Skoči na vsebino

Nakup nove Mazde 6


b mx-6

Priporočeno sporočilo

Sej te no?em drkat ampak vseeno bi ti priporo?al, da s sabo vozi? kilski gasilni aparat. Oziroma to je itak priporo?ilo za vsa vozila - pri meni je gasilni aparat redno v avtih ?e vsaj zadnjih 15 let.

 

Enako in v pri?o Ajvarja sem ?e gasil Opla

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Sploh pa, ?e vozi? relacije (?emur je ?estica pravzaprav namenjena) potem je tisti i-Elop brezveze. Bi bilo bolje za ist denar na streho ruknt son?ne celice.

 

To da Kitajci prodajo tolk ene zani? robe smo krivi kupci ker jo zahtevamo. Ni pomembno ?e takoj roma v smeti, pomembno je, da je poceni. In kurjenje naravnih resursov za proizvajanje sranja od izdelkov je greh za katerega se bodo na?i zanamci mo?no pokorili. Mi pa u?ivajmo do takrat.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Objavljena slika

 

ne razumem, kako da tega ne ugotovijo prej, ko so sami testirali avto ne vem koliko ?asa...

 

Potencialni kakovostni problem v nekaterih razli?icah Mazda6 se nana?a na eno od elektronskih komponent, DC / DC pretvornik, ki je odgovoren za prepre?evanje motnje radijskih frekvenc.
Mazda Motor Corporation je locirala problem in je v postopku pridobivanja novega dela, ki bo v najkraj?em mo?nem ?asu, dobavljen trgovcem.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem a se motim ampak bolj kot gledam sliko bolj se mi zdi, da je zagorelo nekje v motornem prostoru in ne pod sede?em. Avto je namre? najbolj uni?en spredaj v kabini pa manj, kar je nekako v nasprotju s tem, kje naj bi se nahajal ta pretvornik.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem a se motim ampak bolj kot gledam sliko bolj se mi zdi, da je zagorelo nekje v motornem prostoru in ne pod sede?em. Avto je namre? najbolj uni?en spredaj v kabini pa manj, kar je nekako v nasprotju s tem, kje naj bi se nahajal ta pretvornik.

 

ej prehitel si me - hotel sem napisati, da imamo tukaj nekaj gasilcev - marko, simon ki bi jih prosil ?e se da okvirno locirati izvor ognja?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi, da ta super kondenzator je malo sumljiv :blink: Jaz sploh ne vidim prave fore oz. pomena.

?e ve?krat sem do?ivel, kako "ve?je" kondenzatorje v energetiki odpre (booom). Tukaj pa si ne predstavljam, kaj se zgodi, ?e ga "odpre"? Top je bomba v avtu :ninja:

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj je skoraj 100% zagorelo v motornem prostoru, ?e bi pod sede?em bi bila notranjost uni?ena, tako je pa pokrov konkretno bolj o?gan kot pa recimo streha.

 

Hvala Marko za oceno - to sem tudi sam opazil tako, da bi tukaj rekel, da je problem nekje drugje in ne v krmilni enoti, ki naj bi bila pod sovozni?kim sede?em. V bistvu to pomeni slab?o novico saj je verjetno te?ava v samem kondenzatorju, ki se nahaj v motornem prostoru. Variabileni napetostni alternator, ki deluje med 12 in 25V se sicer tudi nahaja tam samo verjetno ni te?ava v tem. DC/DC konverter pa je pod sovozni?kim sede?em ampak kot ka?e ni vzrok po?ara, vsaj po sliki sode?.

 

Tole bo znal biti ve?ji zalogaj kot ga Mazda prikazuje saj gre za poseben kondenzator, ki kot ka?e je podvr?en segrevanju in posledi?no eksploziji ter gorenju. Menjava tega za bolj sprejemljivo re?itev verjetno ne bo tako hitro na voljo, ker gre za klju?ni element i-eloop sistema. Verjetno bo za?asna re?itev, da se i-eloop izklju?i iz sistema, dokler se ne najde ustrezno re?itev.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi, da ta super kondenzator je malo sumljiv :blink: Jaz sploh ne vidim prave fore oz. pomena.

?e ve?krat sem do?ivel, kako "ve?je" kondenzatorje v energetiki odpre (booom). Tukaj pa si ne predstavljam, kaj se zgodi, ?e ga "odpre"? Top je bomba v avtu :ninja:

lp

 

Ektrolitski kondenzatorji imajo bodisi oslabljene cone (manj?i) bodisi ventile (ve?ji), tako da gredo plini ven ne da bi razgonilo ohi?je, seveda obstaja mo?nost, da to ne deluje oz. nastane v prekratkem ?asu preve? plina da bi ventil sfolgal. Mazda ima poseben kondenzator in sicer take sorte, kakr?en se v nekaterih napravah uporablja namesto litijevih baterij za vzdr?evanje memorije pod napetostjo. A ga lahko enako razgoni kot obstaja mo?nost pri elektrolitskih, ne vem.

 

Pri mazdah naj nebi bil problem v kondenzatorju za shranjevanje energije, pa? pa naj bi bil v DC/DC konverterju, to?neje, v njegovem filtru - tu pa so kondenzatorji za filtriranje motenj. In ?e je nekdo not dal kondlce napa?ne sorte, le ti lahko zagorijo, ampak ne ko je avto parkiran pa? pa ko zadeva deluje.

 

Meni bi bilo najbolj logi?no, da se DC/DC konvertor nahaja v bli?ini alternatorja/kondenzatorja/akumulatorja - zaradi visokih tokov pri nizki napetosti bi bila zguba to vodit v kabino in spet nazaj v motorni del. Moj dvom, da je tista re? pod sede?em je seveda ?isto ugibanje. :ne vem:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DC/DC konverter je sigurno pod sede?em - kr verjemi ampak po sliki sode? definitivno ni kriv. ?ak bom zdele mal internet obrnil pa najdem kako slikico na to temo.

 

 

 

 

 

a evo sem ?e na?el - ni glih najve?ja ampak za silo bo

 

Objavljena slika

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e je bilo DC/DC-ju prevro?e pod motornim pokrovom :ne vem: Vsekakor so morali imeti zelo konkreten razlog, da so ga stla?ili pod sede?.

 

Zascita pred zunanjimi vplivi

 

Mene tudi fascinira kam so dali ponovem glavno PC enoto....direktno na vrh motorja totalno izpostavljeno vsem vplivom...se posebej vodi prahu in nenazadnje udarcem saj je direkt pod prvim pokrovom ki je mehak. Za sunit Cpu rabis pajser in 15sekund cajta....

Defakto pa se tistega malega placa li je v moji za webasto ni vec...webasto no go.

 

Ampak zgleda pa hudo lepa....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zascita pred zunanjimi vplivi

 

Mene tudi fascinira kam so dali ponovem glavno PC enoto....direktno na vrh motorja totalno izpostavljeno vsem vplivom...se posebej vodi prahu in nenazadnje udarcem saj je direkt pod prvim pokrovom ki je mehak. Za sunit Cpu rabis pajser in 15sekund cajta....

Defakto pa se tistega malega placa li je v moji za webasto ni vec...webasto no go.

 

Ampak zgleda pa hudo lepa....

 

Mogo?e pri?akujejo pogoste menjave in so mehanikom olaj?ali delo. Po drugi strani pa se motorni prostor vsepovsod zapra?i in uma?e. Za grand finale pa na servisu "zadani" malomarnega mehanika in bo? imel cel motorni prostor masten, kot ?e bi vozil 50 let staro kripo s slabim vzdr?evanjem.

 

PS: Kaj ti dela? s pajserjem pod motornim pokrovom? :blink:

 

LP, M

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e pri?akujejo pogoste menjave in so mehanikom olaj?ali delo. Po drugi strani pa se motorni prostor vsepovsod zapra?i in uma?e. Za grand finale pa na servisu "zadani" malomarnega mehanika in bo? imel cel motorni prostor masten, kot ?e bi vozil 50 let staro kripo s slabim vzdr?evanjem.

 

PS: Kaj ti dela? s pajserjem pod motornim pokrovom? :blink:

 

LP, M

 

Govorim kako se ga z lahkoto ukrade a ne.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O marija, pa da ti pod tabo enkrat iz ?istga miru razgoni to komponento. Ja, re?ejo pa vsaj, da je ?ivel in tudi umru v Mazdi ;)

 

Halo? Neprilagojena hitrost, prehiter je sel prevec energije se je akomuliralo in bum.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

?al pa s(m)o ljudje ve? ali manj ovce in rinejo v hoferje, lidle, eurospine in kupujejo dobesedno noname robo dvomljive kakovosti samo, da je poceni pa v velikih koli?inah.

 

Zelo dobro poznam enega doma?ega proizvajalca prehrambenih izdelkov. Pripovedoval mi je, kaj vse je potreboval, da je lahko prodajal eni od zgoraj omenjenih trgovin: vse mogo?e doma?e in tuje certifikate, poleg tega pa je trgovec izvajal ?e svojo senzoriko. V dra?je trgovske verige, ki so prisotne pri nas, pa je lahko prodajal robo brez kakr?nega koli papirja. Toliko o dvomljivi kakovosti.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo dobro poznam enega doma?ega proizvajalca prehrambenih izdelkov. Pripovedoval mi je, kaj vse je potreboval, da je lahko prodajal eni od zgoraj omenjenih trgovin: vse mogo?e doma?e in tuje certifikate, poleg tega pa je trgovec izvajal ?e svojo senzoriko. V dra?je trgovske verige, ki so prisotne pri nas, pa je lahko prodajal robo brez kakr?nega koli papirja. Toliko o dvomljivi kakovosti.

 

Poznam enako zgodbo mojega podnajemnika ki dela jagodno vino Bishee....najraje dela z Lidlom, Hoferjem - pla?ilna disciplina, kakovost, zahteva po dvigu kvalitete

 

Mercator, Tu? (ta je baje obup) nepla?evanje - zamude ra?unov, nato ?e izsiljevanje v smislu ?e ne date popusta gredo va?i izdelki s polic....itd

 

Da tiste farse o tu?evih otrocih na debelem rti?u ne govorim, vsak ki ho?e prodajat v Tu?u MORA podpisati da bo dal 1% svojega letnega prometa v tu?u za to....kar pomeni da je ta zadeva ?e poprej prepla?ana s strani dobaviteljev, nas pa farbajo da gre en evro za to...njegov promet je samo v tu?u 100.000?, Mercatorju 110.000?, toliko so mu pa tudi dol?ni s povpre?no 5 mese?nim zamikom, Hoferju in Lidlu pa 2x ve?ji, s tem da ga sproti pla?ajo a tudi redno mora po?iljati izdelke na preverbo (naklju?no izbrane iz trgovine)...

 

Kako potem dobavitelj ni prisiljen da tudi sam spusti kvaliteto, ?e ga silijo v najni?jo ceno brez preverjanja kakovosti?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakorkoli, ?e se vrnem na temo: Niko, od kje ti podatek o menjavi pretvornika, ki si ga citiral?

 

Podat o menjavi pretvornika sem najprej zasledil pri avtih na nem?kem trgu - tam je bil za?etek ustavitve predaje avtomobilov.

Potem sem ?e malce raziskoval po www in enako je bilo drugod po svetu.

Ta pretvornik bodo zamenjali pri vseh avtomobilih narejenih do 09.03.2013, ki imajo E-Loop sistem.

 

Sicer teh podatkov kaj dosti ne bi preverjal, je pa moj avto od 18.03.2013 pri prodajalcu in se ?aka na zamenjavo dela.

 

Sama zamenjava prodanih avtov pa poteka gleden na ?as prodaje - prej je bil avto prodan prej bodo del zamenjali.

 

 

Kar se pa ti?e uradne razlage oz. zakaj je treba ta del manjat pa je nakoko tak?na.

Na tem delu oz. skupaj s pretvornikom je tudi neka za??ita oz. du?ilka - kondenzator, ki skrbi za du?enje motenj pri radijskem sprejemu lahko pri dolo?enih pogojih povzro?i kratek stik in po?ar. Kondenzator je vgrajen v istem vezju kot transformator, ki se v najslab?em primeru lahko pregreje in ga zajame ogenj. To du?enje je potrebno zaradi sistema E-Loop.

Omenjeni kondenzator pa je v nekaterih primerih napokan oz. po?en (po?kodoval naj bi se med proizvodnim procesom) in to lahko povzro?i kratki stik, kar posledi?no privede do pregrevanja.

Mazda pa se je odlo?ila, da bo raje zamenjala celotno komponento, kot pa preverjala pri katerih je napaka. To bodo verjetno naredili, ko dobijo zamenjane dele nazaj.

 

Del pa se verjetno nahaja po voznikovim sede?em, saj je pod sovoznikovim vse prazno, pri vozilih z volanom na desni pa je pod sovoznikovem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.