Skoči na vsebino

Mazda3 2013

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bi tud mene kr mal zanimal..Dejan,?e se bo? menil za kak?en preizkus povej,pa se po mo?nosti nekak uskladiva/uskladimo,?e bi ?e kdo ?elel vsko?iti :)

 

Ponudili so mi tudi opcijo, da ?e bomo imeli v prihajajo?em obdobju kak?no Mazda?ko dru?enje, da nam z veseljem eno 3-ko posodijo kot testno. :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Bi tud mene kr mal zanimal..Dejan,?e se bo? menil za kak?en preizkus povej,pa se po mo?nosti nekak uskladiva/uskladimo,?e bi ?e kdo ?elel vsko?iti :)

 

Zdej so tak prazniki, naslednji vikend bo verjetn odpadu, ker bom najbrz dezurn na sihtu, pol naslednga bi pa ze res uskocu :)

Napisano

Jest bi jo tudi stestiral, malo sem jo ?el ?e pokukati....itak mi je v?e? samo revolution oprema s 165 konjskim motorjem - seveda benzin, ki ga pa ?e nisem zasledil pri nas :(

Napisano

Grega 165KM benz motorja zaenkrat pri nas ?e ni na voljo, jaz sem vozil 120KM, pa je ?e z njim teko?a vo?nja. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Verjamem sam to je potem zame kar ornk konjenica navzdol :) :) ...no sej, tale avto?ek pri zame v po?tev ?ez 3-4 leta, ko bo tretjina cene dol :), ?eprav me zelo zelo zelo mika ?e sedaj, sam vem da ne smem ker avto preve? zgubi na ceni v prvih letih :)

Napisano

Sem vceraj dobil eno trojko za "en krog" ... in sem potem se malo poslikal ...

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Vec fotk pa tukaj >> http://goo.gl/XvIcHR

 

 

Navigacija sedaj ni vec TomTom, kot v sestici, ampak je iGo

 

Objavljena slika

 

Infotainment sistem pa je tudi popolnoma drugacen kot pri sestici ... Lahko se celo preko WiFi povezes v internet... in potem poslusal internetni radio ali pa uproabljas storitve, ki zahtevajo povezavo v internet ... recimo vreme, prometna obvestila,...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Digitalen obratomer......ma ne no!!!!! Stevec naj bo digitalen obratomer mora pa biti analogen!!!!! Se na motorjih je ostal, ker to je smisel.

post-2637-1384425485_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je pri tej opremi, pri Revolution je pa analogen obratomer-to?no tako velik kot tukaj za hitrost, hitrost pa prikazana digitalno :) ....kot pri motorju pravi? a :)

post-288-1384436325_thumb.jpg

Napisano

To je pri tej opremi, pri Revolution je pa analogen obratomer-to?no tako velik kot tukaj za hitrost, hitrost pa prikazana digitalno :) ....kot pri motorju pravi? a :)

 

No to, majke mi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes sem jo fural. Podvozje odli?no - udobno a hkrati ?portno in stabilno. Volan zelo dober, le mogo?e malenkost preve? ob?utljiv in mehek na avtocesti, a bi se po mojem hitro navadil. Menjalnik lepo kratek in natan?en, a malo gumijast. Motor 1.5 za moje pojme podhranjen - je treba konkretno terat in ?altat da se kam premakne. Za vzdr?evanje toka s prometom ok, to je pa tudi vse.

 

Glavna te?ava: po pol ure vo?nje me je v obe nogi spodaj zagrabil kr?, za kar sumim pedala, ker je treba stopalo precej dvigniti za pritisk sklopke (in gasa). Ko sem se potem presedel v mojo MX-5, je te?ava izginila. ?udno. Saj mogo?e je bila te?ava v meni. Enkrat bom ?el furat ?e 2.0 120, da vidim ?e bo tam enako, kako gre in ?e je menjalnik kaj manj gumijast.

 

Aja, oprema je bila challenge in se mi je zdela zelo dobra, medtem ko bi bil attraction vrh glave. Je pa res, da je digitalen obratomer kr neki, ?koda da potrebuje? revolution, da se to spremeni.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Probal in ni ?voh, samo ne gre mi v glavo 1.5 moped in samo 100 konjev, brat ima toyoto Yaris Sport(kraj?e TS) letnik2001 ima 107 konjev 1200 kilogramov te?e, poraba pa 5,8 do 6,5, samo to da nekaj od sebe in to takoj, brez zamika. :ne vem:

 

 

Top of the top domet ?tevca do 260 km/h, crkne? od smeha.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

260kmh je res kar hecno videt, za razliko od moje 2.3, ki ima na ?tevcu celih 240. <_<:harhar:

 

@Bo?tjan, ko bo? imel ?as, daj prilepi kak?ne fotke od petkovega dru?enja z Acosmosovo Mazdo3 po Loki in okolici. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

260kmh je res kar hecno videt, za razliko od moje 2.3, ki ima na ?tevcu celih 240. <_<:harhar:

 

@Bo?tjan, ko bo? imel ?as, daj prilepi kak?ne fotke od petkovega dru?enja z Acosmosovo Mazdo3 po Loki in okolici. :prstgor:

 

Pride na vrsto, najprej koledar in 2 web pejđa, pol pa naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Verjetno je predrago za MPSko delat poseben ?tevec (?e posebej ?e je digitalen) :blink:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Verjetno je predrago za MPSko delat poseben ?tevec (?e posebej ?e je digitalen) :blink:

 

:prstgor::prstgor::prstgor:

 

 

Bedarija-brezvezen stro?ek, je v osnovi ?e razvoj in izdelava 2 razli?nih ?tevcev za en model kante, da? enega(recimo tistega z velikim obratomerom in digitalnim ?tevcem) pa ma? mir, narodu se fajn zdi k tak na?in ?tevca majo samo "petarde" ferrari, lambo, porsche,...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sami sumaherji....85% folka pa tko al tko niti ne pogleda na obratomer, hitrost je bolj pomembna

tudi jaz redko gledam obratomer, saltam po obcutku

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Moje osebno mnenje je sicer, da je analogni prikazovalnik hitrosti bolj posre?en kot digitalni. Ko se enkrat navadi? avtomobila, ti je dovolj, da samo be?en pogled na pozicijo kazalca to?no da oceno kak?na je takrat hitrost. Sploh ne rabi? cifer brat ampak le z del?kom o?esa o?vrkne? brzinomer in ve? kako hiter dejansko si.

 

Digitalen ?tevec je pa pa? treba pogledat in direktno prebrat cifro, da ve? kolk se pelje?. Spoh kadar je mo?no sonce, son?na o?ala na nosu je digitalni ?tevec ?ista mora, medtem, ko analogni sploh ne.

 

Ja se staram in vid verjetno ni ve? tako prilagodljiv ampak to je moje opa?anje predvsem na kapelci, ki ima digitalni ?tevec in mi hodi kr mal na ?pure sploh ker poleg tega avto nima niti ?tevca obratov (ne analognega ne digitalnega) in v?asih sam ugibam kolk dejansko se sploh vozim, ker je filing ?ist drug kot v Mazdi.

33112_1.png

Napisano

sami sumaherji....85% folka pa tko al tko niti ne pogleda na obratomer, hitrost je bolj pomembna

tudi jaz redko gledam obratomer, saltam po obcutku

 

odkar mam diesla stalno gledam po obratomerju, sploh ko je avto mrzu ga lepo ?altam na 2krpm :)

Napisano

Zanima me ali ima nova M3 Revolution Top oprema cd changer in I-Eloop sistem. Nisem nikjer zasledil.

Napisano

Zanima me ali ima nova M3 Revolution Top oprema cd changer in I-Eloop sistem. Nisem nikjer zasledil.

 

 

CD Changerja pomoje nima... ker ga noben od novejsih modelov (sestica, CX-5,...) nima... Prav tako ocitno pri nas tudi ne bodo na voljo modeli z i-Eloop... vsaj nikjer nisem nasel tega podatka ... >> http://www.furamposvoje.si/mazda3/Mazda3-okt2013.pdf

 

Na tujih (in tudi nekaterih domacih) novicarskih straneh pa se najde tudi to, da naj bi trojka imela i-Eloop ...

 

http://www.volan.si/premiere/domace/3018-mazda3/

 

Motorno ponudbo sestavlja dizelska izvedenka z 2,2-litra delovne prostornine in 110 kilovati mo?i. Po njej bo poseglo le okrog 10 odstotkov kupcev, zato so v ponudbi ?e tri bencinske izvedenke. Vstopno izbiro predstavlja 1,5-litrski agregat s 74 kilovati, ki mu sledita dve 2,0-litrski izvedenki z 88 oziroma 110 kilovati mo?i. Ta se na sprednji par koles prena?a preko ?estopenjskega ro?nega oziroma ?estopenjskega samodejnega menjalnika. Vse motorne izvedenke so opremljene s sistemom i-stop, za zahtevnej?e uporabnike pa je na voljo ?e regenerativni zavorni sistem i-ELOOP.

http://www.siol.net/avtomoto/novice/2013/0...prvi_ogled.aspx

 

Motorje bo mogo?e kombinirati s 6-stopenjskim ro?nim in samodejnim menjalnikom (skyactiv-Drive) lahke in kompaktne zasnove.

 

Seveda bodo motorji nove trojke v dolo?enih paketih opremljeni ?e s hibridno napravo za shranjevanje energije iz rekuperacije kondenzatorjem oziroma sistemom i-ELOOP. Ta bo soodgovoren tudi za menda najhitreje delujo?i, odzivni start in stop sistem.

http://www.zurnal24.si/nova-mazda3-samozav...i-clanek-206326

 

Vsi motorji imajo serijski stop&start sistem in aktivno odpiranje zra?nih re?, najmo?nej?i bencinar ima ?e sistem i-eloop za shranjevanje elektri?ne energije v kondenzator, ki ga avtomobil izori??a za razbremenjevanje delovanja motorja ob posebnih potrebah. Poleg ro?nega je v ponudbi ?eststopenjski avtomatski menjalnik.

...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zanima me ali ima nova M3 Revolution Top oprema cd changer in I-Eloop sistem. Nisem nikjer zasledil.

 

CD changer-ja ni, je le CD/MP3 predvajalnik.

Kar se pa i-ELOOP sistema ti?e, pa v katalogu pi?e: "Za razli?ice z motorjem G165 je na voljo i-ELOOP tehnologija."

Torej le pri 5-vratnem modelu.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

CD changer-ja ni, je le CD/MP3 predvajalnik.

Kar se pa i-ELOOP sistema ti?e, pa v katalogu pi?e: "Za razli?ice z motorjem G165 je na voljo i-ELOOP tehnologija."

Torej le pri 5-vratnem modelu.

 

Preverjena informacija - i-ELOOP sistem imajo razli?ice z motorjem G165 REVOLUTION in REVOLUTION TOP oprema, 5 vratna.

Napisano

Danes sem se prvi? usedel v novo M3. Ob?utek je bil kot, da sem se usedel v reaktivca :prstgor:

Edino me je malo zmotil displey na sredini, ki ?trli ven iz armaturke. Ma se navadi?...

 

lp

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.