Skoči na vsebino

Mazda3 2013

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi je pa nenavadna motorizacija :blink:

 

1.6 s samo 100KM - to je 9KM manj kot pri starem 1.6 motorju

 

2.0 s 120KM - za dana?nje ?ase je pri taki kubaturi ?isto premal konjev. ?emu? Vsi grejo v downsizeing in iz 1.0 motorjev vle?ejo 120KM sicer s pomo?jo turbine ampak vseeno.

 

?e prej?na generacija ?estke je recimo imela pri 1.8 motorju 120KM zdaj je pa to cifra za 2.0 motor. Bi razumel, da dajo motor 1.6 v dveh mo?eh ampak tole se mi zdi kot bi plavali proti toku sploh od kar se obdav?itve za vi?jo kubaturo pove?ujejo.

33112_1.png

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mi je pa nenavadna motorizacija :blink:

 

1.6 s samo 100KM - to je 9KM manj kot pri starem 1.6 motorju

 

2.0 s 120KM - za dana?nje ?ase je pri taki kubaturi ?isto premal konjev. ?emu? Vsi grejo v downsizeing in iz 1.0 motorjev vle?ejo 120KM sicer s pomo?jo turbine ampak vseeno.

 

?e prej?na generacija ?estke je recimo imela pri 1.8 motorju 120KM zdaj je pa to cifra za 2.0 motor. Bi razumel, da dajo motor 1.6 v dveh mo?eh ampak tole se mi zdi kot bi plavali proti toku sploh od kar se obdav?itve za vi?jo kubaturo pove?ujejo.

 

mogo?e so jo pa tudi olaj?ali z novimi materiali

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pomoje je glih 2.0 120 idealen motor...

navora dost, da ga lahk peljes kot dizla, vzdrzljiv, poraba bo verjetno tudi majhna...bomo vidli, je reku slepi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ej Boss, pa so naredl 5 vratno Mazdo limuzino zate :P

 

kje? kdo? kdaj? :blink:

33112_1.png

Napisano

moram videt v zivo, ampak po slikah mi je 5 vratna trojka bolj vsec kot nova 6-ka

 

Se strinjam z navedenim mnenjem, le prtlja?nik pri HB je malo majhen, ko bi se vsaj lotili ?e karavanske razli?ice nove Mazde 3. Hlede HB in limuzinske izvedbe nove M3 pa bi dal to?ke HB obliki vsaj po slikah.

Napisano

moram videt v zivo, ampak po slikah mi je 5 vratna trojka bolj vsec kot nova 6-ka

 

Pazi kaj govori?, da nebo? ?e potem rekel da mora biti rde?a z auto klimo in tempomatom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pazi kaj govori?, da nebo? ?e potem rekel da mora biti rde?a z auto klimo in tempomatom.

 

haha nikol ne ves...rdeca je kul ampak sam ce pise alfa romeo pa ferrari :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja ni 5-vratna... ?tirivratna je + klasi?en limuzinski prtlja?nik tako kot so bil vse limo trojke prej. :(

33112_1.png

Napisano

Ja ni 5-vratna... ?tirivratna je + klasi?en limuzinski prtlja?nik tako kot so bil vse limo trojke prej. :(

 

ah js sm bil pa 100%, da so 5 vratne :blink:

Napisano

ah js sm bil pa 100%, da so 5 vratne :blink:

 

glede na to kolk kratek ima prtlja?nik bi bla komot 5-vratna. Sicer je 5 vratna tale HB sam to ni nobenga placa - a kle, k bi bil smiseln karavan ga pa ni. Tele Mazdine logike jaz ne razumem ve?.

33112_1.png

Napisano

glede na to kolk kratek ima prtlja?nik bi bla komot 5-vratna. Sicer je 5 vratna tale HB sam to ni nobenga placa - a kle, k bi bil smiseln karavan ga pa ni. Tele Mazdine logike jaz ne razumem ve?.

 

sej lih zarad tega sm bil ziher, da ma 5 vrat :blink:

 

pri HB je prtlja?nik dost velik (vsaj pri 1. generaciji), u prtla?niku je bla tuba, pa ?e vedno je blo dost placa :)

Napisano

pri HB je prtlja?nik dost velik (vsaj pri 1. generaciji), u prtla?niku je bla tuba, pa ?e vedno je blo dost placa :)

 

Hehe, se vid, da ?e nima? dru?ine... verjem, da je placa premalo :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Kako ga sekajo mimo z obliko zadnje ?ase. :( Meni je Mazda bila v?e? prav zaradi v?e?ne in druga?ne oblike.

Zdej je pa vse tako "vzhodnja?ko" prav tisto, kar mi ni bilo nikoli v?e?.

?e se bo tako nadaljevalo z neuspelimi modeli bom vozil to mojo staro lepotico dokler bo ?la potem bomo pa videli, kaj naprej.

Definitivno mi te nove Mazde od cx 5 naprej niso ve? v?e?.

 

 

Napisano

Pol sem redek starec, ki mi je nova oblika vsec (drugo mnenje pa imam o uporabnosti)

No je pa Exeo tudi padel na testu pasjega boksa prejsnji teden, globina ok ampak po visini ne gre :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men je tudi v?e?....?akam da v ?ivo vidim...tale vmesna, katera je ?e na osnovi stare trojka mi pa ni lih...tudi ko sem jo 1x vozil...mi ni bilo kaj posebnega...res pa da je bila osnova...ta iz linka gta-jka je ?e sprejemljiva :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mazda3 na 15.000 km dolgi poti iz tovarne v Hirosimi do Frankfurta na avtosalon >> http://www.mazda.si/mazdaroute3/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mam aktualen model M3/4 vrata. Prva stvar, ki mi ni v?e? je ta, da ima prtlja?nik tista dva loka /vodili, ki se zapreta v prtlja?nik (mislim da je to zelo star na?in zapiranja prtlja?nika). Aktualen model ima amortizerje, ki se skupaj stisnejo zunaj prtlja?nika. Morate vedet, kako neuporabno je to in koliko manj prtljage lahko nolo?i? v prtlja?nik, ker loka, se?eta zelo globoko v prtlja?nik. Pazite predvsem tisti, ki i??ete ve?ji prtlja?nik.

 

Dr?im raje pesti za novo M5.

Napisano

Smo ravno to kritizirali pri novi ?estki. Je pa to bolj ameri?ki sistem zapiranja prtlja?nika in baje cenej?i kot amortizerji in zlo?ni mehanizem. Bistvo pa je, da gre takole vsaj 20-30 litrov prtlja?nika v ni?, da ne re?em, da zmanjka tudi ?irine.

33112_1.png

Napisano

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...rankfurt/314693

 

vse ok, samo ta shark antena je na novi 3 in 6 en velik bruh

 

Po komentarjih pa vidi? kaj je bil xedos za tisti ?as. :notworth:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.