Skoči na vsebino

MAZDA 6 2008 XENON


matevz11

Priporočeno sporočilo

Mazda ni nemc tako da ob vklopu se ksenonke ne naravnajo oziroma ne grejno gor dol levo desno, tako kot pri nemcih, ker pri njih je ta postopek hiter oziroma dejansko vidis kako se nastavljajo, pri mazdi pa se to dela pocasi. in mores res dobr  opazovat pa da vidis kako se nastelajo. upam da si me razumel. :)

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo?tjan, ma? kak kit na lagerju?

Se da dobit. I fucking  :rulam:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mel sem bavarca in so se ksenonke same postavle vsaki? ko sem ga pri?gal. (?e je avto stal druga?e kot pri zadnjem nastavljanju)

 

 

Na mazdi pa nisem tega ?e zasledil in se verjetno ?telajo samo med vo?no in se ne opazi tako o?itno.

So pa senzorji in zadaj kot tudi spredaj. Na moji je spredaj na desni strani zadaj pa mislim da pravtako. Pogleda? ?e so ?tangice iz senzorja na roko cele.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ugotovil da se lu?i premikajo ampak samo, ?e ugasne? avto z druga?no obte?itvijo kot pri naslednjem v?igu.

Druga?e ostanejo na istem nivoju. Smiselno.

 

V?eraj sem naredil nekaj no?nih km... ksenon ?e kar ne navdu?uje. Ob priliki bom dal izmerit svetilnost. ?e bo pod 50% bom nabavil nove ?arnice, mogo?e je tle razlog. Stekla niso motna, le?e tudi izgledajo OK.

 

?e kak mesec pa se bom navadil in bo vse normalno :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Matevz

Jaz mam isti problem ko ti pa isti  avto , jaz sem dal noter nove zarnice pa isto slabo svetijo , baje da ni sam do zarnice da je bol mozno da je parabola umazana baje da se da zaromet obnovit pa spucat pa je razlika ko dan in noc . Jaz se dans to spravla delat. Ne vem kak je ze elektroniko kr te ksenonke so hudic

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem danes posne

 

Mel sem bavarca in so se ksenonke same postavle vsaki? ko sem ga pri?gal. (?e je avto stal druga?e kot pri zadnjem nastavljanju)

 

 

Na mazdi pa nisem tega ?e zasledil in se verjetno ?telajo samo med vo?no in se ne opazi tako o?itno.

So pa senzorji in zadaj kot tudi spredaj. Na moji je spredaj na desni strani zadaj pa mislim da pravtako. Pogleda? ?e so ?tangice iz senzorja na roko cele.

 

Meni se nastavljajo pri vsakem vzigu ...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 9 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa kako glih Zoe? OK, Leaf je slabši - vsaj to.   Zelo dobra oddaja in model je dokaj realno povedal kaj se da pričakovat. Gleda kar pravi je načeloma do 8 let en večji strošek za pričakovat. Če popravljaš pri njemu je to cca 1500€ potem pa na vsake 2-4 leta še en tak strošek.   To nam pove naslednje. Rabljeni EV-ji preko 10 let nikakor niso za kupovat, ker je kar velika loterija. Sploh, ker za tak tip popravil se išče avte za donacijo. Niso pa povedali kako dobijo dele in baterije za donacijo. Torej kako najdejo recimo rabljen baterijski modul za menjavo, ki mora biti celo v zelo podobnem stanju kot menjan modul?   Tud navajanje, da nič ne vržejo stran je v faktorju "še". Ko ne bodo imeli kam z odsluženimi baterijami in jih bo preveč od povpraševanja po "drugem življenju" bo postal to problem. Velika večina EV-jev je namreč še mlada in le redki so dosegli 10 let in več. Kje bodo končali taki avtomobili je že problem, ko bodo odlagališča polna. Če danes lahko pričakujemo, da ICE avti verjetno v povprečju živijo 15-20let predno gredo dokončno v prešo, bo verjetno povprečje EV-jev nekoč bilo le okoli 10 let, ker potem ne bo več ekonomske računice.    Če poenostavimo 10 let star električar, ki je bil nov 50k€ bo po 10 letih vreden le toliko kolikor bo bil uporabljen za donatorja ali drugače povedano verjetno ne več kot 5k€. Enka ICE, ki je vsaj 10k€ cenejši pri nakupu bo po tem časiu vreden še vedno nekje v okolici 15k€. Torej na EV izgubiš v 10 letih 45k€ samo v vrednosti avta, pri ICE pa 25k€. Kje so torej računice men pod milim bogom res ni jasno.   Ampak se iz te oddaje povleče dober zaključek, da je to ta zadeva, ki jih najbolj skrbi, da avti predolgo živijo in da bo treba prej menjat in omogočat zaslužke kapitalu. Se pravi, dejansko so tele CO2 zgodbice en navaden smoke screen. Torej se bo zgodilo kot se je zgodilo z belo tehniko, HiFi zadevam, TV-ji, pečmi, računalniki, mobiteli, da se prepreči, da bi stvari trajale predolgo.    
    • Kolikor slišim od drugih, so ravno pooblaščeni servisi (ne vsi seveda) največji šalabajzarji.
    • Če bi k Ferku peljal, bi še slabše skozi prišel. Selmar je baje ok. Nisem pa sprobal.   Tudi jaz za to Forda vozim v Brezno. Tudi i20n ne bom peljal na servis tja kot sem ga kupil. 1x so me dovolj vložli. 20km za se obrnit, in ti reče znana težava, ni rešitve. Pa vdari 1h na garancijo. Po telefonu pa se sprenevedal, da mora videt.... bi mi že te reko, da se po uradni poti ne da rešit. Samo da zasluži.   Morem naslednji tedn med dopistom to porihtat.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.