Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Mehanik je ugotovil, da je zani? luftmeser. Nekaj ?asa gori potem pa spet ugasne lu? za egr ventil. Ampak smo ugotovili da ni egr zani? ampak zaradi premalo tlaka pri luftmeserju potem pokaze napako za egr. Egr smo tudi o?istili. Zdaj pa me zanima koliko stane nov luftmeser? Ali se spla?a kupiti rabljenega od kake razbit mazde? Lp.

Napisano

Pozdravljeni! Mehanik je ugotovil, da je zani? luftmeser. Nekaj ?asa gori potem pa spet ugasne lu? za egr ventil. Ampak smo ugotovili da ni egr zani? ampak zaradi premalo tlaka pri luftmeserju potem pokaze napako za egr. Egr smo tudi o?istili. Zdaj pa me zanima koliko stane nov luftmeser? Ali se spla?a kupiti rabljenega od kake razbit mazde? Lp.

 

http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p204...0&_from=R40

 

bi rekel da slabih 50 eur

Napisano

Pozdravljeni! Mehanik je ugotovil, da je zani? luftmeser. Nekaj ?asa gori potem pa spet ugasne lu? za egr ventil. Ampak smo ugotovili da ni egr zani? ampak zaradi premalo tlaka pri luftmeserju potem pokaze napako za egr. Egr smo tudi o?istili. Zdaj pa me zanima koliko stane nov luftmeser? Ali se spla?a kupiti rabljenega od kake razbit mazde? Lp.

 

Kak motor pa je v avtu pa letnik?
Napisano

Luftmesser je samo en zl-011 al neki tacga, se v 5ki, mx5 je isti....

Ampak razlozi mi kako je lahko strokovnjak izmeril tlak luftmesserja?????? To je namrec senzor pretoka zraka....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Luftmesser je samo en zl-011 al neki tacga, se v 5ki, mx5 je isti....

Ampak razlozi mi kako je lahko strokovnjak izmeril tlak luftmesserja?????? To je namrec senzor pretoka zraka....

 

Se opravi?ujem za pomoto. Izklopil ga je in potem sem se malo vozil in je lu?ka spet zagorela. Potem je rekel da je to to...
Napisano

Se opravi?ujem za pomoto. Izklopil ga je in potem sem se malo vozil in je lu?ka spet zagorela. Potem je rekel da je to to...

 

Ce ga izklopis mora lucka chk engine takoj zagoret........obrati nihat in podobno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dodal bom sliko in ozna?eno mesto z rde?im. Pod pokrovom. Tam je neki izklopil tk ko nek regulator. In je potem rekel da je to zani?, zato mi lu?ka gori. Js sm ga vpra?al kaj je to. Je reku regulator zraka. Katerega mehanika za mazdo mi priporo?ate. Druga?e sem iz Velenja. Se pa vozim ve?krat na Gorenjsko, tako da ni problem, ?e se zapeljem do kak?nega mehanika. Hvala in lp.

post-7616-1385320257_thumb.jpg

Napisano

Dodal bom sliko in ozna?eno mesto z rde?im. Pod pokrovom. Tam je neki izklopil tk ko nek regulator. In je potem rekel da je to zani?, zato mi lu?ka gori. Js sm ga vpra?al kaj je to. Je reku regulator zraka. Katerega mehanika za mazdo mi priporo?ate. Druga?e sem iz Velenja. Se pa vozim ve?krat na Gorenjsko, tako da ni problem, ?e se zapeljem do kak?nega mehanika. Hvala in lp.

 

stran od tega mehanika....................senzor za zrak lepo vidi? desno ob motorju na ?katli za zra?ni filter, mogo?e misli loputo. Daj razlo?i ?e prosim lu?ko za egr, ker mislim da je ni...ali ti misli? chk engine? ?e da, je kdo prebral napako? Pa tole je benz a ne?

 

Kar se ti?e servis zapelji se do Medvod, ne bo ti ?al.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

stran od tega mehanika....................senzor za zrak lepo vidi? desno ob motorju na ?katli za zra?ni filter, mogo?e misli loputo. Daj razlo?i ?e prosim lu?ko za egr, ker mislim da je ni...ali ti misli? chk engine? ?e da, je kdo prebral napako? Pa tole je benz a ne?

 

Kar se ti?e servis zapelji se do Medvod, ne bo ti ?al.

 

Ja chk engine. Sam napaka pa javlja da je egr. Druga?e je dizel. Sliko sm pobral z neta toliko da sem ozna?il. Hvala in lp. Se bom res moral zapeljti usput do medvod ko bom ?el na gorenjsko. Hvala in lp.

 

Ce si z velenja se kamot oglasis do mene pa boma pogledala napake preko OBD-ja, sem pa iz blizine Polzele ;)

 

 

Hvala! Mogo?e se pa res oglasim v kratkem. Hvala in lp.

  • 4 let kasneje...
Napisano

je mozno da imam na mazdi 3 1.6 hdi zanic senzor pretoka zraka in zato motor nima prave moci? al to ni mozno? je pa cisto masten saj je turbina slabsa in posledicno mal olja pride do njega... lucka mi pa nobena ne sveti...

Napisano

Seveda da je mozno. Probaj s kaksnim drugim senzorjem ce imas opcijo, saj je v skoraj vseh mazdah isti MAF senzor. Ce imas pa OBD senzor pa lahko preveris vrednost le tega. Lahko kupis tudi MAF cleaner in spucas senzor pa bos potem videl, ce je kaj boljse :)

Napisano

Ja ?isto mo?no imel tak probrem pri prej?nem avtu (volvo). Turbina ni delala ker je bil fu? senzor pretoka zraka. Smo zamenjali in voila

 

lp

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

jutri bom klical pelkota ce bo pripravljen pogledat... drgac bom pa kupu nov maf in upal da bo ok.... sm ga pa dons neki pucu z sprejem za ciscenje olj itd... in ni nic boljse...

Napisano

Ce se ti je turbina oglasala potem dvomim, da je maf senzor kriv. Najprej preveri preden kaj menjas. Ze priklop na racunalnik bo dovolj :)

Napisano

Daj preveri ?e ti delajo zavorne lu?i. Meni je tudi javljalo stalno za egr napako. Na morju sem odkril da mi ne dela tretja zavorna lu?, jo zamenjal in je napaka egr izginila. Prav tako sem ocistil egr pred tem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.