Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vidim, da jih je kar nekaj na voljo.

Sem pogledal tudi malo tu po forumu.

 

Zanimivo, da omenjen model ni bil ravno uspe?en, saj jih na na?ih cestah vidim zelo malo.

Je res obstajala tudi 7-sede?na verzija (dodatna 2 sede?a) ?

 

Mogo?e kdo pozna te ?

http://www.avto.net/ad.asp?id=5574372

http://www.avto.net/ad.asp?id=7247890

http://www.avto.net/ad.asp?id=7097107

http://www.avto.net/ad.asp?id=7177567

http://www.avto.net/ad.asp?id=7331544

 

Hvala

Napisano

Pred leti so mi na servisu rekli, da so premacyji samo 5-sede?ni. 7-sede?ne so Mazde 5. Druga?e pa je to odli?en avtomobil! Sam imam premacyja dizla in sem z njim zelo zadovoljen! ?e malo pa bo 210.000 prevo?enih kilometrov in ni bilo nobene ve?je okvare (menjali smo spredaj desno le?aj in vilico - vzrok izjemno kvalitetne ceste pri nas). Ostalo pa ni?. Upam, si trditi, da je bencinar tudi tako kvaliteten, ?e ne ?e bolj. Ne poznam pa avtomatikov. Z nakupom ne bo? zgre?il ni?esar. Pred nakupom preveri servisno knjigo!!

Napisano

Sprednji desni kolotek tam, kjer je nasajen amortizer je skoraj pri vseh ?isto rjav.

 

Ko sem sam kupoval kapelco sem si ogledal 5 Premacyev pol sem pa zaradi tega obupal. Pri zadnjem sem se ?e malo zajebaval in ga vpra?al a je kej rjav pa mi zagotovi, da ?isto ni?. Pa grem z roko takole ?ez karoserijo brez, da bi se dotaknil kot alternativni zdravilci. Un me gleda kot enga debila pol pa grem ?ez havbo, malo zaokro?im in se ustavim nekje nad kolotekom ter re?em tule - ga prosim naj odpre in seveda je rja bila tam - tip je pa pozabil usta zapret. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Boss, sem mislil, da samo vreme ?ara?... O?itno tudi rjo...

 

?e te dobim, gre? na grmado prej, kot poglega? moj avto...

 

No no v ajdovsni buta sonce in prsut se susi zdele

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sprednji desni kolotek tam, kjer je nasajen amortizer je skoraj pri vseh ?isto rjav.

 

Ja, to pa res.. Pri moji sta oba popolnoma zarjavela.. Ko bom imel ?as si ju bom privo??il z ?i?no krta?o in ferosanom. Upam, da mi ferosan ?esa ne bo na?el..

Napisano

No no v ajdovsni buta sonce in prsut se susi zdele

 

V kateri Ajdov??ini to? Danes se zliva in temperatura je 17°C (opoldan). Ni vreme, primerno za konec maja.

Napisano

Rjavenje je zmerno do prete?no bolezen vseh znamk in modelov tega letnika - nekateri bolj nekateri manj, a rjavijo ve?inoma vsi...

 

To je pa? mazda. In sploh Premacy je podoben Golfu druge serije: prvo, kar je crknilo, je bil voznik...

Avto ni konj, pa vidi?, da je obesil glavo, pa ve?, da je bolan. Avto se lahko sveti vse do prevoza na odpad... So pa Japonci na splo?no znani kot zanesljivi. Torej: odlo?itev je tvoja. A pri Japoncu ima? najve? mo?nosti, da dobi? trpe?no vozilo. Je pa to precej odvisno od lastnika pred teboj.

Napisano

To je razumljivo.

A mogo?e kdo od vas ve kaj ve? povedati o motorju 1.8?

 

Baje kar ?re, druga?e pa ne uni?ljiv.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A tako.

Ga ima? oziroma si ga imel?

Koliko si pa potem kaj zabele?il povpre?no porabo?

 

taki motor imam na doma?i 626 in sedaj ima ?e preko 300kkm, pa ne pije olja ?isto ni?, dela kakor urica,....je pa 74kw izvedba.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

taki motor imam na doma?i 626 in sedaj ima ?e preko 300kkm, pa ne pije olja ?isto ni?, dela kakor urica,....je pa 74kw izvedba.

 

To sem sli?al ja, samo kako je pa v kombinaciji z avtomatiko?

Avtomatik pod 2000ccm se mi zdi iz izku?enj precej podhranjen

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.