Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me kaj je bolj?e popravilo ali nakup novega menjalnika za Xedos 9, avtomatik.Kje se to da najbolj po ceni urediti.Namre? pumpa slabo vle?e.

Napisano

Pozdravljen!

 

Malo premalo si specificiral za katero ma?ino gre: 2.0, 2.3, 2.5...

 

Ko sem malo brskal po E-bayu za rabljenimi avt. menjalniki za tvojga Xedosa9, sem ugotovil da ta menjalnik pa?e od

 

95-99 MAZDA MILLENIA

93 - 97 MAZDA 626

93 - 97 MAZDA MX6

93 - 97 FORD PROBE

 

Seveda, ?e je tvoj avto v tem letniku in z to ma?ino. Pomembna je specifikacija, nekaj podobnega temu:

 

Code: KL

Type: Automatic, 4-Bolt Mount

Condition: USED

 

Cena rabljenih avt.menjalnikov se v ZDA giblje med 300 in 700 $. Oglej si sam: EBAY_ISKANJE_V_ZDA

 

Jaz bi pri mehaniku posku?al ugotoviti kaj se je dejanski pokvarilo, v kak?nem je stanju celoten menjalnik, potem ceno in dobavljivost originalnega dela (?e je samo pumpa), mo?nost nabave neoriginalne (vpra?al kak?nega komercialista v eurotonu, motomatu ipd.), prebrskal po kak?nih SLO avtoodpadih za ceno menjalnika iz karamboliranega xedosa9 (morda prepusti? nalogo mehaniku), po avstrijskih odpadih se zna najti kaj, avstrijci jih imajo kar nekaj...

 

Uglavnem: Nov originalni menjalnik te bo pri?el ve? kot je vredno tvoje vozilo, ?e bo? imela sre?o se ga da popraviti, ?e ne pa drugi rabljeni menjalnik, pa skup zlo?iti enga delujo?ega, morda bo kak?en nov del ?e potreben (lamela, le?aji ipd...) Definitivno pod 100.000 ne bo ?lo (deli plus delo)...

Morda se ti spla?a to uvozit iz ZDA: 350$ + po?tnina (?e toliko?? ne vem, te?ek kos je) + Carina in ddv na vseskup(faktor 1.3): okoli 200.000. potem ?e delo: 16 ur vsaj ?e ne ve?, ?e eno 50-80 tiso? SIT: torej v grobem 300.000... Vpra?aj se ali se ti da z tem ubadati, morda je bolj?e to prodati v takem stanju kot je in prepustiti zadevo kakemu mojstru da se on z tem ubada...

 

Ali je to tvoj oglas? Pi?e: menjalnik v okvari.

OGLAS

  • 17 let kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme pa glede na to, da je ta že globoko v naftalinu, sem jo potegnil ven in imam eno vprašanje za strokovnjake.

 

Smo imeli debato, ker se v družini kupuje nov avto in premišljujejo tudi o Hondi. Ki pa ima CVT menjalnik. Kolikor je meni znano, je to v bistvu kot variomat na skuterju, samo ne z jermenom ampak z verigo.

 

Meni osebno se to ne zdi ravno nekaj hudo trpežno. Vem pa, da je tu na forumu nekaj strokovnakov za avtomatske menjalnike, pa me zanima njihovo mnenje o tej zadevi?

Napisano

Zadeva je zelo zelo trpežna. Minus CVT-ja je ta filing, da avto ne vleče in tuli - ker skos laufa na optimalnem navoru.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 13 minutami je Slivka napisal:

Da ne odpiram nove teme pa glede na to, da je ta že globoko v naftalinu, sem jo potegnil ven in imam eno vprašanje za strokovnjake.

 

Smo imeli debato, ker se v družini kupuje nov avto in premišljujejo tudi o Hondi. Ki pa ima CVT menjalnik. Kolikor je meni znano, je to v bistvu kot variomat na skuterju, samo ne z jermenom ampak z verigo.

 

Meni osebno se to ne zdi ravno nekaj hudo trpežno. Vem pa, da je tu na forumu nekaj strokovnakov za avtomatske menjalnike, pa me zanima njihovo mnenje o tej zadevi?

CVT-ja jaz nebi kupoval. Za vožnjo je super, ker je skoz v optimalnih vrtljajih, ampak se najprej pojavijo težave z obrabljeno verigo, puščanjem olja v variomatu, sklopke... Če pa razmišljaš o e-cvt v kombinaciji hybrida je pa to vbistvo planetno gonilo z dvema elektromotorjema, zelooo trpežno, nemoreš uničit, je pa res da je glasen.

Če se zbira za klasičen motor bi jaz izbral tiptronic, je najbolj ziher

Napisano
pred 28 minutami je NevLado napisal:

Zadeva je zelo zelo trpežna. Minus CVT-ja je ta filing, da avto ne vleče in tuli - ker skos laufa na optimalnem navoru.

V bistvu je vožnja s tem menjalnikom takšna kot vožnja z ful izrabljeno sklopko, ki drsi. Obrati se derejo, ti greš pa 100/uro.Je za kake penzioniste(kar bo Slivka itak kmalu) za kako resno, hitro vožnjo pa ne. Ko se iz takšnega avta presedeš v normalni avto(bog ne dej v dizla) misliš, da, si v dirkalnem avtu. 

 

 

Napisano

Na zdaj!

 

Eden trdi, da je zadeva zelo zelo trpežna, drugi pa da se najprej pojavijo težave z obrabljeno verigo, puščanjem olja v variomatu, sklopke...

 

Honda ima neki hibrid in CVT menjalnik ter dvolitrski bencinski motor s 105 kW. In tudi elektromotor ima - se mi zdi... Vsekakor pa nima dveh elektromotorjev...

 

Kaj je torej na stvari: je zadeva kič na štirih kolesih, ki bo kmalu lastniku izpraznil denarnico ali pa je zadeva neuničljiva?

Napisano
pred 15 minutami je Slivka napisal:

Na zdaj!

 

Eden trdi, da je zadeva zelo zelo trpežna, drugi pa da se najprej pojavijo težave z obrabljeno verigo, puščanjem olja v variomatu, sklopke...

 

Honda ima neki hibrid in CVT menjalnik ter dvolitrski bencinski motor s 105 kW. In tudi elektromotor ima - se mi zdi... Vsekakor pa nima dveh elektromotorjev...

 

Kaj je torej na stvari: je zadeva kič na štirih kolesih, ki bo kmalu lastniku izpraznil denarnico ali pa je zadeva neuničljiva?

Hybridna verzija s cvt je ok. Klasicna verzija s samim bencinarjem pa gre do enih 200000km ziher, potem pa se že znajo pojavlat znaki obrabe.

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Slivka napisal:

Na zdaj!

 

Eden trdi, da je zadeva zelo zelo trpežna, drugi pa da se najprej pojavijo težave z obrabljeno verigo, puščanjem olja v variomatu, sklopke...

 

Honda ima neki hibrid in CVT menjalnik ter dvolitrski bencinski motor s 105 kW. In tudi elektromotor ima - se mi zdi... Vsekakor pa nima dveh elektromotorjev...

 

Kaj je torej na stvari: je zadeva kič na štirih kolesih, ki bo kmalu lastniku izpraznil denarnico ali pa je zadeva neuničljiva?

Od Honda modelov ima dober eCVT samo novi Civic, ki ima tudi najnovejši menjalnik in 2.0 motor in 135kw. To je TOP kombinacija, vsi ostali modeli Honde, ki so še v ponudbi (CRV, HRV) imata še stari model menjalnika (ne vem ali je eCVT ali navaden), ampak tudi nista ustrezna in motor je preslab in potem je tako kot pišejo, na AC 130km/h neznosno....(vem za HRV zagotovo, CRVja nisem vozil, ampak ima sibkejsi motor kot Civic in glede na to da je CRV tezji vsaj 200kg je za moje pojme prešvoh)....glede na to da pišeš 2.0 motor in 105kw je to CRV....Kot sem rekel, za moje pojme preslab motor za tako velik avto (razen če se voziš samo po podeželju....mislim da primerljiva toyota raw4 ima 2.5motor in 160kw).

 

Torej pod črto, novi Civic OK, ostalo zame osebno not ok

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

V bistvu je vožnja s tem menjalnikom takšna kot vožnja z ful izrabljeno sklopko, ki drsi. Obrati se derejo, ti greš pa 100/uro.Je za kake penzioniste(kar bo Slivka itak kmalu) za kako resno, hitro vožnjo pa ne. Ko se iz takšnega avta presedeš v normalni avto(bog ne dej v dizla) misliš, da, si v dirkalnem avtu. 

Dokaj dobro poznam Toyotine hibride, ki imajo CVT ("a sort of"). Zares trpežna zadeva naj bi bila. In podal si enega najboljših opisov - kot bi vozil z izrabljeno sklopko ali pa bi jo stalno malo držal. Ampak - načeloma moti samo zvok. Če pogledaš podatke, ni avto nič počasnejši od običajnih, kvečjemu nasprotno. Ravno pred nekaj dnevi je sin vozil ženino Yarisko v en strm klanec, kamor se sicer on redno vozi z Mazdo2. Avto ima sicer (za nas, stare prdce) neobičajen zvok takrat, ampak če pa gledaš števec, pa sploh ni počasen. Sin je komentiral, da zadeva pa res vleče.
Prav zanima me, kako bi bilo, če bi vozniki imeli popolnoma zatisnjena ušesa. Vožnja hibridov (Toyotinih s CVTjem (neke vrste)) je res super. Kako lahko voziš po milimeter na klančku - pa je lahko avto čisto mrzel ali topel. Kot pri električnem pač. Sam lahko o tem pri Mazdi samo sanjam, pa imam res precej občutka in izkušenj. Čisto drug svet. Če bodo uspeli rešiti ta zvok (mislim, da pri novih hibridnih Hondah celo imajo nek elektronski zvok in celo "kao" prestavljanje), bo zadeva všeč marsikomu.

Napisano

Ali pa kot pri Slivki... poln avto otrok :P ... 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Radio dovolj naglas, reši skoraj vse probleme z zvokom. 😉

Jap, pa po možnosti veliko močnejši ojačevalec in sub v prtljažniku. 😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.