Skoči na vsebino

Nakup nove Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma neeee, to jaz samo tako,malo na hec. Druga?e pa ?udovit avto in lepa barva. Ampak 19"ke,uhhh tuuu ma?(vsaj zame)!

 

Komplet letnih pride trenutno okoli jurja. Se pa fino vozijo. Razliko bom videl pozimi, ko bom namontiral 16 colske.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Komplet letnih pride trenutno okoli jurja. Se pa fino vozijo. Razliko bom videl pozimi, ko bom namontiral 16 colske.

 

Razlika je ogromna... ?e bo? imel ?as in voljo stehtaj eno kolo z 19" in tistega s 16" pa me zanima kolk je razlike.

 

Pri meni je 18" cca 24kg in 16" cca 19kg in ?e to pomno?i? s ?tiri pride za kr lep vztrajnik te?e in se tudi ob?uti pri pospe?ku.

33112_1.png

Napisano

Razlika je ogromna... ?e bo? imel ?as in voljo stehtaj eno kolo z 19" in tistega s 16" pa me zanima kolk je razlike.

 

Pri meni je 18" cca 24kg in 16" cca 19kg in ?e to pomno?i? s ?tiri pride za kr lep vztrajnik te?e in se tudi ob?uti pri pospe?ku.

 

original Mazda plati??E GHP9-V3-810 17'' brez gume tehta 12kg

Napisano

Moja je v?eraj zapeljala na cesto. V?eraj sem naredil nekaj ?ez 50km. V?e? mi je lega na cesti. Nekoliko tr?e podvozje in 19" gume se po na?ih ovinkih kar dobro obnesejo.

 

V?eraj sem tudi sam 1x zapeljal 6ko po SLO cestah. Sicer ni bilo neke velke kilometra?e, ampak za prvi vtis je bilo dovolj.

Ker sem po 7mih letih pre?altal iz Audij A4 2002 1,9TDI 131KM, ki je imel serijsko zni?ano podvozje za 20mm in s pnevmatikami 17'' je pri 6ki podvozje mehkej?e. O sami legi na cesti ob malce bolj agresivnej?i vo?nji za enkrat ?e nimam podatka, saj se ?e moram navadit na avto. Pa? prvi? si lastim avto z avtomatskim menjalnikom pa tudi dimenzijsko je malce ve?ji od prej?njega in so ob?utki ?e malce me?ani.

Polo?aja za volanom ob vi?ji postavitvi armaturke v 6ki je tudi ena od stavir na katero se bo ?e treba navadit, a s kilometri bo postalo tudi to delovono okolje vedno bolj doma?e :).

 

Sama primerjava o porabi med dizlom z ro?nim menjalnikom in sedaj bencinarjem 2.5 ter avtomatikom nima neke realne osnove, ampak po videnem v?eraj sem presene?en.

Pri Audiju je bilo povpre?je na enaki relaciji 5,2l/100km, v?eraj pa sem na isti poti z Mazdo imel samo 8,3l/100km, kar je manj kot sem pri?akoval, vsaj za prve kilometre. Tudi potovalni ra?unalnik ka?e ob polnem tanku, da je s to koli?ino goriva mo?no naredit 850km, kar je dokaj dober podatek.

Sama zvo?na izolacija motorja je ok, saj se ga skoraj ne sli?i (ob izklopljenem radiu). Pri malce bolj te?ji nogi pa se zvok ?e zazna in je dale? od tega, da bi bil hrupen.

Zanimivo je tudi, da imam v homologacijskem karton?ku zapisan hrup v mirovanju 77db/A, kar pa sigurno ni izmerjeno v potni?ki kabini.

 

Edino kar sem opazil in mislim, da je bilo ?e napisano na forumu je zvo?na izolacija kolotekov in spodnjega dela avtomobila, kjer se dejansko sli?i "pokanje" kamen?kov, ki je za razliko od motornega hrupa bolj sli?no.

Tako da je tu ?e nekaj rezerve za izbolj?avo pri Mazdi.

Druga?e je pa avto ?zmeden?:bravo: vsaj zame in ne kot lastnika, saj sem pred nakupom dokaj hitro odlo?il za 6ko, kljub temu, da sem imel v planu/izboru ?isto druga dva avtomobila.

 

Za enkrat bi bilo to vse in se opravi?ujem za malce dalj?i tekst :blush:

 

Lp

Niko

 

Zoom - Zoom

:prstgor:

 

Edit:

ajde fantje ksne slikce da vidmo tele nove 6ke ;)

 

Slikice so ?e iz salona kjer je bil sparkiran ob ?akanju na zamenjavo adapterja

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Bom pa v kratkem naredil posnetke v naravi in kaj ve? napisal v temi predstavitev ?lanov in njihovih konji?kov.

 

Edit 2:

Po prvi dalj?i relacijski kombinirani vo?nji 2x60km je povpre?je porabe padlo na samo 6,5l/100km in to je le 1,3l/100km ve? kot pri prej?njem avtu. Tako da je trenutno stanje na ?tevcu prevo?enih kilometrov 147km, povpre?je porabe 6,5l/100km in 809km do praznega rezervoarja za gorivo.

Napisano

A je ?e kdo vozil model Revolution z radarskim tempomatom?

 

 

Da... odlicna zadeva ... ki je tudi eden izmed razlogov, da sem se raje odlocil za novo sestico... prej je bila v igri CX-5 ... Poleti bo zamenjala sedanjo sestico ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A je ?e kdo vozil model Revolution z radarskim tempomatom?

 

Pred nekaj dnevi sem jo pripeljal do Splita. Radarski tempomat je bil odli?ilen, da sem vzel Revolution opremo. Prakti?na zadeva, na?tima? na 140 in nato samo ?e volan obra?a?.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

To more biti tudi fajn, jaz bi tudi to mel :-) Ampak mi ni jasno, zakaj je to samo z avt. menjlanikom. Teoreti?no bi lahko dal v ?esto na AC potem pa ti ravno tako lahko uravnava hitrost?

Napisano

To more biti tudi fajn, jaz bi tudi to mel :-) Ampak mi ni jasno, zakaj je to samo z avt. menjlanikom. Teoreti?no bi lahko dal v ?esto na AC potem pa ti ravno tako lahko uravnava hitrost?

 

Prakticno pa ti ne morejo dat k radar ne zmore sam saltal na dol/gor.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ma, saj ne bi rabil, ?e pa bi ?e moral, bi se pa? izklopil, kot tempomat recimo.

 

Radar v kombinaciji z ro?nim menjalnikom nima kak?nega hudega smisla, ker bi bil preve? omejen. Mora? biti pa kljub temu previden. Ravno zadnji? sem zaradi gu?ve vozil po AC med 80 in 100, tempomat pa je bil nastavljen na 140. Ko sem na izvozu zapeljal iz AC in je bilo pred mano prazno, je avto za?el pospe?evati na 140. Druga?e pa (pri?akovano) zelo dobro zaznava tudi motoriste.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.