Skoči na vsebino

Sprememba Zakona o pravilih cestnega prometa

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Verjetno so bili sprejeti v paketu s tem da za "lokalce" in audije velja varnostna razdalja 0,5m, da so DPF filtri nepotrebni in da je pri rumeni treba pritisniti plin ;)

Napisano

O?itno sem jaz nekaj zamudil in nisem seznanjen z vsemi spremembami. 

 

V ?asih, ko sem jaz hodil v avto ?olo (pa tudi prej), je veljalo, da kolesarji in mopedisti lahko zavzemajo en meter skrajno desnega roba vozi??a. Zdaj pa opa?am, da to o?itno ne velja ve?, ker se vozijo po sredi ceste, tudi po dva v?tric, in se hudujejo, ?e jim potrobi?. Najbolj zanimivo je pa to, da se z dirkalnimi kolesi brez kakr?nih koli odsevnikov vozijo tudi proti ve?eru in ga komaj opazi?. Sploh nisem vedel za vse te spremembe zakona...

 

res je. ?edalje ve? kolesarjev vozi nav?tric in v?asih na tak?nih nepreglednih mestih, da jih z avtom te?ko prehiti?. res ne razumem, ali ljudje res sami kli?ejo po nesre?i? ?e tako so naj?ibkej?i v prometu, obna?ajo pa se kot da so kralji...

Napisano

Tiste zgodbice o ?ibkej?ih udele?encih, ki nimajo zakonske podlage so pa? ?le v napa?no smer. Danes kolesar ali pe?ec zaradi tega pa? mislita, da imata vedno prednost.

33112_1.png

Napisano

pa vendar si v avtu nekako bolj varen kot kolesar oz. pe?ec.

 

fora je, da ne razumem kolesarjev po ljubljani, ki se resno obna?ajo, da se jim ni? ne more zgodit - da ne re?em, koliko folka se vozi brez rok na belanci... ne vem no, js naprej pomislim na lastno varnosti in raje sam poskrbim za to in prepu??am usode toliko drugim v prometu. kaj ti nuca nekaj ? od zavarovalnice, ko se gre za lastno zdravje?

Napisano

?e bi bilo samo brez rok, bi ?e ?lo.

 

Bolj je kriti?na navada, da se prprele iz stranske ulice na glavno brez ustavljanja, rde?a lu? za kolesarje skoraj ne velja, vo?nja brez lu?i in odsevnikov po Lj je ba ?e pravi nacionalni ?port. Ulice so tolk osvetljene, da kolesar misli, da je viden v bistvu je pa ?e slab?e saj ga dostikrat opazi? ?ele zadnji trenutek.

 

Pa na kolesu ali pe? priporo?am, da tudi, ?e je prednost je vseeno zelo pametno najprej preverit, ?e se jo da uveljavit brez reskiranja - ker ni? ne pomaga napis na nagrobniku "Tukaj po?iva Janez Kolesar - imel je prednost"

33112_1.png

Napisano

Kot motorist grem mimo kolone, med avti kot kolesar, ampak se ustavim pred prehodom in rde?o lu?jo, ne kombiniram kombinacije zelene za avte, zelene za pe?ce, plo?nikov in tudi enosmernih....s slu?alkami na glavi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sli?al sem, da bodo po novem ?ez Trojanske tunele po?iljali globe za prehitre voznike (merjenje povpre?ne hitrosti). ?e dolgo ?asa sem se vozim tam skozi nekje 120 km/h na tempomat in je tole kar slaba novica zame.

 

Me pa zanima, ?e mogo?e kdo ve, koliko je lahko odstopanja povpre?ne hitrosti? Predvidevam, da ne bodo po?iljali kazni za 101 km/h. :D

 

Pa fora je tudi, da v?asih je kak?en izreden dogodek v tunelu oz. izven njega in omejijo hitrost na 60 km/h... Spra?ujem se, kako bodo to prera?unavali potem, ?e je skozi en tunel 60, skozi drugega pa normalnih 100...

 

V glavnem je pa dobro vedet, kako zadeve funkcionirajo, da ne bo kakega ?oka potem. :)

Napisano

Tegale po moje ?e dolgo ne bo. Dars ima dovoljenje za testiranje do konca tega leta, s tem da ne vem, ?e so policisti zainteresirani za tele 3 mesece do konca leta vspostavljat informacijski sistem za sprejem podatkov o kr?iteljih, prenos podatkov in povezavo na obstoje?i sistem po?iljanja kazni.

 

Po novem letu se morajo pa odlo?iti ali je na?in merjenja hitrosti ustrezen in zanesljiv, na katere odseke bi ga namestili, koliko bi to stalo in pa seveda novi javni razpis, ve? ponudnikov, prito?be, ponovitve razpisov in tako dalje naslednjo leto in pol. Tole kar testirajo je trenutno brez javnega razpisa (testna zadeva pa?).

 

Mediji pa ?e 2 leti nabijajo kako bodo za?eli deliti kazni .. :vskalo:

 

PS: Sicer pa so omejitve zato da se jih dr?imo, ne da nam nekdo jemlje denar iz denarnice .. :jezicek:

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

zasledil sem namre? tale ?lanek, ampak ni ni? kaj podrobno napisano:

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/konec-odpustkov-za-prehitre-voznike-na-trojanah.html

 

Podobna medijska branja so bila tudi v letu 2015, pa junija 2016 in sedaj je DARS pridobil celo certifikat zavoda za meroslovje in razmi?ljanje. V kolikor bodo s tem za?eli bo to novica leta, tako da jo bo? sigurno zasledil.

 

By the way, meri se samo v smeri Mb - Lj, za odcepom Trojane do konca tunelov, mogo?e bo pa dr?ava nabrala dovolj za bo?i?ni dodatek za podhranjeno policijo in vojsko. :P

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

Sli?al sem, da bodo po novem ?ez Trojanske tunele po?iljali globe za prehitre voznike (merjenje povpre?ne hitrosti). ?e dolgo ?asa sem se vozim tam skozi nekje 120 km/h na tempomat in je tole kar slaba novica zame.

 

Me pa zanima, ?e mogo?e kdo ve, koliko je lahko odstopanja povpre?ne hitrosti? Predvidevam, da ne bodo po?iljali kazni za 101 km/h. :D

 

Pa fora je tudi, da v?asih je kak?en izreden dogodek v tunelu oz. izven njega in omejijo hitrost na 60 km/h... Spra?ujem se, kako bodo to prera?unavali potem, ?e je skozi en tunel 60, skozi drugega pa normalnih 100...

 

V glavnem je pa dobro vedet, kako zadeve funkcionirajo, da ne bo kakega ?oka potem. :)

 

Zakonsko je tolerance nad 100km/h 5%, kar pomeni, da do 105km/h bo ?e brez kazni.

 

Sistem (?e bo za?ivel) bo nastavljen na 100km/h in tudi, ?e se bo vmes spremenilo na 60km/h to ne bo vplivalo na meritev.

33112_1.png

Napisano

Toleranca je sicer na izmerjeno vrednost z radarja, zato ker ima lahko radar 5% napake (toleranca je sicer razli?na od naprave do naprave). Torej ti pelje? 105, radar pa lahko poka?e v tem primeru 110.25 ;)

 

Je pa res da ti skoraj gotovo tudi ?tevec ka?e za kakih 5 km/h preve?.

Napisano

Tole repen?enje, kako bojo sedaj pa res za?eli, me mal skrbi samo iz tega vidika, da lahko kar naenkrat fa?em 10 polo?nic na dom (za vsak dan eno) in tega no?em. :D Je pa res, da imam na?tudirano, kje bojo merili, pa vendar je te?ko vzdr?evat tistih povpre?nih 100 na AC, sploh ?e ho?e? kak tovornjak prehitet in ho?e? to storit prej kot na relaciji 500 m. :D

Napisano

Tole repen?enje, kako bojo sedaj pa res za?eli, me mal skrbi samo iz tega vidika, da lahko kar naenkrat fa?em 10 polo?nic na dom (za vsak dan eno) in tega no?em. :D Je pa res, da imam na?tudirano, kje bojo merili, pa vendar je te?ko vzdr?evat tistih povpre?nih 100 na AC, sploh ?e ho?e? kak tovornjak prehitet in ho?e? to storit prej kot na relaciji 500 m. :D

Tempomat?

Napisano

LIM?

 

Druga?e pa ja, tempomat. Ampak vedno se zgodi, da mor? peljat ve?... Razen ?e namest, da prehiti? avto na desnem, ki se vozi 100, zmanj?a? na 90 in se da? na vozni pas. Vmes pa se tako naredi gu?va za tvojo ritjo in vsi ?iv?ni. :D :D

Napisano

Ja sej baje bo omejitev in merjenje hitrosti veljala za vse, tko da ne bojo mel drugi bit kej ?iv?ni :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

LIM?

 

Druga?e pa ja, tempomat. Ampak vedno se zgodi, da mor? peljat ve?... Razen ?e namest, da prehiti? avto na desnem, ki se vozi 100, zmanj?a? na 90 in se da? na vozni pas. Vmes pa se tako naredi gu?va za tvojo ritjo in vsi ?iv?ni. :D :D

LIM = limita (omejitev)  ..  omeji? najve?jo hitrost ..

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Napisano

Aha, to pa ?e nisem mel na nobenem avtu in se vidi, da nimam pojma, haha. :D

Napisano

?tevec na vsakom avtomobilu poka?e ve?. Radar ne verjamem da bo imel napako na ve?. Moderni radarji lahko imajo napako ne ve? kot 1%. Ampak, zakon dopu?ta toleranco od 5%. V Srbiji je toleranca 5% na pomi?ne in 3% na nepomi?ne radarje. V praksi je ta toleranca ?e ve?ja.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

A je komu kaj znano, a so kaj spreminjali zakon v zadnjem ?asu?

 

Kolikor vem, je veljalo, da otrok do 150 cm sme spredaj sedeti le, ?e je v ustreznem sede?u. In ?e je obrnjen v kontra smer, mora biti zra?na vre?a mehansko izklopljena.

 

V?eraj pa me ustavi policaj in vztraja, da otroka ne smem voziti spredaj. Sicer se je kon?alo samo z opozorilom (zaenkrat), ampak me pa res zanima, kako je s tem. Tukaj sem v 88. ?lenu v 14. odstavku prebral, da ga lahko - ?e tole prav razumem. In ?e je tole ?e veljavno...

Napisano

Ja na ?alost so, v tem sem jaz diplomiral in pisal tukaj zaradi roadsterjev - ima? posebno temo ravno o tem. Takrat je bil odvoumno in mi tudi policist ni znal povedati ali je ali ni (medtem ko so hrvatje to imeli eksplicitno to?no napisano - otrok do 12 leta se sme voziti samo zadaj - pika.

 

Pri nas pa je sedaj tako:

(14) Med vo?njo v motornem vozilu z vgrajenim zadr?evalnim sistemom mora biti otrok, manj?i od 150 cm, zavarovan z zadr?evalnim sistemom, ki je primeren otrokovi telesni masi. V motornem vozilu, ki ni opremljen z zadr?evalnim sistemom, ni dovoljeno preva?ati otrok, mlaj?ih od treh let, otroci starej?i od treh let in manj?i od 150 cm pa se smejo preva?ati le na sede?ih, ki niso prednji sede?i. Otrok ni dovoljeno preva?ati v nazaj obrnjenem zadr?evalnem sistemu v sede?u za potnike, za??itenem s prednjo zra?no blazino, razen ?e je zra?na blazina deaktivirana mehani?no.

 

Prej je bilo to nekaj stavkov v enem in je bilo dvoumo - celo pri popravku so dodali piko a niso popravili velike za?etnice

Bom probal poiskati temo, tam je ?e kopi pejst starega zakona


Po novem imamo zakon, da mora biti otrok ali 12 let ali min 150cm, da se vozi v avtu brez sebi ustreznega otro?kega sede?a a ne?

14) Med vo?njo v dvoslednem motornem vozilu z vgrajenim zadr?evalnim sistemom mora biti otrok, mlaj?i od 12 let ali manj?i od 150 cm, zavarovan z zadr?evalnim sistemom, ki je primeren otrokovi telesni rasti in telesni masi. V osebnem avtomobilu, v katerem zaradi konstrukcijskih lastnosti avtomobila otroka ni mogo?e zavarovati na tak na?in, sme sedeti tak otrok le na zadnjem sede?u.

 

No naj mi nekdo razlo?i, ker zakon je zopet pisan veledvoumno s strani u?enih magistrov

ali manj?i od 150 cm, zavarovan z zadr?evalnim sistemom, ki je primeren otrokovi telesni rasti in telesni masi.

 

Ali to pomeni, da je sede? OBVEZEN do 150 cm? Ker pi?e zadr?evalni sistem primeren otrokovi telesni rasti in MASI? Namre? zadr?evalni sistem je pas ali kombinacija s stol?kom???

 

Zakaj me mede? Ker o?itno nih?e ni mislil na to, da je otrok pri 150 cm ?e konkretna oseba z kar nekaj kilami, tole je na? primer pri 140 cm (9 let, skoraj 30kg) rasti:

 

Slivka evo tako je bilo poprej - zavrti temo na nov 2014

V osebnem avtomobilu, v katerem zaradi konstrukcijskih lastnosti avtomobila otroka ni mogo?e zavarovati na tak na?in, sme sedeti tak otrok le na zadnjem sede?u.

 

Torej ?e si spredaj imel pogoje kot so da pravilno namesti? sede?, pas itd si ga lahko vozil spredaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Pri nas pa je sedaj tako:

(14) Med vo?njo v motornem vozilu z vgrajenim zadr?evalnim sistemom mora biti otrok, manj?i od 150 cm, zavarovan z zadr?evalnim sistemom, ki je primeren otrokovi telesni masi. V motornem vozilu, ki ni opremljen z zadr?evalnim sistemom, ni dovoljeno preva?ati otrok, mlaj?ih od treh let, otroci starej?i od treh let in manj?i od 150 cm pa se smejo preva?ati le na sede?ih, ki niso prednji sede?i. Otrok ni dovoljeno preva?ati v nazaj obrnjenem zadr?evalnem sistemu v sede?u za potnike, za??itenem s prednjo zra?no blazino, razen ?e je zra?na blazina deaktivirana mehani?no.

 

 

 

Hmmm... po temle, kar sem oznacil z modro... lahko prevazas tudi spredaj ... Ker po pravici povedano se nisem videl otroskih avtosedezev, ki se dajo montirati obnjeni nazaj in so namenjeni otrokom mlajsim od treh let in vecjih od 150 cm :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.