Skoči na vsebino

Hypermiling


Boss

Priporočeno sporočilo

Tale tem na a.com je za prebrat pa bo vsem jasno od kod take gne?e in zastoji.

 

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...f=2&t=98090

 

Sej sem tudi sam prista? var?ne vo?nje ampak niti blizu tem ekstremistov, ki gredo tako dale?, da zaradi kak?nega deci goriva so pripravljeni dajat ?ivljenje na kocko - noro res.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi imel Lojz ?e mo?nost pisanja, bi ti zdele verjetno odgovoril, da je 130kmh zgornja hitrostna meja in ne spodnja ali obvezna hitrost na AC v SLO. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pa pred semaforji? A ni da ?e ugasne? motor, tudi bremza rata trda? :vskalo:

 

Pa ne vem no, vedno sem ponavljal. Avto je stro?ek, ?e nima? da finan?no podpira? ga prodaj. Samo ne v Sloveniji, k bog ne dej da te sosed vid da si brez avta :blink:

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto je ponekod nuja, ni avtobusnih ali ostalih povezav z ve?jimi mesti.

 

 

Druga?e pa tudi sam zadnje ?ase pazim na porabo, ter samo z zaviranjem z motorjem in v naprej?njim predvidevanjem ustavljanja se ogromno pozna na porabi. V take extreme kot pa nekateri gredo pa ne hvala. No pa hitrost vzdr?ujem okoli 130 km/h.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smo imeli ravno debato o ne?em podobnem, pa bi imel tu eno vpra?anje:

 

- baje da ima vozilo najmanj?o porabo, ?e vozi? v obmo?ju najve?jega navora.

 

?e je to res, potem imajo vsi sodobni avtomobili najmanj?o porabo pri 130, ker imajo tam obrate motorja v najve?jem navoru. Vsaj pri moji Hondi in sestrinem Fordu opa?am, da je pri hitrosti 130 km/h motor na 3000 o/min, kar so tudi obrati najve?jega navora. Ali je poraba res toliko manj?a, ?e vozi? 100?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kmecke pameti tle pisejo

 

Ce ugasnes motor ali vozis po klancu dol v leru pomeni, da bo avto pospesil, vsako pospesevanje navzdol pomeni kompenzacijo z zavoro, in adijo trud. Vsaka zavora pomeni potem tudi gas kasneje. Ce uporabis obrate ti drzi konstantno hitrost in ne zahteva posredovanja voznika

 

Ta je la se bolj butalska....sam se redno vozim med kamioni saj to ni problem, saj se avto ustavi 4x hitreje. Ja mislim fant ta 4x hitreje velja tudi za kamion za tabo!

 

 

Samomorilci.....

 

Smo imeli ravno debato o ne?em podobnem, pa bi imel tu eno vpra?anje:

 

- baje da ima vozilo najmanj?o porabo, ?e vozi? v obmo?ju najve?jega navora.

 

?e je to res, potem imajo vsi sodobni avtomobili najmanj?o porabo pri 130, ker imajo tam obrate motorja v najve?jem navoru. Vsaj pri moji Hondi in sestrinem Fordu opa?am, da je pri hitrosti 130 km/h motor na 3000 o/min, kar so tudi obrati najve?jega navora. Ali je poraba res toliko manj?a, ?e vozi? 100?

 

Mazda 6 cd129 2300rpm@ 130km/h

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, pa pred semaforji? A ni da ?e ugasne? motor, tudi bremza rata trda? :vskalo:

 

?ist takoj ne...za kak?no bremzanje ?e ostane pritiska v servo sistemu, rata pa servo volan trd pa ne glede al je klasi?ni servo al z elektromotorjem. Se bo zgodila situacija pa ne bo mogel odvit in bo naredil karambol - izgovor bo pa kak?en - ?paral sem :rolleyes:

 

Kaj pa ostale zadeve? hmmm DPF filtru tekom regeneracije res orto gode, da se ga uga?a, vztrajnik je ?ist navdu?en, da se avto pri?iga med premikanjem samo tako, da sklopko spusti? in se motor v prestavi spet za?ene. Tud zaganja? vriska od veselja, ko pred vsakim semaforjem zadevo znova in znova zaganja? - ?e nima glih sistema, ki to avtomatsko po?ne bosta tako zaganja? kot akumulator hitro od?la v ve?na lovi??a.

 

O ostalih stvareh, ki tako prijajo kot je recimo vo?nja z nizkimi obrati, motor, ki sploh ne vidi ve? kot 2000 obratov, EGR ventil, ki se samo paca zarad premal obratov ipd pa raje sploh ne bom omenajal. In potem bo zadeva riknila pa bo spet avto kriv, da je slabo narejen in vsi tisti prihranjeni evri se bodo kaj kmalu v obliki servisa vrnili v avto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se mene ti?e je kar nekaj to?k tule navaden kretenizem. Vse do neke meje. Ne pa, da "se ?para pa naj ko?ta kukr ho?e". Pa? pazi? kako pospe?uje?, predvideva? vnaprej (vidi? 3 avte naprej da ustavljajo un spusti? gas preden za?ne avto pred teboj bremzati, vidi? semafor da bo rde?a, isto bremza? z motorjem itd... Da bi pa uga?al motor pa no-no ker je ne le neumno ampak tudi nevarno. Nisem ?el kaj brati ampak predvidevam da gre v ake ekstreme, da ima ugasnjen radio, klimo, pravzaprav vse porabnike pa mogo?e se je poglobil v aerodinamiko, najbolje da na AC zapre ogledala in antenco od?raufa. :ninja:

 

Sicer pa s prej?njim avtom sem se kar nau?il kako voziti, da ima? najmanj?o porabo. BC na trenutno porabo in hitro na?tudira? kdaj avto pije najve? itd... Glede na to, da mi je 2.0 pil relativno mali mislim, da znam ekonomi?no furati (?e je ravno nuja, ne pa za vsako ceno). Saj nih?e ne serje denarja in ?e se da, zakaj ne bi vozil var?no. Ampak ?e me prime ga stisne?, potem pa spet fura? ?isto normalno in se pride ?ez mesec ?isto normalno. Ekstremi v eno ali drugo smer so pa neumnost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smo imeli ravno debato o ne?em podobnem, pa bi imel tu eno vpra?anje:

 

- baje da ima vozilo najmanj?o porabo, ?e vozi? v obmo?ju najve?jega navora.

 

?e je to res, potem imajo vsi sodobni avtomobili najmanj?o porabo pri 130, ker imajo tam obrate motorja v najve?jem navoru. Vsaj pri moji Hondi in sestrinem Fordu opa?am, da je pri hitrosti 130 km/h motor na 3000 o/min, kar so tudi obrati najve?jega navora. Ali je poraba res toliko manj?a, ?e vozi? 100?

 

To bi veljalo v brezzra?nem prostoru. Ker pa vozimo v pogojih na zemlji, je vpliv zra?nega upora veliko ve?ji od delovanja motorja v ?parovnem obmo?ju najbolj?ega navora. Torej najmanj?a poraba bo pri hitrostih med 60-75 km/h. Moderni motorji imajo zadosti mo?i in navora, da se pri teh hitrostih lahko vozi v najvi?ji prestavi. Pri tem je potrebno prestave prilagajati razmeram na cesti, saj pri vzponih ni dobro vztrajati pri vi?jih prestavah, kljub tem, da motor tako vo?njo podnese, saj je vo?nja v vi?jih prestavah v takih pogojih potratna. Seveda pa je vo?nja po po AC s tako hitrostjo nesprejemljiva. Bo pa poraba pri 120 km/h ob?utno manj?a od tiste pri 140 km/h. Tu igra vlogo sila zra?nega upora, ki je odvisna od oblike (koeficienta Cx) in od kvadrata hitrosti (v2) in preseka povr?ine; Rx=Cx*Sv2/2. Uga?anje motorja pri vo?nji navzdol je nesmiselno in nevarno. Moderni motorji izklapljajo dovod goriva, ko niso obremenjeni, imajo pa tudi servo volan in servo zavore, ki ob izklopljenem motorju ne delujejo, zato je zaviranje in obra?anje volan bistveno ote?eno in neverno. Uga?anje motorja pri avtomobilih, ki nimajo tart-stop sistema je smiselno le pri dalj?ih postankih od 30s, saj je lahko pri kraj?ih postankih tako po?etje potratno, uni?uje se akumulator in starter. Zamenjava le teh pa je lahko dra?ja od prihrankov z uga?anjem....

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e eno vpra?anje:

 

Ali LED dnevne lu?i res toliko pomagajo pri manj?i porabi?

 

Motor?ek z 1,4 litri delovne prostornine ima okoli 70 kW mo?i. Koliko se pove?a poraba za "pogon" ?arnic, ki imajo 0,1 kW mo?i? Saj so LED dnevne lu?i nekajkrat dra?je, kot pa privar?uje? goriva... Vsaj po moji kme?ki pameti je to pravzaprav samo teoreti?no var?evanje, v praksi pa zanemarljivo. Ali se pa? motim?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e eno vpra?anje:

 

Ali LED dnevne lu?i res toliko pomagajo pri manj?i porabi?

 

Motor?ek z 1,4 litri delovne prostornine ima okoli 70 kW mo?i. Koliko se pove?a poraba za "pogon" ?arnic, ki imajo 0,1 kW mo?i? Saj so LED dnevne lu?i nekajkrat dra?je, kot pa privar?uje? goriva... Vsaj po moji kme?ki pameti je to pravzaprav samo teoreti?no var?evanje, v praksi pa zanemarljivo. Ali se pa? motim?

 

Po mojih izra?unih, prihranek dnevnih LED je cca 120W. Pri povpre?ni mo?i delovanja motorja 20KW znese to 0.6%.

Koristneje kot v LED dnevne, bi bilo dnar vlo?it v HID glavne lu?i.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e eno vpra?anje:

 

Ali LED dnevne lu?i res toliko pomagajo pri manj?i porabi?

 

Motor?ek z 1,4 litri delovne prostornine ima okoli 70 kW mo?i. Koliko se pove?a poraba za "pogon" ?arnic, ki imajo 0,1 kW mo?i? Saj so LED dnevne lu?i nekajkrat dra?je, kot pa privar?uje? goriva... Vsaj po moji kme?ki pameti je to pravzaprav samo teoreti?no var?evanje, v praksi pa zanemarljivo. Ali se pa? motim?

 

LED dnevne lu?i so dra?je za koga?

 

Proizvodnja in tehnika za LED lu?ko je skoraj nikakva... LED lu?ke so odli?no poceni, da pa jih prodajajo kot dodatno opremo za denar, za katerega dobi? en starej?i rabljen avto, je pa druga pesem...

 

Ravno tako, kot je kozlarija, da so dnevne lu?i, ki svetijo samo spredaj, dovoljene brez dogradnje senzorja za zasen?ene lu?i, ki psvetlijo vse 4 krajne to?ke vozila!

Ker ljudje pa? ne znajo presodit, kdaj je potrebno imeti pri?gane lu?i, kdaj meglenke, in kdaj so dnevne dovolj...

 

skratka, to ni za varnost ampak je samo modna muha

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

LED dnevne lu?i so dra?je za koga?

 

Proizvodnja in tehnika za LED lu?ko je skoraj nikakva... LED lu?ke so odli?no poceni, da pa jih prodajajo kot dodatno opremo za denar, za katerega dobi? en starej?i rabljen avto, je pa druga pesem...

 

Ravno tako, kot je kozlarija, da so dnevne lu?i, ki svetijo samo spredaj, dovoljene brez dogradnje senzorja za zasen?ene lu?i, ki psvetlijo vse 4 krajne to?ke vozila!

Ker ljudje pa? ne znajo presodit, kdaj je potrebno imeti pri?gane lu?i, kdaj meglenke, in kdaj so dnevne dovolj...

 

skratka, to ni za varnost ampak je samo modna muha

 

Res je, v de?ju in megli te dni se nih?e ne spomne da bi osvetlil tudi rit avtomobila. Pri vsej tehnologiji pa ne vem zakaj ni ?e zadaj LED brlivke v sklopu prednjih dnevnih lu?i.

 

Sicer pa kontra temu kar si napisal, senzor za svetlobo ne pomaga ni?, ker tudi v de?ju in megli - samo da je svetlo, izklopi zasen?ene, sam se mora? spomniti in vklapljati. Najhuj?i so kaki sivi avtomobili na avtocesti ki jih v pr?u vode zadnjih gum dobesedno povozi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

LED dnevne lu?i so dra?je za koga?

 

Nisem mislil, da so LED drage, ampak da se ne spla?a dokupovat LED lu?i, ker da? zanje ve? kot pa privar?uje? goriva na ra?un manj?e obremenitve altenatorja.

 

In zdaj mi je jasno, zakaj se te dni vozi po cesti toliko novih in spodobnih avtomobilov, ki so jim zadaj crknili obe ?arnici. No, vsaj jaz sem mislil, da so crknile ?arnice...

 

Ja, vem, kmet an s hribou doma... sramezljiv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne pri?gejo lu?i je ali nepoznavanje delovanja tehnike ali pa nesposobnost za vo?njo. In tu ni izgovorov.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem mislil, da so LED drage, ampak da se ne spla?a dokupovat LED lu?i, ker da? zanje ve? kot pa privar?uje? goriva na ra?un manj?e obremenitve altenatorja.

 

In zdaj mi je jasno, zakaj se te dni vozi po cesti toliko novih in spodobnih avtomobilov, ki so jim zadaj crknili obe ?arnici. No, vsaj jaz sem mislil, da so crknile ?arnice...

 

Ja, vem, kmet an s hribou doma... sramezljiv

 

Mogo?e si kmet, ampak na cesti se te vidi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e en aspekt - LED tehnika ni tako zelo simpl. Baje so imeli prvi avdiji celo ventilatorje za hlajenje LED. Z razvojem LED ?ipov se je v zadnjih letih sicer zmanj?ala toplotna upornost ?ip-ohi?je, kar omogo?a delovanje pri vi?jih temperaturah. ?e vedno pa je za moje pojme 50°C in ve?, kolikor dose?e pod haubo ?e sam malenkost posije sonce + ?e ogrevanje od ma?ine, precej visoka temperatura okolice za delovanje LED.

LED imajo to ?udovito lastnost, da ?e pri malenkostnem pregrevanju izgubljajo svetilnost, sicer po?asi, neopazno, ampak vztrajno. Grem stavit, da se bo ?ez 10 let vozilo okol cev kup modelov avtov, ki jim bodo dnevne lu?i samo malo brlele.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.