Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

se mi zdi da imam ra?unalnik sam mi starega slikaj celega plus ?ifre da vidim ?e imam pravega

?e prej pa naj avto pregleda elektri?ar da si ne bo? brezveze delal stro?ke pa izgubljal ?ivcev

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

se mi zdi da imam ra?unalnik sam mi starega slikaj celega plus ?ifre da vidim ?e imam pravega

?e prej pa naj avto pregleda elektri?ar da si ne bo? brezveze delal stro?ke pa izgubljal ?ivcev

 

?e boste menjali ra?unalnik, mora? menjat tudi klju?, ker je v ra?unalniku imobilizator in ti avto ne bo v?gal ?e ti bo prebral trasponder iz starega klju?a. Ali pa mora? najt nekoga da ti naredi immo off v centrali. ?tevilke na centrali niso tolko pomembne, ozna?ujejo samo verzijo softwarja. Jaz sem na moji skuril centralo "bedak mora vse testirati, ni?kriv avto", pa sem na odpadu najdu eno z 122 konjske in sem eprom iz moje prepisal v novo in dela vse brez problema. Samo mo?no dvomim da je ?la centrala, ker so denso centrale prakti?no brez napak, poleg tega je pod armaturo na suhem in so vsi konektorji obrnjeni navzdol, tako da tudi ?e bi pri?la voda skozi veterobransko steklo, ne bi pri?la v njo.

www.gistel.si

Napisano

S pumpo v rezervarju je vse OK. Opazil sem, da gumb pumpice pri filtru ko jo pumpam sicer postane bolj trd, ampak ne tako da ga nebi mogel ve? pritisniti in ga lahko pritiskam v nedogled. ?e se prav spomnim, sem ga enkrat ko mi je nafte zmanjkalo pritiskal toliko ?asa, da ga nisem ve? mogel stisniti. Je mogo?e to to? vonja po nafti ni, tako da nobena cevka ne pu??a..

Napisano

mogo?e ti kje na cevki zrak vle?e. To radi mehankarji spregledajo. Ena majhna luknjica ti naredi za par jurjev stro?kov ?eprav stane tista gumijasta cev samo par evrov.So meli par tednov nazaj po tv (VOX-Autodoktoren) en primer, ko toyota ni hotela v?gati. Pa so mehankarji ?e vse sorte zamenjali u?inka pa nobenega.

Napisano

mogo?e ti kje na cevki zrak vle?e. To radi mehankarji spregledajo. Ena majhna luknjica ti naredi za par jurjev stro?kov ?eprav stane tista gumijasta cev samo par evrov.So meli par tednov nazaj po tv (VOX-Autodoktoren) en primer, ko toyota ni hotela v?gati. Pa so mehankarji ?e vse sorte zamenjali u?inka pa nobenega.

 

ja.. popolnoma mo?no. A mi lahko kdo potrdi, da ?e ro?no pritiska? gumb na pumpici, s?asoma tako otrdi, da ga ne more? ve? pritisniti? Pred ?asom, ko je avto normalno deloval sem za foro poskusil pritisniti, pa ga nisem premaknil niti za milimeter...

Napisano

ja.. popolnoma mo?no. A mi lahko kdo potrdi, da ?e ro?no pritiska? gumb na pumpici, s?asoma tako otrdi, da ga ne more? ve? pritisniti? Pred ?asom, ko je avto normalno deloval sem za foro poskusil pritisniti, pa ga nisem premaknil niti za milimeter...

 

Ja ker napumpas dovolj nafte in pritisk naraste

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ker napumpas dovolj nafte in pritisk naraste

 

ja.. to ?e .. ampak ali naraste toliko, da ?e z roko pumpa? - ne more? ve? pritisniti? Ker, kot sem ?e napisal, sedaj postane bolj tesno, ampak vseeno lahko pumpam v nedogled.

Napisano

To ni v redu... pritisk mora biti tako velik, da ne more? ve? pumpat. Lahko, da ti kje vle?e zrak notri. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

hvala, bboss .. tak?no samozavestno potrditev sem ?akal.. :). Bom rekel mehaniku naj zamenja vse cevke za nafto..

 

naj ne menja brez tla?nega testa prej................

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e en update :)

 

..avto je ?e vedno nepremi?nina.. AMPAK.. smo locirali problem - IMV ventil. Tam se izgubi tlak nafte. Problem je, ker mi na nobenem mazda servisu no?ejo ve? prodati samo IMV ventila, ampak kar celo pumpo za 2,4k? :hohoho:. Dobil sem kontakt za nekoga iz samobora, da to poceni zrihta.. v primeru, da se ta kontakt izjalovi napro?am vas, ?e ima kdo od vas kakega na lagerju ali pa pozna koga ki te ventile prodaja - se priporo?am. So pa o?itno ti ventili res kr?.. jaz sem ga ?e menjal pred malo ve? kot 50k km..

 

..pa ?e ena zanimivost.. ob razdrtju rezervoarja smo ugotovili, da ta avto nima nizkotla?ne pumpe v rezervoarju oz. je sploh nima - tam je samo plov?ek.. Tako da je imel batko (ne glede na vse skice) prav :prstgor: . ?akajo? na IMV ventil, vas vse pozdravljam :)

Napisano

Ni bil kriv samo IMV :angry: .

 

Spet sva z mehanikom vse razmontirala --> evo slike rezervarja:

 

odprt rezervar:

Objavljena slika

 

pokrov rezervarja od zgoraj:

Objavljena slika

 

pod pokrovom rezervarja:

Objavljena slika

 

?e ena izpod pokrova rezervarja:

Objavljena slika

 

..in ?e tist del ki sesa:

Objavljena slika

 

pumpe ni videt, al pa sm jst slep :). Se pravi je to sistem ene pumpe in nepovratnega ventila. Kje bi ta nepovratni ventil bil? med rezervarjem in filtrom ga ni. Potem ta kos, kamor je filter privit (kjer je tudi ro?na pumpica ) deluje tudi kot nepovratni ventil? Na makomi pravijo, da ta ro?na pumpica postane trda, ko jo napumpa?, ampak ko avto enkrat v?ge - spet postane mehka ( kar jaz dvomim, ker sem enkrat pri dolivanju vitrexa za hec hotel pritisniti ta gumb, pa je bil popolnoma trd). ?e ve?.. ko sedaj ta gumb pritiskam postane tr?e ( ampak ga lahko pritiskam v nedogled ), ?e pa po?akam 10 sekund, je gumb sept zelo mehak :blink: . Lahko prosim kdo to pri svojem avtomobilu proba in mi javi? bi bil zelo hvale?en. Pa ?e to.. v spominu imam da ko sem dal kontakt - se je sli?alo pumpo ( sicer ne vem od kje) za par sekund. sedaj pa samo IMV brni, ko dam kontakt.

 

Kasneje sva pri injektorjih odvila une matice in cevke.. in sem zaverglal.. ?e se ne motim bi moralo tam pod nekje 100 bari ?pricat gorivo - pa je samo na za?etku malo pihnilo (niti pod razno pod 100 bari), potem pa ne ve?. Jutri bo z neko aparaturo pod 20 bari poskusil filat gorivo v motor. Upam da bo vsaj malo poka?ljal, ker sedaj je nula-nula. Kaka ideja?

Napisano

With all do respect ampak pri komu hudica mas ti avto? Ce ti bo sopal s takim tlakom se poslovi se od ostalega dela injektorskega sistema...

Daj spravi avto do pelka, po moje bo rabil pol dneva da ti ga zrihta...

Mazda 6 dizel 2.0 nima nizkotlacne pumpe samo visokotlacno. Zato tudi pumpica,

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nafta ma druga?e tlake do jur?ka barov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz sem tudi bolj misli, da bo 20 barov ?e premalo ;).

 

Res ni nikogar z dizlasto ?estico in s 5 minut ?asa, da bi poizkusil kako je s to pumpico?! Je trda, je mehka?

 

Svojemu mehaniku popolnoma zaupam. Je pa res da je moja ?estica prva s katero se ukvarja - se je pa do sedaj z njo ?e veliko ukvarjal (generalka motorja, veliki servis ipd ) in motor in okolico motorja zelo dobro pozna ( druga?e je mojster za bmw-je), ne pozna pa mazdinih specifi?nih fint - zato te stvari tudi tukaj spra?ujem. Pelko je super mehanik, se strinjam, sem pri njem menjal vztrajnik in sklopko. Jebe je le, ker je malo predale? ( avto je trenutno v okolici NM). Ko pa iz?rpamo vse mo?nosti, jo bo pa potrebno tud dale? odpeljati :)

Napisano

Nafta ma druga?e tlake do jur?ka barov.

 

Saj to sem mislil. Zrak bo not, 15000psi je treba.

 

A sta pregledala visokotlacno pumpo in celoten sistem da ne vlece zraka?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To ni v redu... pritisk mora biti tako velik, da ne more? ve? pumpat. Lahko, da ti kje vle?e zrak notri. :ne vem:

 

A nisem ravno to ?e napisal v tej temi? :ne vem:

 

Gumb pumpice na filtru mora biti ?isto trd in tak mora ostati tudi ?e vse deluje normalno. Tebi nekaj pu??a al pa kak?en povratni ventil ne zapira tako kot bi moral in ti pritisk pade.

33112_1.png

Napisano

A nisem ravno to ?e napisal v tej temi? :ne vem:

 

Gumb pumpice na filtru mora biti ?isto trd in tak mora ostati tudi ?e vse deluje normalno. Tebi nekaj pu??a al pa kak?en povratni ventil ne zapira tako kot bi moral in ti pritisk pade.

 

boss, brez zamere. Si napisal in tudi jaz imam to v spominu da tako more biti. Hotel sem double-check, ker mi je mojster na mazdinem uradnem servisu zatrjeval, da ko avto enkrat v?ge, je ta pumpica spet mehka ( kar nikakor ni logi?no ). Thx za ?e enkratno potrditev.

Napisano

Mazda 6, 2,0, 120 KS, letnik 2004, 145 kkm :

Ko pred v?igom napumpam, ostane gumb trd.

Pri delujo?em motorju se omeh?a.

 

 

"Kdor vpra?a, se mu svet ogla?a."

Napisano

Mazda 6, 2,0, 120 KS, letnik 2004, 145 kkm :

Ko pred v?igom napumpam, ostane gumb trd.

Pri delujo?em motorju se omeh?a.

"Kdor vpra?a, se mu svet ogla?a."

 

ampak ko ugasne? je pa spet trd... vsaj pri meni je tako. Pri delujo?em motorju pa to nisem probaval, ker nekako nisem videl smisla v tem, da bi to takrat ?ekiral :D

33112_1.png

Napisano

Do kje sta z mehanikom pri?la?

Pogre?am sliko tega sistema od spodaj. Spominja me na delovanje kotli?ka za splakovanje na WC. Po sliki mi deluje, da ta posoda potopljena v gorivo plava na vrhu in delno potopljena. Ta iz spodnje strani zajema gorivo in ga tudi vra?a na spodnjo stran skozi ?rne cevi, ki so speljane od vrha pokrova do dna. Na odvodni cevi je nepovratni ventil, domnevam da je to tista, ki se malo vidi na sliki (glej pu??ico). Ventil je preprost, preveri, ?e slu?ajno ni za?tekal. To lahko naredi? s prstom. Po moji logiki ventila na povratni cevi ni, tako bo? lo?il katera je dovodna in katera je odvodna. Preikus z 20 bari na dovodnem vodu bo v redu, ?eprav se mi zdi, da je to prevelik tlak, saj bi zadostoval nekje 3-5 bar. To je dovod na visokotla?no ?rpalko, ki potem tla?i gorivo v common rail cev z ve? kot 1000 bar tlaka. Ta preizkus vama bo povedal ali je nekaj narobe z nepovratnim ventolom. Potrebno je odkriti ali nizkotla?na ?rpalka, ki je nekje ob motorju, prepu??a gorovo, ?e ne deluje. ?e prepu??a, bosta tako lahko ugotovila, ali ni morda visokotla?na odpovedala, ?e pa ne, je najverjetneje odpovedala nizkotla?na. To kar sem napisal, je na podlagi nalepljenih slik, zato ni nujno, da imam prav.

 

post-483-1363356504_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pozdrav

 

Hvala sirius za prispevek..

 

Sedaj je mehanik razdrl ( ?e enkrat ) ro?no pumpico. Razlika je o?itna. Sedaj se lahko napumpa ven zrak, da je pumpica trda kot kamen in tud s ?asoma ne popusti. Tako da je sedaj s pritiskom vse v redu. Jeba je, ker avto ?e vedno ne v?ge :angry: . ?e enkrat so bile pregledane vse varovalke, releji ipd. Vse je ok. Mehanik je obupal (?eprav zelo nerad ). Tako bom jutri poklical pelkota kdaj ima ?as da pogleda to nepremi?nino..

 

Hkrati imam ?e eno pro?njo. Avtobvleka iz NM do medvod mi ho?e ra?unati 150?. Pozna kdo koga ki ima doma prikolico, pa bi to ceneje naredil?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.