723 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Ljubljana
  • Model avtomobila: Mazda 6 II CD GTA
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 12 August 2019 - 16:58

To je ta famozna regeneracija DPF filtra. Če se ne izvede do konca oziroma je motor ugasnjen tekom regeneracije, se je, v trenutku vbrizga goriva v izpušnem ciklu, le to, namesto, da bi zgorelo, pocedilo mimo batnih obročkov direkt v karter.

 

Če se to dostikrat ponavlja, se počasi seveda nivo olja, ki ga zdaj dodatno "oplemenituje" še ta nafta, dviguje. Tako, da res menjaj, čim prej in bo potem spet OK.


  • uporabniku pob je všeč

#8 Odsoten   smile34

smile34

    Kotalko

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 7694
  • 70 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Gorenjska
  • Model avtomobila: Mazda 3
  • Član Mazda Klub-a:

Objavljeno: 12 August 2019 - 18:37

mogoče zabasano sito v karterju?



#9 Odsoten   mazdaman

mazdaman

    miapan

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 24
  • 5031 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Podlehnik, Maribor, Slovenija
  • Model avtomobila: 6, Premacy
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 13 August 2019 - 06:37

Če ti gladina olja raste, daj preveri še sito oljne črpalke, ker zadnja stvar, ki si jo želiš je, da ti na dopustu motor zariba.


  • uporabniku pob je všeč

#10 Odsoten   pob

pob

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9275
  • 489 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Če veste, kje je tabla za konec sveta... no, še mal naprej. =)
  • Model avtomobila: Mazda 6 Sport CD129 TE

Objavljeno: 13 August 2019 - 07:12

Nekdo mi je rekel, da bi bilo mogoče potrebno počistiti egr filter. In pri tem sem se spomnil, da je bil pred regeneracijo dpf-ja tudi on zabit. Mogoče bi blo dobro še to preverit...

Hvala za nasvete glede olja. Dejansko me je začelo skrbet glede tega zdej. Sploh, ker vsak dan naredim 130 km. Bom šel do mehanika tudi glede tega.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

#11 Odsoten   pob

pob

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9275
  • 489 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Če veste, kje je tabla za konec sveta... no, še mal naprej. =)
  • Model avtomobila: Mazda 6 Sport CD129 TE

Objavljeno: 13 August 2019 - 08:21

Sem posnel dogajanje glede lučke:

 

https://photos.app.g...TXLRSYNdU7e8iZ8

 

Verjetno se je olje začelo penit po regeneraciji DPF, tako da danes sledi nova menjava olja. Lesson learned - ne delaj menjave olja tik pred regeneracijo DPF. :D

 

Glede EGR-ja bom pa počakal tole daljšo furo do dalmacije in nazaj in bom videl, če bo potem kaj boljše.



#12 Odsoten   Aless

Aless

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 845 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 13 August 2019 - 09:04

To na tem videu bolj sumim na zabasano oljno sito v karterju!
No lahko bi bil tudi zabasan oljni filter ali pa zanič oljna pumpa, ker pod vjšjimi obrati bi moral biti višji pritisk olja v tem primeru je pa očitno premajhen pritisk in se vklopi lučka za olje.
Ker pa vemo da se na Mazdah rado zabaše sito olja, je skoraj 99% to!
  • uporabniku pob je všeč

#13 Odsoten   pob

pob

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9275
  • 489 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Če veste, kje je tabla za konec sveta... no, še mal naprej. =)
  • Model avtomobila: Mazda 6 Sport CD129 TE

Objavljeno: 13 August 2019 - 09:55

Kakšna investicija je potem tole, da se reši, če je res oljno sito? Ali je pri tem potrebna tudi menjava olja, ko se reši?

 

Hvala.



#14 Odsoten   jures

jures

    divjak by default

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 2637
  • 28427 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Model avtomobila: SEAT Tarraco 4x4 DSG TDI150
  • Član Mazda Klub-a:
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 13 August 2019 - 10:13

Ce delas sam strosek tesnil e mase (2€) in seveda novo olje in filter
Samo spustis olje, snames karter, spucas, nova tesnilna in nazaj.

Zelo lahko delo, le da je fajn ce je acto dvignjen oz mas kanal
Jaz sem sam brez kanala delal, dve dvigalki
  • uporabniku pob je všeč

#15 Odsoten   Mda

Mda

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 10446
  • 27 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Koper
  • Model avtomobila: Mazda 3 2.2 d

Objavljeno: 13 August 2019 - 10:18

Ugotovi vzrok zakaj se je zamašilo sito prvo!

Možni vzroki:

1. Podložke na šobah 

2. Prepogosto neopravljene regeneracije

3. Napaka nekje na Dpf-ju

4. Egr (manj verjetno)

5. Napačno olje

 

Podložke na šobah je dobro menjati nekje na 100.000km, to je bil največkrat problem.

Kot pa so ostali napisali prvo karter dol in pogledati sito, potem ostalo!

Stvar ni tako nedolžna da bi bili razni Egr, vacum leaki ecc kot nekateri stalno omenjajo.

 

Lp Matej


  • gregc88 in pob je všeč

#16 Odsoten   Aless

Aless

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 845 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 13 August 2019 - 10:19

Investicija je 5€ dihtmasa in 15min dela.
Načeloma bi olje lahko ven spustil v čisto posodo, ampak glede nato da si že naredo 5000km z oljem, bi jst dal novo olje, saj ne stane tak dost.
Aja, ker smk že pri tem katero olje si prej vlil noter??
Uporaba neustreznega olja lahko tudi povzroči zabasanje oljnega sita.
  • uporabniku pob je všeč

#17 Odsoten   pob

pob

    Almost Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 9275
  • 489 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Če veste, kje je tabla za konec sveta... no, še mal naprej. =)
  • Model avtomobila: Mazda 6 Sport CD129 TE

Objavljeno: 13 August 2019 - 10:54

Olje je po specifikaciji za ta avto (ne vem na pamet, vendar mehanik daje striktno pravega noter in mu zaupam) in dajem istega odkar sem kupil avto 3 leta nazaj.

 

Dejstvo je, da se je promet iz štajerske do ljubljane povečal spomladi in sem čakal v gužvi tudi po 20 min od lukovice do šentjakoba (prva-druga prestava in čakanje vmes na mestu) in lahko da je bil to razlog, da se mi je dpf zabasal. Moram pa poguglat, kako sploh človek ve, kdaj je avto v avtomatski regeneraciji, da se takrat avta ne ugaša in podobno.

 

Tole z oljno lučko se je začelo po tistem, ko sem opravil manualno regeneracijo (26.6.), po kateri bi se naj menjalo olje, kar sem prebral šele naknadno in tako, da olja nisem menjal. Lučka se mi je tako prižgala ene 3 tedne nazaj (in ene 3 tedne po opravljeni regeneraciji) med vožnjo iz službe domov (ko je bil motor hladen, je samo gorela, ko se je segrel na AC, pa je začela blinkat kot na posnetku) in sem na počivališču v lukovici ustavil in preveril olje, kjer sem se prepričal, da olja ni premalo. Lučka je potem malce utripala tu in tam do doma in to je blo to. Sem mislil, da se je vse uredilo in nato se mi je včeraj znova prižgala...

 

Moj mehanik sicer danes dobi olje in filter, ostalega materiala ne more dobiti v tolk kratkem času in je rekel, da bi se menjalo samo olje in filter in se potem po mojem dopustu vidi, kako in kaj...

 

PS: pri tej utripajoči lučki - kolk nevarno se je vozit s tem? Hvala za nasvet.



#18 Odsoten   Aless

Aless

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 845 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 13 August 2019 - 11:01

Daj obvezno karter dol, pa spucat sito oljne pumpe.
Čiščenje sita je obvezno ker če je zabasano pol z samo menjavo olja ne boš nič naredil. In kmalu ti bo zaribal motor!
Ne se vozit z lučko tlaka olja!

Lučka tlaka olja pomeni da je pritisk olja premajhen in posledično ni zadostnega mazanja, če ni mazanja pa verjetno veš kaj se zgodi.
  • uporabniku pob je všeč

#19 Odsoten   Mda

Mda

    No-Vinko

  • Člani
  • Izpostavljeno
    • ID uporabnika: 10446
  • 27 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Koper
  • Model avtomobila: Mazda 3 2.2 d

Objavljeno: 13 August 2019 - 11:02

Uff...pri tej lučki bi se moral takoj ustaviti....in avtovleka do doma!

Zdaj edino kar lahko narediš da daš dol pokrov karterja in pogledaš oljno sito če ni notri opilkov.

Če gori rdeča lučka pomeni da motor nima olja od senzorja višje.

Lahko upaš da je samo okvarjen senzor pritiska olja (to obvezno preveri!).

Tista krajša ustavljanja ne pomenijo nič pri regeneraciji....važno da jih ne prepogosto prekineš, če prekineš samo enih par ni nič narobe.

Vse to lahko preveriš po trenutni porabi (kar je včasih težko) ali pa, da si kupiš OBD čitalec in namenski program za Android, ios, Win (torque ali forscan npr.)


  • uporabniku pob je všeč

#20 Odsoten   Aless

Aless

    Ricer

  • Člani
  • IzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljenoIzpostavljeno
    • ID uporabnika: 5522
  • 845 Sporočil:
  • Spol:Moški
  • Lokacija:Murska Sobota
  • Model avtomobila: Mazda 6 SportWagon GT & Mazda 3
Garage Poglej garažo

Objavljeno: 13 August 2019 - 11:08

Tako je ustavljanje med regeneracijo nimajo nekega vpliva na olje. Če npr pogostokrat ugašaš motor med regeneracijo pa lahko privede do povečane količine olja v motorju, ko pride olje do X oznake pa ti javi napako in je potrebno zamenjat olje.

Izvajanje regeneracije lahko ugotoviš z obdjem ali la po trenutni porabi, če se recimo pelješ in spustiš gas ti trenutna poraba mora kazat 0L, če dela regeneracijo pa kaže 1,5L
  • uporabniku pob je všeč



Odgovori



  


0 uporabnikov pregleduje to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov