Skoči na vsebino

Nova sestica ima vgrajen "radar jammer" :)


Jest

Priporočeno sporočilo

to se je meni pogosto dogajalo, sedaj je mir. verjetno se je medtem razvedelo in me ne ustavljajo ve? :)

Jaz sem sedaj prvic naletel na rocni merilnik, odkar imam avto s serijsko vgrajenim motilcem ;)... prej sem samo bral o tem... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Tudi sam lahko potrdim zgoraj navedeno.  Sem imel sre?anje z radarjem. sicer sem vozil po omejitvi 50km/h (z tempomatom).Policist pa je meril iz nasprotne smeri( se pravi na nasprotnem voznem pasu). Pa me je preusmeril k sebi, ter kar arogantno zahteval dokumente. Nato pa 'Kje imate motilec ' ????. Ker sem ga globoko  pogledal, je nadaljeval-'kaj pa imate tisto spredaj''. Sem rekel radarski tempomat.

MI izro?i dokumente, ter vpra?a ?e je to serijsko . Pa jaz' ja'

 

Nato sem ga vpra?al ?e me ni mogel izmerit in potrdi, ter da mu javi napako-motilec.

 

Sedaj pa malo neumno vpra?anje.

A ta motilec deluje samo ?e je tempomat pri?gan ali tudi takrat ko ni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam lahko potrdim zgoraj navedeno.  Sem imel sre?anje z radarjem. sicer sem vozil po omejitvi 50km/h (z tempomatom).Policist pa je meril iz nasprotne smeri( se pravi na nasprotnem voznem pasu). Pa me je preusmeril k sebi, ter kar arogantno zahteval dokumente. Nato pa 'Kje imate motilec ' ????. Ker sem ga globoko  pogledal, je nadaljeval-'kaj pa imate tisto spredaj''. Sem rekel radarski tempomat.

MI izro?i dokumente, ter vpra?a ?e je to serijsko . Pa jaz' ja'

 

Nato sem ga vpra?al ?e me ni mogel izmerit in potrdi, ter da mu javi napako-motilec.

 

Sedaj pa malo neumno vpra?anje.

A ta motilec deluje samo ?e je tempomat pri?gan ali tudi takrat ko ni.

 

V bistvu je tako, da te laserske merilnike moti menda SCBS ... torej sistem za zasilno zaviranje... in ne MRCC (radarski tempomat) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap, in obeh (radarja in laserja) se ne da izklopiti - za namene SBS/SCBS sistema delata cel ?as. 

 

Edino ?e izklopi? kontrolo stabilnosti se pri?ge lu?ka tudi za izklop SBS/SCBS - me zanima a vseeno oddajata signal v tistem primeru.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pomeni, da faceliftane mazde 3 tudi spadajo med *motilce* radarjev, ker imajo SCBS? Pa ne da bom testiral, samo zanima me :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pomeni, da faceliftane mazde 3 tudi spadajo med *motilce* radarjev, ker imajo SCBS? Pa ne da bom testiral, samo zanima me :)

 

 

Trojke so tudi med njimi... tudi nefaceliftane ... Sylver je imel tako ... >> http://www.mazda-si.net/topic/11577-nova-sestica-ima-vgrajen-radar-jammer/?p=339251

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Ometaju li nove mazde laserski mjera? brzine?

Imam video nadzor. Poznato je da se infracrvena svjetlost na kameri vidi kao bijela.

Kad 3 godine stara mazda 3 u?e u kadar, vidi se na kameri bijela svjetlost na mjestu lasera na ?ajbi.

Nova cx5 jedva se vidi. Mo?da vi?e ne smeta laserskim mjera?ima brzine?

 

mazda 3

3m.jpg

 

mazda 3

m3.jpg

 

 

cx5

cx5.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisu ni mene. Bojim se da je tehnika napredovala i da ne bo vi?e jammer-a. Ako je suditi po snimkama. Stara trojka "?prica" na sve strane.

Malo mjere brzinu s laserima. Ima puno novih kamera s detekcijom brzine. Ne bo pomogel nikakav jammer. Se pazite kad grete na morje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisu ni mene. Bojim se da je tehnika napredovala i da ne bo vi?e jammer-a. Ako je suditi po snimkama. Stara trojka "?prica" na sve strane.

Malo mjere brzinu s laserima. Ima puno novih kamera s detekcijom brzine. Ne bo pomogel nikakav jammer. Se pazite kad grete na morje.

Ne razumem u ?emu je problem?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne razumem u ?emu je problem?

Nema problema. Jedino bi ja volio da je u novoj cx5 jednaki laser kao u prvim mazdama, koj zaslijepi policijski laser.

Jer ovo je obrazac pona?anja:

 

Sudski vje?tak za cestovni promet Goran Husinec me?u prvima se provozao novim rotorom.

 

Dok se s novinarima provozao kroz tunel, naglasio je kako je "malo nerealno voziti 40 ovdje, a ?ak je i opasno voziti ovdje brzinom od 40, a na izlazu je radar". - Ovo nije fer od policije da su tu stavili 40 i tamo radar - rekao je.

 

https://www.vecernji.hr/zagreb/husinec-se-provozao-rotorom-nerealno-je-kroz-tunel-voziti-40-to-nije-fer-od-policije-1374976

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.