Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, kje opravljate redni servis?

Pri uradnem serviserju, neuradnem serviserju ali na fu??

Ve kdo za kak?nega dobrega serviserja v okolici LJ, ki me ne bo nategnil in ni predrag?

Napisano

Veliko ?tevilo uporabnikov tega foruma vozi-mo k Simonu Pelku (Avto Pelko d.o.o.), mi mu re?emo kar doktor za Mazde. Dobil bo? tudi ra?un in garancijo na storitev, cene pa ugodne. Dobi? ga na gsm; 041 667 335 :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Veliko ?tevilo uporabnikov tega foruma vozi-mo k Simonu Pelku (Avto Pelko d.o.o.), mi mu re?emo kar doktor za Mazde. Dobil bo? tudi ra?un in garancijo na storitev, cene pa ugodne. Dobi? ga na gsm; 041 667 335 :prstgor:

 

Super, tudi jaz sem ?e sli?al zanj. :)
Napisano

Grem sred decembra na pooblacenca :D bleeee :harhar:

 

Do zdej zrihtana eknjiga na pooblascenem (kaalman kapa dol) in bo tut tko naprej :) 160? me pa ne bo pobralo... olje, oljni, naftni, kabinski in motorni filter... ter delo :)

If in doubt, flat out... 

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Prvi redni servis 20 000 km. delo, filter olja, podlozka, olje dexelia supra 0w-20. 189 eur. Lepo sluzijo. Za prejsnjo mazdo sem na nepooblascenm serviserju z delom in vsemi filtri ter oljem +menjava disk ploscic dal 150 eur. Za dizla. Mama mia ma kej so cist nori mona.

:zoom-zoom:

Napisano

Verjetno je olje kar drago. Po koliko so ti ga ra?unali?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Meni je lani servis na 6-ki z enako storitvijo na poobla??encu pri?el 40,00 EUR ceneje, pa nisem imel olja s sabo, pa imam dizla z DPF-jem. Za bencince naj bi bilo olje cenej?e, razen ?e so jo zaradi spcifikacije navili v vi?ave.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Olje je prslo 88 eur. Cena za liter je 14 eur v trgovini. To sem na hitr pogledal mozno da bi se kje ceneje dal dobit. Morm pogledat kuk so ga nalalil. V glavnem v minusu oni niso. Lepo od njih da so mi posesal avto ter opral. :)

:zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro a moram slike gor dat pa video? Bo šel na servis kmalu.   Se pa umikam iz tega foruma za nekaj časa saj to ni normalno kako se nekateri obnašate.     
    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.     Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene. Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.