Skoči na vsebino

Te?ko speljevanje C35


Priporočeno sporočilo

Sicer se ne maram vme?avati v sosedovo njivo, ampak a pride? k zdravniku pa mu re?e? kaj te boli in gre? ven pozdravljen? Ne, naredijo preiskave, slikajo in potem jim je jasno kaj je narobe. Prek interneta ne more nih?e ugotovit kaj je s tvojim vozilom, lahko pa odpre?, poslika?, preveri? in glede na nadaljnje informacije ti znamo kaj ve? pomagat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 77
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Sicer se ne maram vme?avati v sosedovo njivo, ampak a pride? k zdravniku pa mu re?e? kaj te boli in gre? ven pozdravljen? Ne, naredijo preiskave, slikajo in potem jim je jasno kaj je narobe. Prek interneta ne more nih?e ugotovit kaj je s tvojim vozilom, lahko pa odpre?, poslika?, preveri? in glede na nadaljnje informacije ti znamo kaj ve? pomagat.

 

Ni? se ne vme?ava?.

Vidim pa, da nih?e ne pozna nobenega, ki bi mi zadevo porihtal.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer se ne maram vme?avati v sosedovo njivo, ampak a pride? k zdravniku pa mu re?e? kaj te boli in gre? ven pozdravljen? Ne, naredijo preiskave, slikajo in potem jim je jasno kaj je narobe. Prek interneta ne more nih?e ugotovit kaj je s tvojim vozilom, lahko pa odpre?, poslika?, preveri? in glede na nadaljnje informacije ti znamo kaj ve? pomagat.

 

tako se to dela ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ste pa res amaterji, da mi ne znate ni? svetovat.

Najla?je je povedati to, kar si povedal.

Kreljo si, ?al.

 

Krepko si prestopil ?rto in se spustil na osebni nivo, ?e eno bilokateremu ?lanu foruma pa te ni ve?.

 

Prvo kot prvo spra?uj o francozu na francoskem forumu, mazde nimajo teh te?av.

 

Drugo sem sam v ve? kot 30 letnem ?raufanju vseh mo?nih kant marsikaj videl in popravil praksi marsikaj, ?e pa? no?e? upo?tevati nasveta vsaj ne ?ali.

 

Tretje ne spra?uj me ?e bom pogledal kaj je narobe in karkoli premaknil, ?e v naprej hvala za zaupanje ampak ne hvala.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Krepko si prestopil ?rto in se spustil na osebni nivo, ?e eno bilokateremu ?lanu foruma pa te ni ve?.

Prvo kot prvo spra?uj o francozu na francoskem forumu, mazde nimajo teh te?av.

Drugo sem sam v ve? kot 30 letnem ?raufanju vseh mo?nih kant marsikaj videl in popravil praksi marsikaj, ?e pa? no?e? upo?tevati nasveta vsaj ne ?ali.

Tretje ne spra?uj me ?e bom pogledal kaj je narobe in karkoli premaknil, ?e v naprej hvala za zaupanje ampak ne hvala.

 

Misli? ali ve??

In zakaj i nebi ti mogel pogledati ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zna? provocirat.......pridru?i se Lojzu!! Skupaj bosta odle?en tandem!

Zamenjaj avto,zadeva re?ena :P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A lahko ?e tebi zna?ko dam?

 

1. Preveri, ?e ima? motor noter!

2. Preveri, ?e ima? med menjalnikom in motorjem sklopko!

3. Preveri, da ni zlomljena ro?ica menjalnika!

4. Preveri, ?e ima? sploh noter menjalnik!

5. Preveri, pod menjalnikom na tleh, da ni kaka proteza ven padla!

6. Preveri, da ni kaka kajla pod kolesi!

7. Preveri v knji?ici vzdr?evanja IQ (kdaj je bil nazadnje testiran)!

 

?e rabi? ?e kak?en nasvet se ponovno javi, vendar ne preden ne preveri? vse zgoraj na?teto.

 

?e je vse zgoraj na?teto v redu, preveri ro?no preden se spelje?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1. Preveri, ?e ima? motor noter!

2. Preveri, ?e ima? med menjalnikom in motorjem sklopko!

3. Preveri, da ni zlomljena ro?ica menjalnika!

4. Preveri, ?e ima? sploh noter menjalnik!

5. Preveri, pod menjalnikom na tleh, da ni kaka proteza ven padla!

6. Preveri, da ni kaka kajla pod kolesi!

7. Preveri v knji?ici vzdr?evanja IQ (kdaj je bil nazadnje testiran)!

 

?e rabi? ?e kak?en nasvet se ponovno javi, vendar ne preden ne preveri? vse zgoraj na?teto.

 

?e je vse zgoraj na?teto v redu, preveri ro?no preden se spelje?.

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse preverjeno, samo ne priznate da ste kreljoti !

 

Zadnje opozorilo, ?e ena taka ali podobna in you'r gone.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A mogo?e kdo ve, ali je mo?no, da je kaj na diferencialu ?

 

jap, velika mo?nost je da je neki na diferencialu neki narobe.

je pa tudi mo?nost, da ti je olje pri?lo med zobnike v menjalniku in ti zaradi tega kombi po?ne te stvari.

s katerega konca si, da ti lahko priporo?im dobrega mehanika? (da nebo? po nepotrebnem se vozil iz kamnika v piran)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne rabi ker bo dovolj da se res zapelje v Banofce!

Je pa res da o?itno samo ?e ro?na dr?i in te nisi preveril :):jezicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jap, velika mo?nost je da je neki na diferencialu neki narobe.

je pa tudi mo?nost, da ti je olje pri?lo med zobnike v menjalniku in ti zaradi tega kombi po?ne te stvari.

s katerega konca si, da ti lahko priporo?im dobrega mehanika? (da nebo? po nepotrebnem se vozil iz kamnika v piran)

 

A to misli?, da bi ?rpalka za olje od menjalnika pu??ala ?

Vseeno na katerem koncu Slovenije je, samo da bi mi po?teno zrihtal.

 

ne rabi ker bo dovolj da se res zapelje v Banofce!

Je pa res da o?itno samo ?e ro?na dr?i in te nisi preveril :):jezicek:

 

Si preve? odmaknjen od civilizacije?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to misli?, da bi ?rpalka za olje od menjalnika pu??ala ?

 

 

Ponavadi je ?rpalka menjalni?kega olja v BU?KI ro?ice menjalnika. Od?ravfaj bu?ko pa o?isti glavni kanal na sredini, mogo?e bo pognala olje skozi menjalnik.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ne, narobe si zastopil. Olje v menjalniku je s tem namenom, da hladi glavno gred in del sklopke. ?e pa pride olje med zobnike menjalnika , se pravi je uni?eno tesnilo, potempa se pojavijo taki simptomi. Kot ljubitelj starodobnikov bi to moral vedeti, saj starej?i modeli delujejo na podoben princip. Ponam enega mehanika, ki je specjalist v tej stroki, ?e te zanima pa me kontaktiri na ps.

Lep dan ?e naprej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ne, narobe si zastopil. Olje v menjalniku je s tem namenom, da hladi glavno gred in del sklopke. ?e pa pride olje med zobnike menjalnika , se pravi je uni?eno tesnilo, potempa se pojavijo taki simptomi. Kot ljubitelj starodobnikov bi to moral vedeti, saj starej?i modeli delujejo na podoben princip. Ponam enega mehanika, ki je specjalist v tej stroki, ?e te zanima pa me kontaktiri na ps.

Lep dan ?e naprej

 

Aja?

Potem mi je po tvoje zalilo vzvratno prestavo,?e te prav razumem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si preve? odmaknjen od civilizacije?

 

ej nisem vedel da si skupaj z mano na slikah! SE PREPOZNA??JAZ TE, ne morem pozabiti kak?en kosmat hudi? si bil :P

 

Objavljena slika

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dovolj heca, zdaj pa ?e ena resna:

 

slu?ajno vem, da ima C35 tako imenovan "bo?ni prenos". Da so bolje izrabili prostor, so motor in menjalnik sti?ali malo vi?je, pa se jim os menjalnika ni ujemala z osjo gum. Zato so na vsaki strani montirali ?e tako imenovan "bo?ni prenos": po en par zobnikov, ki ti vrtilni moment prena?a z diferenciala na kolesa. Sem pa ?e pozabil, od kod dobi olje: iz menjalnika ali ima svoje. Kakorkoli, lahko, da je izrabljen tudi kateri od teh zobnikov. ?e ti na eni strani zobnik ne zagrabi in ker C35 nima zapore diferenciala, ti druga guma lepo miruje. Poleg tega ima C35 neko ?udno re? glede sklopke. Se ne spomnim ve? to?no, kako, a na pedalu ima? hidravli?ni cilinder in nato cev do potisne ko?are, kjer je drugi cilinder. In ko pritisne? pedal, potisne? olje po cevi in na drugi strani "napihne" cilinder in pritisne na potisno ko?aro ter lo?i lamelo od vztrajnika. Dobro, mislim, da sem malo zakompliciral, a bo? ?e razumel. Torej, ta hidravlika uporablja enako olje kot zavorni sistem. Ne vem pa, ?e isto, ali ima svojo posodo. Lahko, da ti tega olja zmanjkuje, pa pod naklonom dobi? noter zrak, ki je stisljiv in zadeva ne dela, kot bi morala. Ko je voz na ravnem, zrak splava gor in zadeva spet deluje. ?morn, vsaj mislim, da je to C35. Kakorkoli, iz podatkov, ki si jih dal, je to te?ko ugotoviti, ker je v transmisiji C35 toliko sestavnih delov, da brez natan?nega pregleda ne bo ni?. Najbolj zoprno pa je, ker se ti napaka pojavlja, pa spet izgine. ?e bi se konstantno ves ?as pojavljala, je la?je dolo?iti. Tako pa lahko prevozi? pol Slovenije, pa ko bi ga radi pregledali, bo vse v redu teklo, enkrat (ko bo najmanj treba) se bo pa spet zataknilo.

 

In ?isto resno bi te nekaj vpra?al: zakaj na Mazdinem forumu spra?uje? o te?avah Citroëna?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dovolj heca, zdaj pa ?e ena resna:

 

slu?ajno vem, da ima C35 tako imenovan "bo?ni prenos". Da so bolje izrabili prostor, so motor in menjalnik sti?ali malo vi?je, pa se jim os menjalnika ni ujemala z osjo gum. Zato so na vsaki strani montirali ?e tako imenovan "bo?ni prenos": po en par zobnikov, ki ti vrtilni moment prena?a z diferenciala na kolesa. Sem pa ?e pozabil, od kod dobi olje: iz menjalnika ali ima svoje. Kakorkoli, lahko, da je izrabljen tudi kateri od teh zobnikov. ?e ti na eni strani zobnik ne zagrabi in ker C35 nima zapore diferenciala, ti druga guma lepo miruje. Poleg tega ima C35 neko ?udno re? glede sklopke. Se ne spomnim ve? to?no, kako, a na pedalu ima? hidravli?ni cilinder in nato cev do potisne ko?are, kjer je drugi cilinder. In ko pritisne? pedal, potisne? olje po cevi in na drugi strani "napihne" cilinder in pritisne na potisno ko?aro ter lo?i lamelo od vztrajnika. Dobro, mislim, da sem malo zakompliciral, a bo? ?e razumel. Torej, ta hidravlika uporablja enako olje kot zavorni sistem. Ne vem pa, ?e isto, ali ima svojo posodo. Lahko, da ti tega olja zmanjkuje, pa pod naklonom dobi? noter zrak, ki je stisljiv in zadeva ne dela, kot bi morala. Ko je voz na ravnem, zrak splava gor in zadeva spet deluje. ?morn, vsaj mislim, da je to C35. Kakorkoli, iz podatkov, ki si jih dal, je to te?ko ugotoviti, ker je v transmisiji C35 toliko sestavnih delov, da brez natan?nega pregleda ne bo ni?. Najbolj zoprno pa je, ker se ti napaka pojavlja, pa spet izgine. ?e bi se konstantno ves ?as pojavljala, je la?je dolo?iti. Tako pa lahko prevozi? pol Slovenije, pa ko bi ga radi pregledali, bo vse v redu teklo, enkrat (ko bo najmanj treba) se bo pa spet zataknilo.

 

In ?isto resno bi te nekaj vpra?al: zakaj na Mazdinem forumu spra?uje? o te?avah Citroëna?

 

mislim, da nisi zadel bistva teme :jezicek:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ej nisem vedel da si skupaj z mano na slikah! SE PREPOZNA??JAZ TE, ne morem pozabiti kak?en kosmat hudi? si bil :P

Aja?Si bil z menoj v vrtcu mogo?e?

Kje pa je tvoja

?

 

Skoraj prav zastopi?. Zalilo ti je vse zobnike, prvi simptom je, da ti vzratna ne dela kot bi mogla, ?e ne bo? ?el kmehaniku pa.ti lahko zariba prva prestava in bo? moral speljevati z drugo, kaseje ti pa bodo ?le ?e drge.

Tko da pamet v roke in k mehaniku janku s foruma :jupiii:

A moram potem gas in sklopko isto?asno pritisniti do konca, ker je omenjena prestava zadu?ena?

 

Dovolj heca, zdaj pa ?e ena resna:

slu?ajno vem, da ima C35 tako imenovan "bo?ni prenos". Da so bolje izrabili prostor, so motor in menjalnik sti?ali malo vi?je, pa se jim os menjalnika ni ujemala z osjo gum. Zato so na vsaki strani montirali ?e tako imenovan "bo?ni prenos": po en par zobnikov, ki ti vrtilni moment prena?a z diferenciala na kolesa. Sem pa ?e pozabil, od kod dobi olje: iz menjalnika ali ima svoje. Kakorkoli, lahko, da je izrabljen tudi kateri od teh zobnikov. ?e ti na eni strani zobnik ne zagrabi in ker C35 nima zapore diferenciala, ti druga guma lepo miruje. Poleg tega ima C35 neko ?udno re? glede sklopke. Se ne spomnim ve? to?no, kako, a na pedalu ima? hidravli?ni cilinder in nato cev do potisne ko?are, kjer je drugi cilinder. In ko pritisne? pedal, potisne? olje po cevi in na drugi strani "napihne" cilinder in pritisne na potisno ko?aro ter lo?i lamelo od vztrajnika. Dobro, mislim, da sem malo zakompliciral, a bo? ?e razumel. Torej, ta hidravlika uporablja enako olje kot zavorni sistem. Ne vem pa, ?e isto, ali ima svojo posodo. Lahko, da ti tega olja zmanjkuje, pa pod naklonom dobi? noter zrak, ki je stisljiv in zadeva ne dela, kot bi morala. Ko je voz na ravnem, zrak splava gor in zadeva spet deluje. ?morn, vsaj mislim, da je to C35. Kakorkoli, iz podatkov, ki si jih dal, je to te?ko ugotoviti, ker je v transmisiji C35 toliko sestavnih delov, da brez natan?nega pregleda ne bo ni?. Najbolj zoprno pa je, ker se ti napaka pojavlja, pa spet izgine. ?e bi se konstantno ves ?as pojavljala, je la?je dolo?iti. Tako pa lahko prevozi? pol Slovenije, pa ko bi ga radi pregledali, bo vse v redu teklo, enkrat (ko bo najmanj treba) se bo pa spet zataknilo.

 

In ?isto resno bi te nekaj vpra?al: zakaj na Mazdinem forumu spra?uje? o te?avah Citroëna?

 

Seveda, zato pa ima toliko tovornega prostora in nosilnost.

Poleg tega pa ima vzmetenje, ki je nekaj posebnega.

Jaz te razumem, kar si napisal.

?al temu kombiju nih?e od najnovej?ih do kolen ne se?e.

Tu spra?ujem zato, ker sem ravno tu in tam ni tako hitrega odziva.

 

mislim, da nisi zadel bistva teme :jezicek:

 

Misli??

Ti sploh ?e videl nisi tega kombija.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.