Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa točno vem, da moram pazit na te s KP tablicami... Najprej misliš, da bo ustavil pol pa YOLO z 20-30km/h na vozni pas. ?zmeden?

 

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Boss napisal:

Pa točno vem, da moram pazit na te s KP tablicami... Najprej misliš, da bo ustavil pol pa YOLO z 20-30km/h na vozni pas. ?zmeden?

 

 

 

He, He, Boss je od sto dveh posnetkov izbral  "ta pravega". Pozna jure markota. 😉 

Sicer pa bi mora ti predvideti, da je model na koncu vključevalnega  pasu in bo zavil na cesto. Ti bi se moral umakniti. Nič spornega ni tu le tvoja reakcija je bila malo "lesena". 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Hmmm... kolikor vem, tole ni vključevalni pas ampak odstavna niša ... in tip absolutno nima prednosti... Boss je na svojem pasu, ker zapušča obvoznico ... Zakaj bi se moral umakniti?

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ker bi lahko bil kulturen voznik?

 

Ko se pelješ po avtocesti in se nekdo na koncu pospeševalnega pasu želi vključiti na avtocesto, naj bi se, ČE JE MOŽNO, ti prestavil na prehitevalni pas, da mu omogočiš lažje vključevanje. Tu je podobna situacija: nekdo bi se iz odstavne niše rad vključil v promet, in bi se lahko avtor posnetka že prej prestavil na vozni pas in se nato vrnil nazaj, saj je očitno imel dovolj prostora. In mislim, da vsi tu toliko poznamo stanje na naših cestah, da vemo, da če bi tisti siromak v odstavni niši čakal na prazno avtocesto, da bi tam lahko tudi penzijo dočakal... Ampak, nekje smo že ugotavljali, da se pri nas vozi zmerno do pretežno egoistično. In zelo malo se jih zaveda, da, če mu na nagrobnik napišejo "imel je prednost", njegovim domačim ne bo zaradi tega nič lažje...

 

 

Je pa ta odstavna niša postavljena na precej nenavadnem mestu, vsaj za moje pojme. Ker se iz nje vključuješ praktično v križišče. In če bi želel potem nadaljevati po avtocesti naprej in ne zaviti desno? Te pravzaprav prisilijo v neke čudne manevre...

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Ker bi lahko bil kulturen voznik?

 

Ko se pelješ po avtocesti in se nekdo na koncu pospeševalnega pasu želi vključiti na avtocesto, naj bi se, ČE JE MOŽNO, ti prestavil na prehitevalni pas, da mu omogočiš lažje vključevanje. Tu je podobna situacija: nekdo bi se iz odstavne niše rad vključil v promet, in bi se lahko avtor posnetka že prej prestavil na vozni pas in se nato vrnil nazaj, saj je očitno imel dovolj prostora. In mislim, da vsi tu toliko poznamo stanje na naših cestah, da vemo, da če bi tisti siromak v odstavni niši čakal na prazno avtocesto, da bi tam lahko tudi penzijo dočakal... Ampak, nekje smo že ugotavljali, da se pri nas vozi zmerno do pretežno egoistično. In zelo malo se jih zaveda, da, če mu na nagrobnik napišejo "imel je prednost", njegovim domačim ne bo zaradi tega nič lažje...

 

 

Je pa ta odstavna niša postavljena na precej nenavadnem mestu, vsaj za moje pojme. Ker se iz nje vključuješ praktično v križišče. In če bi želel potem nadaljevati po avtocesti naprej in ne zaviti desno? Te pravzaprav prisilijo v neke čudne manevre...

Ravno to sem hotel napisat pa si me prehitel, samo ne tako na dolgo.... 😁🫣

Boss ni lesen ampak se mu jebe za unega tam.... 🥴

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ti se lahko, drugi pa ne...:) oba sta v prekrsku samo kalkulacija je drugacna
    • Ce gre kdo cez rdeco gre cez rdeco, to je nekaj povsem drugega kot prehitevanje. Ne vem ce je se kdo na tem planetu kot kolesarji ki res prepeljejo rdece ne glede....celo v kombinaciji z zeleno za pesce   Ce pa govoris o lane splittingu je pa to spet nekaj drugega.   Ce jaz vidim rdeco pa stojece avte grem mimo, do semaforjq pocakam zeleno in grem. Zakaj? Motor nikoli ne bo povzrocal zastoja avten za seboj, motor ima prostor, da to naredi, po drugi strani pa sprosti kolono in jih vec prepelje zeleno    Pa se en razlog je predvsem na deloviscih. Jaz odpeljem medtem ko vidim da je zadaj nekdo s super SUVjem sele 5m na poti ker je treba iti mogoce po makadamu, cez kak robek...velikokrat prehitevam z motorjem na samem makadam deloviscu, ker s 5 na uro jaz ne morem drzat motorja na pesku pokonc medtem ko se ljudje bojijo za svoj avtek.    Pa da koncam kot sem zacel, tud ce z motorjem grem mimo do semaforja cakam zeleno. Kolesar na zožanjih, delovišcih gre mimo, pol pa cela kolona za njimi ko avti dobijo zeleno. 
    • tako mi je odgovoril copilot 😆:     
    • Majhen je, bolj za 2, sicer pa načeloma okej. Glavna tehnika je podedovana od ZOE, torej že preizkušena. Je pa lep. 😃
    • če bi imela bencinski turbo motor bi jaz tudi resno razmišljal o tem avtu, ker mi je vizualno zelo všeč....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.